Dan kan je het #hoofderbijhouden wel vergeten inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dan staat het bier koud in den Pub....![]()
![]()
Ik heb een Ierse zorg verzekering....quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness is geen Bier, dat is godendrank
dat weet ik eigenlijk niet...mja, uiteindelijk word toch alles doorverrekend toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het ook niet stiekem zo dat de brillenprijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat de zorgverzekeringen toch wel groot deel vergoeden
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een Ierse zorg verzekering....
Zodra je hier officieel woont en je werkt niet voor ambassade dan moet je officieel NL Zorgverzekering hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een Ierse zorg verzekering....
Ik ben weer terug in NL, waar ik ga hebben ze helaas geen Guinness......quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness is geen Bier, dat is godendrank
Ik neem mijn Macje niet mee naar de Pub, ga blikken koppenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan kan je het #hoofderbijhouden wel vergeten inderdaad
Zover is het nog (lang) niet...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zodra je hier officieel woont en je werkt niet voor ambassade dan moet je officieel NL Zorgverzekering hebben.
Maar ik krijg toch heul veul korting van je...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh....dan kan ik vast niet voor je declareren
jah dat zowiezoquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar ik krijg toch heul veul korting van je...
Leuk om weer eens te horenquote:
Ik heb het over de voicelift hèquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee daar klinkt het veels te volwassen voor.
och...hij wist het iigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die belt naar diverse programma's idd.
O, ik luister veel, maar herinner hem niet. Vooral 's nachts dan ??quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die belt naar diverse programma's idd.
Hoi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo mensen, ik ben er weer eens op vrijdagavond! Al een tijdje eigenlijk, maar had FOK nog niet open staan... *oops*
Weet niet hoe lang ik hier ben hoor...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo mensen, ik ben er weer eens op vrijdagavond! Al een tijdje eigenlijk, maar had FOK nog niet open staan... *oops*
Hm, niet speciaal. Heb 'm ook wel es bij C&S (toen ik nog luisterde) en Giel gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef cheese. het volgende:
[..]
O, ik luister veel, maar herinner hem niet. Vooral 's nachts dan ??
Dat vroeg ik me net dus ook al af, nu staat ie achter Ekdom. Van de fanclub van Van Velzen, zoontje van de manager ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef cheese. het volgende:
Wie is die 'vreemde' naast Michiel, naast VanVelzen ?
Zit je vriendje weer in je nek te hijgen dat hij geen 3fm wilquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |