Dan kan je het #hoofderbijhouden wel vergeten inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dan staat het bier koud in den Pub....![]()
![]()
Ik heb een Ierse zorg verzekering....quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness is geen Bier, dat is godendrank
dat weet ik eigenlijk niet...mja, uiteindelijk word toch alles doorverrekend toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het ook niet stiekem zo dat de brillenprijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat de zorgverzekeringen toch wel groot deel vergoeden
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een Ierse zorg verzekering....
Zodra je hier officieel woont en je werkt niet voor ambassade dan moet je officieel NL Zorgverzekering hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een Ierse zorg verzekering....
Ik ben weer terug in NL, waar ik ga hebben ze helaas geen Guinness......quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness is geen Bier, dat is godendrank
Ik neem mijn Macje niet mee naar de Pub, ga blikken koppenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan kan je het #hoofderbijhouden wel vergeten inderdaad
Zover is het nog (lang) niet...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zodra je hier officieel woont en je werkt niet voor ambassade dan moet je officieel NL Zorgverzekering hebben.
Maar ik krijg toch heul veul korting van je...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh....dan kan ik vast niet voor je declareren
jah dat zowiezoquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar ik krijg toch heul veul korting van je...
Leuk om weer eens te horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |