Zeg maar Saskiaquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je gewoon Sersjaa noemen
je hebt gelijk
tuigquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou ik best tof vindenmaar hij gaat liever naar Specsavers
Waren je ouders zo erg fanquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zeg maar Saskia![]()
Voor de allerjongsten... van Saskia en Sersjee![]()
![]()
JAAA, Eerst een halve dag in de trein, mar dan heb je ook wa!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
volgende week komen LL en Paul een bril kopen bij me
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat Gerard er in zou blijven
Dat kan ook na 22:00 uurquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Afwezig, zit een App te programmeren... #hoofderbijhouden
neem je pasje van je zorgverzekering mee..misschien valt er nog wat te declareren!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
JAAA, Eerst een halve dag in de trein, mar dan heb je ook wa!![]()
Gewoon ieder jaar switchen dan kan je elk jaar een gratis bril krijgen. Korting krijg je altijd ermee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neem je pasje van je zorgverzekering mee..misschien valt er nog wat te declareren!!!
dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon ieder jaar switchen dan kan je elk jaar een gratis bril krijgen. Korting krijg je altijd ermee.
Guiness is geen Bier, dat is godendrankquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dan staat het bier koud in den Pub....
Is het ook niet stiekem zo dat de brillenprijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat de zorgverzekeringen toch wel groot deel vergoedenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat klopt helemaal![]()
veel zorgverzekeringen gaan hun vergoedingen voor n bril weer aanpassen...meestal ongunstig iig
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness is geen Bier, dat is godendrank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |