Ik vind het geluid belabberd wat eruit komt , de technologie is oke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar dan heb je wel een geluidje
.
Ik overweeg die Sonos S5 die Venema ook heeft.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Its gets Betterlekkere cover
300 Watt icm super versterker en super CD Speler en goede bekabelingquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar dan heb je wel een geluidje
.
Geilquote:
Nope, kan de draai niet makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je een IMac draaien naar portret ?
Nu MichielV nogquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
volgende week komen LL en Paul een bril kopen bij me
Gezellig , wanneer komt er weer een vrienden actie, wil ook nog een zonnebril met donkere glazen naast die blauwe die ik nu hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
volgende week komen LL en Paul een bril kopen bij me
Hej coolquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Ah Edwin pasveer van RTVNOORD zit in de studio met zijn zoontje
Oh, het was Van Velzen nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Ah Edwin pasveer van RTVNOORD zit in de studio met zijn zoontje
Bij dezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geil
Zag je foto's binnenkomen vanmiddag, was benieuwd hoe het er uit zou zien in actie
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig , wanneer komt er weer een vrienden actie, wil ook nog een zonnebril met donkere glazen naast die blauwe die ik nu heb
Daarom laat hij ook vaak stompeltjes staan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat heeft Van Velzen een babyface zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |