Nee, want ik ben nieuw. En ik hou van jou en je caps.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Feitelijk is het dus zo, dat ik hier toch al een paar jaar zit, en alleen de nieuwelingen hier zich storen aan mijn caps?
Nee, ook digitaal hoor. Doe erzelf aan mee, je kan je aanmelden via hun website.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ander onderzoeksbureau hè? Kijkcijfers worden gemeten en gepubliceerd door de SKO, terwijl de luistercijfers door Intomart GfK worden gemeten. Blijkbaar hebben die twee andere bedrijfsstrategieën...
Is ook te merken aan de meetmethode. Kijkcijfers worden dagelijks digitaal gemeten, terwijl radiozenders volgens mij maar een paar dagen per maand op papier worden bijgehouden...
Die had helemaal tof geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk [3fm #1684] fax em keihard naar nul-vijfendertig-zes-zevie-zevie-twee-nul-zevie-zes
Maar dat paste niet.
Dat wil ik ookquote:
Breder hoeft iig nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom dan 3fm fantopic dan zo klein
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog 3,5 week dan kan ik mijn audio en boxen aan elkaar knopen. de kabels waren zo prijzig 400 euro bij elkaar dat ik telkens even geen budget overhad , na de kinderkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |