Ken ook mensen die nog een 1,5 mb netwerkje hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jammer dat de rest hier op een 56k verbinding zit.
En ik haal met 8 Mbit hier 2x de 101TV stream, 1x de 3FM webcam en de topics zonder problemen binnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee, met 8 MB haal ik hier alles gewoon fatsoenlijk binnen met een streampje open
Blij dat je het nu zelf ook in bent gaan zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ok, even op een rijtje zetten: Ik ben geen aardig persoon, en jullie hebben zuigende providers?
Feitelijk is het dus zo, dat ik hier toch al een paar jaar zit, en alleen de nieuwelingen hier zich storen aan mijn caps?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent juist irritant als je zo loopt te zeuren dat mensen je irritant vinden. Ik vind je namelijk alleen maar irritant als je daarover zeurt, voor de rest stoor ik me nergens aan.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent juist irritant als je zo loopt te zeuren dat mensen je irritant vinden. Ik vind je namelijk alleen maar irritant als je daarover zeurt, voor de rest stoor ik me nergens aan.
Nee ik heb al eerder gezegd dat mijn telfort verbinding hem vanavond flipt, dus zit alsjeblieft niet zo te miepen en niet alles zo persoonlijk nemen! begrepen?! mooi kunnen we nou weer verder genieten van de uitzendingquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ok, even op een rijtje zetten: Ik ben geen aardig persoon, en jullie hebben zuigende providers?
Mooi toch? :-) M'n upload is 1 mbquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik haal met 8 Mbit hier 2x de 101TV stream, 1x de 3FM webcam en de topics zonder problemen binnen.
8 Mbit maar??quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik haal met 8 Mbit hier 2x de 101TV stream, 1x de 3FM webcam en de topics zonder problemen binnen.
Ach paar caps zijn niet erg. tenzij dat iedereen gaat cappen en je 10 caps per pagina hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Feitelijk is het dus zo, dat ik hier toch al een paar jaar zit, en alleen de nieuwelingen hier zich storen aan mijn caps?
Ik woon in een dorp weet je nog? Dus de centrale ondersteunt geen ADSL2 en kan dus max. 8 Mbit aan...quote:
Hier ook hoorquote:
Binnenkort naar Alice overstappen met 20 mbit .volgens de test moet ik dan 14 mbit voor 29,95 hebben.quote:
Ah, jij ook al? Hier ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp weet je nog? Dus de centrale ondersteunt geen ADSL2 en kan dus max. 8 Mbit aan...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp weet je nog? Dus de centrale ondersteunt geen ADSL2 en kan dus max. 8 Mbit aan...
En nee, ik wil geen Ziggo als provider.
Ik zou 20 MB internet van Telfort moet hebben. Jammer dat ik er nog geen tiende van haal..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nee, ik wil geen Ziggo als provider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |