Ekdom laat hem zien, hoe de plaatjes op 101 TV werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net dus ook al af, nu staat ie achter Ekdom. Van de fanclub van Van Velzen, zoontje van de manager ofzo?
Hij was toch ook de (niet zo stille) aanbidder van Maricha?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, niet speciaal. Heb 'm ook wel es bij C&S (toen ik nog luisterde) en Giel gehoord.
Nee, da's idd dezelfde.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij was toch ook de (niet zo stille) aanbidder van Maricha?
Of was dat een andere Roy?
Das Ivo. Vandaag in het nieuws omdat hij van de arbeidsinspectie zijn radioprogramma niet meer mag maken (in de huidige vorm althans).quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net dus ook al af, nu staat ie achter Ekdom. Van de fanclub van Van Velzen, zoontje van de manager ofzo?
Ah is dat het jonge talent want niet eens 1 uur radio in de week mag maken en van te voren moet opnemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das Ivo. Vandaag in het nieuws omdat hij van de arbeidsinspectie zijn radioprogramma niet meer mag maken (in de huidige vorm althans).
Bron !!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah is dat het jonge tallent want niet eens 1 uur radio in de week mag maken en van te voren moet opnemen.
Vind het een redelijk tot goed album hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Daddycooll het volgende:
Kan Robbie niet weer Aliens gaan vangen.
jamaar dit is grappigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef cheese. het volgende:
[..]
Michiel en Gerard gaan door hoor!
Ach gos, laatst was er ook een jochie bij Coen en Sander, was dat dezelfde?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das Ivo. Vandaag in het nieuws omdat hij van de arbeidsinspectie zijn radioprogramma niet meer mag maken (in de huidige vorm althans).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |