Hij post nog wel op FOK.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Onorgineel het volgende:
Jammer dat die MASD weg is gegaan trouwens, vond het altijd wel een toffe user
112quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Volproppen met pilletjes. En slapen.
Kusje.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
Ja, wat een kutfilmpjes maakt die gast zegquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Of alberto checkt de parken sowieso de hele maikuuul rage toen
al die filmpjes met zn hendig sjieke slips enzo
geniale user
XTC JEWEETZELLUFquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
Post af en toe.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef TwyLight het volgende:
en sowieso de hele maikuuul rage toenal die filmpjes met zn hendig sjieke slips enzo
geniale user
Hij is echt vet aardig en best stil irlquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Of alberto checkt de parken sowieso de hele maikuuul rage toen
al die filmpjes met zn hendig sjieke slips enzo
geniale user
Trusteequote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
STTTTRAK VAN DE PILLEEEUUHquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is echt vet aardig en best stil irl![]()
Ik vond het altijd wel geniaalquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat een kutfilmpjes maakt die gast zeg.
Gastquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
STTTTRAK VAN DE PILLEEEUUH
[ afbeelding ]
Nu is hij inderdaad best tof.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel geniaalnormaal als iemand zo faalt wordt die gepwnd en uitgelachen maar maikuuul had gewoon schijt en nam ook zichzelf in de maling, iedereen kon dat wel waarderen.
Er is denk ik niemand op dit forum die maikuuul geen toffe user vindt
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is echt vet aardig en best stil irl![]()
Je wacht tot de lijst er is?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Zeroku het volgende:
Nog een kwartiertje spammen dan ga ik slapen.
QFTquote:
Nee, tot het 0.00 is. De lijst is er tussen 0.47 en 0.49.quote:
JA SJOERD, WAT DOE JE!?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, wat is er mis met mijn internet. Valt telkens uit, msn wilt niet inloggen... Msn geeft aan iets met DNS en Keypoorten..
Msn in je taakbeheer sluiten en opnieuw aanzetten.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, wat is er mis met mijn internet. Valt telkens uit, msn wilt niet inloggen... Msn geeft aan iets met DNS en Keypoorten..
Oh dat had ik ook weleens, alleen geen idee meer wat de oorzaak was dus aan deze post heb je vrij weinigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, tot het 0.00 is. De lijst is er tussen 0.47 en 0.49.
Sorry schatjequote:
quote:
Hm nee.. en nee, al heeel lang niet meer. Hij heeft nu zo'n belgisch meisje.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Rijdt hij nog steeds op zn fox?en heeft hij nog wat met jennifuuur?
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.quote:
Picsquote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Hm nee.. en nee, al heeel lang niet meer. Hij heeft nu zo'n belgisch meisje.
Het is daarbij mijn volledige internetquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Msn in je taakbeheer sluiten en opnieuw aanzetten.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.![]()
"eeej ik ga toensjus zoeen topique openen in KLB"![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.![]()
Ah, dan weet ik het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is daarbij mijn volledige internet.. Ik gok dat het de router is. Verbinding naar de router is altijd prima.
Mij wil je niet toevoegenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, niks te doen op msn nuIk mis je
Ik ben er weer, voorlopigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je mij niet toevoegt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Meer dan mij?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb vandaag weer meer dan 200 posts
Die dan maar even uit zetten. en dan poosje wachten en weer aan doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is daarbij mijn volledige internet.. Ik gok dat het de router is. Verbinding naar de router is altijd prima.
Hoort Jasper niet vast te zittenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Heb ik niet. MaddoxX heeft er wel.![]()
Geniaal jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik sta sowieso op 1 denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb vandaag weer meer dan 200 posts
Trusteequote:
Gek hequote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
ik heb trouwens zelf een keer een bazengeniaal gifje gemaakt al zeg ik het zelf, misschien ken je hem nog.
Ik had van zon pijpscene met een HUGE negerlulmaikuuuls hoofd geshopt en bewegend gemaakt
remlof had 'em bijna gelijk verwijdert
Heb ik meerdere keren gedaan, maar het blijft terugkomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die dan maar even uit zetten. en dan poosje wachten en weer aan doen.
Schijnt ook nog wel vaak te helpen.
Weinig kans.quote:
Nah.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoort Jasper niet vast te zitten?
remlof is jaloers op je skillz.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
ik heb trouwens zelf een keer een bazengeniaal gifje gemaakt al zeg ik het zelf, misschien ken je hem nog.
Ik had van zon pijpscene met een HUGE negerlulmaikuuuls hoofd geshopt en bewegend gemaakt
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
quote:
die was zo tofquote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
Hij had toen toch die zooi gehackt.quote:
QFTquote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ga echt janken als ik niet in de top 3 sta trouwens
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die Top word nog leuk vandaag
allemaal mensen die denken veel gepost te hebben!
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij had toen toch die zooi gehackt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja.Weet niet meer precies wat ie heeft gekregen. x3ro heeft t wel verteld, maar t boeide me steeds te weinig om het te onthouden
![]()
MaddoxX?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja.Weet niet meer precies wat ie heeft gekregen. x3ro heeft t wel verteld, maar t boeide me steeds te weinig om het te onthouden
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Tijgertje.
*Tot hoelaat ga je wakker blijven? ;o
Tazar_Yoot
*tot de dagcijfers ;d
Tijgertje
*Echt?Sms me dan?!;=
Of dfat topic achter de schermen dat ik eerst klaagde over die [rimg] posts elke keer en dat ik het toen eigenlijk toch wel grappig vond en het hele topic uitliep op een baggertopic met die [rimg]'squote:
Ja.quote:
Hoezo stond je toen bovenaanquote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef BurnaBoy het volgende:
Al zit ik ook boven mijn normale gemiddelde.
De enige paar keer dat ik bovenaan stond was tijdens een pubmeet
Hé, die kan ik zien.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Of dfat topic achter de schermen dat ik eerst klaagde over die [rimg] posts elke keer en dat ik het toen eigenlijk toch wel grappig vond en het hele topic uitliep op een baggertopic met die [rimg]'s
http://forum.fok.nl/topic/1010531
Hij had een spel gehackt dat nog niet uit was.quote:
Hij was daar niet bij.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoezo stond je toen bovenaan?
Omdat jullie er toen niet warenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoezo stond je toen bovenaan?
Weet ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hij had een spel gehackt dat nog niet uit was.
Hij had schade van meer dan een paar miljoen kunnen veroorzaken als die het door zou verkopen.
Ja en wat creditcard gegevens enzo..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hij had een spel gehackt dat nog niet uit was.
Hij had schade van meer dan een paar miljoen kunnen veroorzaken als die het door zou verkopen.
Hmmquote:Op donderdag 26 november 2009 23:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat jullie er toen niet waren
Was trouwens ver terug. Toen verveelde ik me zo dat ik hier ben gaan spammen.
Niet goed? wel goed? huhquote:Op donderdag 26 november 2009 23:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, voorzichtig... Internet is stabiel
Welk spel.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat jullie er toen niet waren
Was trouwens ver terug. Toen verveelde ik me zo dat ik hier ben gaan spammen.
ik wist dat het konquote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef TwyLight het volgende:
oh newbies komen ook ergens achter hoor
Tja dat jij hier al bijna 6 jaar hangtquote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef TwyLight het volgende:
oh newbies komen ook ergens achter hoor
Ook zo moeilijkquote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik wist dat het kon
maar kon die [rimg] dus. niet onthouden
Net 4 jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tja dat jij hier al bijna 6 jaar hangt
nu zal ik hem wel onthoudenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ook zo moeilijkmaak anders een ezelsbruggetje
die deden we toch altijdquote:
Met dat ik dit post was het weer raakquote:Op donderdag 26 november 2009 23:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, voorzichtig... Internet is stabiel
STOP STEALING MY BANDWITH UPLOAD TO YOUR OWN SITEquote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die deden we toch altijd
alleen dan kleiner natuurlijkdie uil zo scheef in de hoek
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die deden we toch altijd
Dat was februari 2007quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer was jouw eerste meet eigenlijk fiets? en welke?
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
STOP STEALING MY BANDWITH UPLOAD TO YOUR OWN SITE
Dat ie zegmaaar vanonder kijkt ja. Of met die pedobear zie je ook wel eensquote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die deden we toch altijd
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was februari 2007ONZ meet met de hele meute
70/80 FOK!ers
![]()
Holy Fuck.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was februari 2007ONZ meet met de hele meute
70/80 FOK!ers
![]()
Ja ik kan wel internetten hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ow
nou ja de orly uil
11 decemberquote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]ik ben nog nooit naar een meet gegaan, was jij toen al mod?
of was dat daarna?
daarna he?
slijmbal
ik durf niet naar meets
Die pedobear vind ik wel tofquote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat ie zegmaaar vanonder kijkt ja. Of met die pedobear zie je ook wel eens
shit! nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
En nu tellen ze niet meer mee denkik
toen was ik net een paar weken modquote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]ik ben nog nooit naar een meet gegaan, was jij toen al mod?
of was dat daarna?
daarna he?
slijmbal
ik durf niet naar meets
En jij..dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij durft niet omdat je lelijk bent
sommige barmensen herkennen ons als FOK!ersquote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Holy Fuck.
op zo een dag schrikt een barman ook
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij durft niet omdat je lelijk bent
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sommige barmensen herkennen ons als FOK!ers
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sommige barmensen herkennen ons als FOK!ers
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef TwyLight het volgende:
En ik wil al HELEMAAL niet geassocieerd worden met destairway
Je bent een fucking pussyquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met lelijke mensen
Ik ben contactgestoordquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je bent een fucking pussywat is dat voor lame excuus.
hey, als je daar een paar keer per jaar met een stel randdebielen komt welquote:
Behalve als er leuke meisjes zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee serieus, ik heb meetings nooit begrepenik kan het met sommige users goed vinden op het forum, en dat is prima maar RL en internet zijn voor mij 2 aparte dingen en vind ook dat je die niet moet combineren.
Ik heb een iMacquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je mag je macbook meenemen om te blijven fokken hoor.
Ja okee. stairway zeker ook ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, als je daar een paar keer per jaar met een stel randdebielen komt wel![]()
Ik heb er anders heel goede vrienden aan overgehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee serieus, ik heb meetings nooit begrepenik kan het met sommige users goed vinden op het forum, en dat is prima maar RL en internet zijn voor mij 2 aparte dingen en vind ook dat je die niet moet combineren.
*kuch..quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Hoe dom zou dat zijn, laptop meenemen en daar de hele avond gaan zitten fokken
psst.quote:
Van wie zijn die uiers op je FoBo ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
bovendien ben ik op internet veel aardiger dan in het echt, in tegenstelling tot veel mensen
BOH GEK! DOEN!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zo door blijf posten he, heb ik precies 100.000 posts als ik op de dag precies 4 jaar op FOK! zit
Zou wel tof zijn, spammertquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zo door blijf posten he, heb ik precies 100.000 posts als ik op de dag precies 4 jaar op FOK! zit
sletjequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Van wie zijn die uiers op je FoBo ?
Denk dat dat andersom is. Al heb je natuurlijk de randdebielen die er altijd tussenuitvallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
bovendien ben ik op internet veel aardiger dan in het echt, in tegenstelling tot veel mensen
in juli 2006 heb ik een topic geopend dat ik voor 100.000 posts ging... met enkel kwaliteitspostsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, spammert
als ik 5 jaar op fok zit wil ik een mooi jubileum topic
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef -SG- het volgende:
Schreef ie allemaal notes in op.
zoals:
'-SG- is een vieze blower'
'Haha -SG- is 2 keer de coffeeshop uitgegooid'
enzo.
Daar faal je dan wel een beetje in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in juli 2006 heb ik een topic geopend dat ik voor 100.000 posts ging... met enkel kwaliteitsposts
Nee het is echt zo, ik ben echt een klootzak in het echtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Denk dat dat andersom is. Al heb je natuurlijk de randdebielen die er altijd tussenuitvallen.
Raken meisjes daar gewilliger vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Plums het volgende:
[..]eruit gegooid?
ik stem voor een weedmeet
i remember thatquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in juli 2006 heb ik een topic geopend dat ik voor 100.000 posts ging... met enkel kwaliteitsposts
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
i remember thatwas nog geloofwaardig ook
Ik niet. Maar sommigen schijnen er geil van te worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Raken meisjes daar gewilliger van?
hmmquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik niet. Maar sommigen schijnen er geil van te worden.
Ben nog geen 18quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Plums het volgende:
[..]eruit gegooid?
Utrecht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben nog geen 18. Maar werd er ook niet uitgegooid, ze vroegen mij vriendelijk de zaak te verlaten
, en toen ging een andere user voor mij halen, maar die wist niet welke hij voor mij moest kopen dus was ik toen weer meegelopen naar binnen. En toen moest ik weer weg
!.
Maar is goed, ik doe wel mee met een weedmeet, mits het niet te ver van Eindhoven is.
En ik dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Utrecht?
Plums mocht bij mij slapen mocht ze daar nog interesse in hebben
Moet ik even gaan oefenenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Plums het volgende:
[..]eruit gegooid?
De meeste mensen worden op het internet wat minder geremd. Dat is iig mijn ervaring altijd geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee het is echt zo, ik ben echt een klootzak in het echtals ik je mag ben ik relaxt, maar als ik je niet mag weet ik dat gelijk en laat ik ook direct merken.
Op internet wat minder
Buurt van eindhoven is prima.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben nog geen 18. Maar werd er ook niet uitgegooid, ze vroegen mij vriendelijk de zaak te verlaten
, en toen ging een andere user voor mij halen, maar die wist niet welke hij voor mij moest kopen dus was ik toen weer meegelopen naar binnen. En toen moest ik weer weg
!.
Maar is goed, ik doe wel mee met een weedmeet, mits het niet te ver van Eindhoven is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Utrecht?
Plums mocht bij mij slapen mocht ze daar nog interesse in hebben
Nou heb nog nooit mee gemaakt dat iemand van wiet zelf geil werd, maar als ze stoned zijn en je geilt ze dan op heeft het wel degelijk effectquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik niet. Maar sommigen schijnen er geil van te worden.
Thanks for this precious informationquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou heb nog nooit mee gemaakt dat iemand van wiet zelf geil werd, maar als ze stoned zijn en je geilt ze dan op heeft het wel degelijk effectdamn
Then I saw her face, now I'm a believerquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Well, I’ve got a fever
A non-believer
I’m in a state of grace
For I am the Caesar
I’m gonna seize the day
Well, call of the banshee hey hey
Hey hey hey hey hey
As God as my witness
The infidels are gonna pay
Insmoken ofzo?quote:
Stonede sex is wel goede sex ja..quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou heb nog nooit mee gemaakt dat iemand van wiet zelf geil werd, maar als ze stoned zijn en je geilt ze dan op heeft het wel degelijk effectdamn
Vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan mag jij op het matrasje
en Plums moet dan naast mij
Ik snap best wat je bedoeld maar in het echt ben ik gewoon niet zo aardig, komt vast ook door de stad waar ik vandaan kom. daar is niemand echt aardig tegen elkaar, Noortje zit denk ik in andere kringen maar ik heb hier in de stad als ik ga toch altijd wel ruzie met mensen, sowieso is hier altijd ruzie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De meeste mensen worden op het internet wat minder geremd. Dat is iig mijn ervaring altijd geweest
Beter tochquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh wat? ....je hebt nog nooit geblowed?
Iets met Sherlock?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh wat? ....je hebt nog nooit geblowed?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een momentne hebben we toch gehad samen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Overleg even met plums
Misschien wilt ze niet dat je bij ons in dezelfde kamer ligt
Ik kom niet eens naar utrechtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Overleg even met plums
Misschien wilt ze niet dat je bij ons in dezelfde kamer ligt
quote:
Heb jij een zus?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeh.
Dan vind ik op 1kamer met SG wel eng.
Ja, en daarom ga ik dus niet..quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat zei je van wel trouwens
dat je alleen geen slaapplek had, en dat het prijzig was
Smash mouth is ook aardig ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Then I saw her face, now I'm a believer
Not a trace of doubt in my mind.
I'm in love, I'm a believer!
I couldn't leave her if I tried
hahahah ik ben een goed doelquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
1. Geld inzamelen voor Plums. iedereen doet 2 euro, jij kan de rest van het jaar naar utrecht op en neer.
2. Slaapplek ..
NG, lieverdquote:
Ik durf niet alleen te kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hai
Boh, The Ammityville horror ofzo op veronica
nice story broquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kanker hey het regent en hagelt en onweert vet hard hier
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat ik wel naar Nijmegen kom. Misschíen.
Ik was vandaag nog in de Plus... Jullie hebben ook die cheapo toetjes van 17 cent net als bij de AH... Minder ver fietsenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hai
Boh, The Ammityville horror ofzo op veronica
Nachtje doorhalenquote:
Keiharde GMTAquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef Plums het volgende:
Doorhalen tot 6 en dan de eerste trein naar huis pakken
Genoeg smoken dan val je wel in slaap in het warmtehok.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef Plums het volgende:
Doorhalen tot 6 en dan de eerste trein naar huis pakken
Nog een keerquote:
ach sommigen kennen mn naam inmiddelsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:21 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso als je op een meet komt, wat dan
hoi ik ben TwyLight![]()
hihihihiquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog een keer.. Het is voorbestemd
![]()
Ik vind twylight zon kut username, had liever iets grappigs gehadquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:23 schreef Plums het volgende:
[..]
ach sommigen kennen mn naam inmiddels
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Genoeg smoken dan val je wel in slaap in het warmtehok.
Ook weer niet té veel want dan word je pas om 11:00 wakkerzoals ik
Dus.. Je kan ook wel bij mij slapenquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:23 schreef Plums het volgende:
[..]!
Nee man, party party tot diep in de ochtend
![]()
Vanuit Nijmegen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus.. Je kan ook wel bij mij slapen
Nijmegen, daar ga ik niet heenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Je mag ook hier wel komen, ik kom alleen niet naar de meet.
Zorg dat je stoned bent!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nijmegen, daar ga ik niet heen... Utrecht ook niet btw
... Maar alsnog mag je blijven slapen
We zouden nog een coffeeshop-tocht doen als ik 18 benquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie willen vast wel dat ik op jullie meet kom, he
Jimbo denk ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef TwyLight het volgende:
Staat er al iemand uit dit topic op boebidoe's lijst?
Waar woon je, als ik stoned ben en niks te doen heb kom ik jouw kan op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Je mag ook hier wel komen, ik kom alleen niet naar de meet.
Zorg dat je stoned bent!
Wie z'n lijst?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef TwyLight het volgende:
nee plxquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar woon je, als ik stoned ben en niks te doen heb kom ik jouw kan op.
Dan wil ik meequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
We zouden nog een coffeeshop-tocht doen als ik 18 ben.
Ik zou wel moeten eigenlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef TwyLight het volgende:
VAN FOK.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
lijst wie met wie geneukt heeft..
Wie dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wie dan?hahah hell noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
x3ro dus
I'm not a sinner.
Gawdquote:
ja en noortje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
jij bent 12. Nee dus.
Jimbo had volgens mij een of andere milf geneukt, volgens hem...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef TwyLight het volgende:
Even om de feiten correct te krijgen, heb ik de vibe goed aangevoeld en heeft S-F met RenRen- geneukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |