hey, als je daar een paar keer per jaar met een stel randdebielen komt welquote:
Behalve als er leuke meisjes zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee serieus, ik heb meetings nooit begrepenik kan het met sommige users goed vinden op het forum, en dat is prima maar RL en internet zijn voor mij 2 aparte dingen en vind ook dat je die niet moet combineren.
Ik heb een iMacquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je mag je macbook meenemen om te blijven fokken hoor.
Ja okee. stairway zeker ook ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, als je daar een paar keer per jaar met een stel randdebielen komt wel![]()
Ik heb er anders heel goede vrienden aan overgehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee serieus, ik heb meetings nooit begrepenik kan het met sommige users goed vinden op het forum, en dat is prima maar RL en internet zijn voor mij 2 aparte dingen en vind ook dat je die niet moet combineren.
*kuch..quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Hoe dom zou dat zijn, laptop meenemen en daar de hele avond gaan zitten fokken
psst.quote:
Van wie zijn die uiers op je FoBo ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
bovendien ben ik op internet veel aardiger dan in het echt, in tegenstelling tot veel mensen
BOH GEK! DOEN!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zo door blijf posten he, heb ik precies 100.000 posts als ik op de dag precies 4 jaar op FOK! zit
Zou wel tof zijn, spammertquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zo door blijf posten he, heb ik precies 100.000 posts als ik op de dag precies 4 jaar op FOK! zit
sletjequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Van wie zijn die uiers op je FoBo ?
Denk dat dat andersom is. Al heb je natuurlijk de randdebielen die er altijd tussenuitvallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
bovendien ben ik op internet veel aardiger dan in het echt, in tegenstelling tot veel mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |