hey, als je daar een paar keer per jaar met een stel randdebielen komt welquote:
Behalve als er leuke meisjes zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee serieus, ik heb meetings nooit begrepenik kan het met sommige users goed vinden op het forum, en dat is prima maar RL en internet zijn voor mij 2 aparte dingen en vind ook dat je die niet moet combineren.
Ik heb een iMacquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je mag je macbook meenemen om te blijven fokken hoor.
Ja okee. stairway zeker ook ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, als je daar een paar keer per jaar met een stel randdebielen komt wel![]()
Ik heb er anders heel goede vrienden aan overgehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee serieus, ik heb meetings nooit begrepenik kan het met sommige users goed vinden op het forum, en dat is prima maar RL en internet zijn voor mij 2 aparte dingen en vind ook dat je die niet moet combineren.
*kuch..quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Hoe dom zou dat zijn, laptop meenemen en daar de hele avond gaan zitten fokken
psst.quote:
Van wie zijn die uiers op je FoBo ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
bovendien ben ik op internet veel aardiger dan in het echt, in tegenstelling tot veel mensen
BOH GEK! DOEN!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zo door blijf posten he, heb ik precies 100.000 posts als ik op de dag precies 4 jaar op FOK! zit
Zou wel tof zijn, spammertquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zo door blijf posten he, heb ik precies 100.000 posts als ik op de dag precies 4 jaar op FOK! zit
sletjequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Van wie zijn die uiers op je FoBo ?
Denk dat dat andersom is. Al heb je natuurlijk de randdebielen die er altijd tussenuitvallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
bovendien ben ik op internet veel aardiger dan in het echt, in tegenstelling tot veel mensen
in juli 2006 heb ik een topic geopend dat ik voor 100.000 posts ging... met enkel kwaliteitspostsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, spammert
als ik 5 jaar op fok zit wil ik een mooi jubileum topic
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef -SG- het volgende:
Schreef ie allemaal notes in op.
zoals:
'-SG- is een vieze blower'
'Haha -SG- is 2 keer de coffeeshop uitgegooid'
enzo.
Daar faal je dan wel een beetje in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in juli 2006 heb ik een topic geopend dat ik voor 100.000 posts ging... met enkel kwaliteitsposts
Nee het is echt zo, ik ben echt een klootzak in het echtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Denk dat dat andersom is. Al heb je natuurlijk de randdebielen die er altijd tussenuitvallen.
Raken meisjes daar gewilliger vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Plums het volgende:
[..]eruit gegooid?
ik stem voor een weedmeet
i remember thatquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in juli 2006 heb ik een topic geopend dat ik voor 100.000 posts ging... met enkel kwaliteitsposts
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
i remember thatwas nog geloofwaardig ook
Ik niet. Maar sommigen schijnen er geil van te worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Raken meisjes daar gewilliger van?
hmmquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik niet. Maar sommigen schijnen er geil van te worden.
Ben nog geen 18quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Plums het volgende:
[..]eruit gegooid?
Utrecht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben nog geen 18. Maar werd er ook niet uitgegooid, ze vroegen mij vriendelijk de zaak te verlaten
, en toen ging een andere user voor mij halen, maar die wist niet welke hij voor mij moest kopen dus was ik toen weer meegelopen naar binnen. En toen moest ik weer weg
!.
Maar is goed, ik doe wel mee met een weedmeet, mits het niet te ver van Eindhoven is.
En ik dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Utrecht?
Plums mocht bij mij slapen mocht ze daar nog interesse in hebben
Moet ik even gaan oefenenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef Plums het volgende:
[..]eruit gegooid?
De meeste mensen worden op het internet wat minder geremd. Dat is iig mijn ervaring altijd geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee het is echt zo, ik ben echt een klootzak in het echtals ik je mag ben ik relaxt, maar als ik je niet mag weet ik dat gelijk en laat ik ook direct merken.
Op internet wat minder
Buurt van eindhoven is prima.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben nog geen 18. Maar werd er ook niet uitgegooid, ze vroegen mij vriendelijk de zaak te verlaten
, en toen ging een andere user voor mij halen, maar die wist niet welke hij voor mij moest kopen dus was ik toen weer meegelopen naar binnen. En toen moest ik weer weg
!.
Maar is goed, ik doe wel mee met een weedmeet, mits het niet te ver van Eindhoven is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Utrecht?
Plums mocht bij mij slapen mocht ze daar nog interesse in hebben
Nou heb nog nooit mee gemaakt dat iemand van wiet zelf geil werd, maar als ze stoned zijn en je geilt ze dan op heeft het wel degelijk effectquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik niet. Maar sommigen schijnen er geil van te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |