Tja, dat krijg je als je mij niet toevoegt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, niks te doen op msn nuIk mis je
Meer dan mij?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb vandaag weer meer dan 200 posts
Die dan maar even uit zetten. en dan poosje wachten en weer aan doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is daarbij mijn volledige internet.. Ik gok dat het de router is. Verbinding naar de router is altijd prima.
Hoort Jasper niet vast te zittenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Heb ik niet. MaddoxX heeft er wel.![]()
Geniaal jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.![]()
"eeej ik ga toensjus zoeen topique openen in KLB"![]()
Ik sta sowieso op 1 denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb vandaag weer meer dan 200 posts
Trusteequote:
Gek hequote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
ik heb trouwens zelf een keer een bazengeniaal gifje gemaakt al zeg ik het zelf, misschien ken je hem nog.
Ik had van zon pijpscene met een HUGE negerlulmaikuuuls hoofd geshopt en bewegend gemaakt
remlof had 'em bijna gelijk verwijdert
Heb ik meerdere keren gedaan, maar het blijft terugkomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die dan maar even uit zetten. en dan poosje wachten en weer aan doen.
Schijnt ook nog wel vaak te helpen.
Weinig kans.quote:
Nah.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoort Jasper niet vast te zitten?
remlof is jaloers op je skillz.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
ik heb trouwens zelf een keer een bazengeniaal gifje gemaakt al zeg ik het zelf, misschien ken je hem nog.
Ik had van zon pijpscene met een HUGE negerlulmaikuuuls hoofd geshopt en bewegend gemaakt
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
quote:
die was zo tofquote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geniaal ja
Hij had toen toch die zooi gehackt.quote:
QFTquote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ga echt janken als ik niet in de top 3 sta trouwens
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die Top word nog leuk vandaag
allemaal mensen die denken veel gepost te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |