Hij post nog wel op FOK.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Onorgineel het volgende:
Jammer dat die MASD weg is gegaan trouwens, vond het altijd wel een toffe user
112quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Volproppen met pilletjes. En slapen.
Kusje.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
Ja, wat een kutfilmpjes maakt die gast zegquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Of alberto checkt de parken sowieso de hele maikuuul rage toen
al die filmpjes met zn hendig sjieke slips enzo
geniale user
XTC JEWEETZELLUFquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
Post af en toe.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef TwyLight het volgende:
en sowieso de hele maikuuul rage toenal die filmpjes met zn hendig sjieke slips enzo
geniale user
Hij is echt vet aardig en best stil irlquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Of alberto checkt de parken sowieso de hele maikuuul rage toen
al die filmpjes met zn hendig sjieke slips enzo
geniale user
Trusteequote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
STTTTRAK VAN DE PILLEEEUUHquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Kusje.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is echt vet aardig en best stil irl![]()
Ik vond het altijd wel geniaalquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat een kutfilmpjes maakt die gast zeg.
Gastquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
STTTTRAK VAN DE PILLEEEUUH
[ afbeelding ]
Nu is hij inderdaad best tof.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel geniaalnormaal als iemand zo faalt wordt die gepwnd en uitgelachen maar maikuuul had gewoon schijt en nam ook zichzelf in de maling, iedereen kon dat wel waarderen.
Er is denk ik niemand op dit forum die maikuuul geen toffe user vindt
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is echt vet aardig en best stil irl![]()
Je wacht tot de lijst er is?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Zeroku het volgende:
Nog een kwartiertje spammen dan ga ik slapen.
QFTquote:
Nee, tot het 0.00 is. De lijst is er tussen 0.47 en 0.49.quote:
JA SJOERD, WAT DOE JE!?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, wat is er mis met mijn internet. Valt telkens uit, msn wilt niet inloggen... Msn geeft aan iets met DNS en Keypoorten..
Msn in je taakbeheer sluiten en opnieuw aanzetten.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, wat is er mis met mijn internet. Valt telkens uit, msn wilt niet inloggen... Msn geeft aan iets met DNS en Keypoorten..
Oh dat had ik ook weleens, alleen geen idee meer wat de oorzaak was dus aan deze post heb je vrij weinigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, tot het 0.00 is. De lijst is er tussen 0.47 en 0.49.
Sorry schatjequote:
quote:
Hm nee.. en nee, al heeel lang niet meer. Hij heeft nu zo'n belgisch meisje.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Rijdt hij nog steeds op zn fox?en heeft hij nog wat met jennifuuur?
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.quote:
Picsquote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Hm nee.. en nee, al heeel lang niet meer. Hij heeft nu zo'n belgisch meisje.
Het is daarbij mijn volledige internetquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Msn in je taakbeheer sluiten en opnieuw aanzetten.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.![]()
"eeej ik ga toensjus zoeen topique openen in KLB"![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij kwam het altijd op msn melden als hij weer een lollertopic had geopend.![]()
"eeej ik ga toensjus zoeen topique openen in KLB"![]()
Ah, dan weet ik het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is daarbij mijn volledige internet.. Ik gok dat het de router is. Verbinding naar de router is altijd prima.
Mij wil je niet toevoegenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, niks te doen op msn nuIk mis je
Ik ben er weer, voorlopigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, niks te doen op msn nuIk mis je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |