Thanks for this precious informationquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou heb nog nooit mee gemaakt dat iemand van wiet zelf geil werd, maar als ze stoned zijn en je geilt ze dan op heeft het wel degelijk effectdamn
Then I saw her face, now I'm a believerquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Well, I’ve got a fever
A non-believer
I’m in a state of grace
For I am the Caesar
I’m gonna seize the day
Well, call of the banshee hey hey
Hey hey hey hey hey
As God as my witness
The infidels are gonna pay
Insmoken ofzo?quote:
Stonede sex is wel goede sex ja..quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou heb nog nooit mee gemaakt dat iemand van wiet zelf geil werd, maar als ze stoned zijn en je geilt ze dan op heeft het wel degelijk effectdamn
Vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan mag jij op het matrasje
en Plums moet dan naast mij
Ik snap best wat je bedoeld maar in het echt ben ik gewoon niet zo aardig, komt vast ook door de stad waar ik vandaan kom. daar is niemand echt aardig tegen elkaar, Noortje zit denk ik in andere kringen maar ik heb hier in de stad als ik ga toch altijd wel ruzie met mensen, sowieso is hier altijd ruzie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De meeste mensen worden op het internet wat minder geremd. Dat is iig mijn ervaring altijd geweest
Beter tochquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh wat? ....je hebt nog nooit geblowed?
Iets met Sherlock?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh wat? ....je hebt nog nooit geblowed?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een momentne hebben we toch gehad samen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Overleg even met plums
Misschien wilt ze niet dat je bij ons in dezelfde kamer ligt
Ik kom niet eens naar utrechtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Overleg even met plums
Misschien wilt ze niet dat je bij ons in dezelfde kamer ligt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |