Bij mij ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moet er ook uit, maar gelukkig valt mijn laptop binnen 3 minuutjes uit door gebrek aan batterijen.
Succes in ieder geval
2012 + din + murphy'squote:Op vrijdag 27 november 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Voor mij word het vanavond lekker filmpje kijken chillen met 'die van mij'![]()
En morgen:
[ afbeelding ]
Met vrienden naar 2012
en daarna
[ afbeelding ]
afpilsen in de Irish Pub
Ach ik verwacht niet veel van 2012, maar tis wel eentje die je vanwege de special effects wel ff in de bios moet zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2012 + din + murphy's
u gaat voor drie keer kut?![]()
sorry die was wel erg goedkoop, en murphy's is eigenlijk niet kut natuurlijk
tijd voor koffie!
heinekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
En ze hebben ook gewoon pints Heineken in de Irish Pub.
ik ben van boven de rivier, al scheelt het niet veel als je er tegenaan woontquote:Al gaat natuurlijk heel dat volk van onder de rivieren zeiken.
he wa *valt van stoel* zijn ze hier deze zomer?quote:Deze zomer Muse gok ik zo![]()
Rodezandquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
De Ierse Pub, sweet memorieeees!
(Die ene 'daar in dat ene kleine straatje' toch, Ll?)
Oh ja, zo heet dat!quote:
Whutquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, zo heet dat!
Daar ging ik een tijd echt elk weekend heen en heel wat meegemaakt
Maes, weet je nog, daar heb ik o.a. 'meneer Hartman' ontmoetHiiiiiiiiiiihihihi.
Wss Rock Werchter en concert in Goffert en misschien ook nog Pinkpop erbij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
he wa *valt van stoel* zijn ze hier deze zomer?
Het is 10:00 héquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:ben op tijd op
ff snel boterham verder naar binnen werken, en aankleden
sorry, vind t niet grappigquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is 10:00 hé
Dat is niet 'op tijd', dat is 'uitslapen' doordeweeks![]()
Uhuh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Das die ene? Waar het in Blijdorp over ging?![]()
We moeten wél oefenen voor de foto inderdaad. Hm, eigenlijk wel een planquote:Kom je zaterdag ook, gaan we stiekem bekken
Het was een grapjequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, vind t niet grappig
je moest eens weten wat voor moeite me dit kost
Ik heb zoiets met mn UPC, maar kost geld geloof ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Briljant... op de PlayStation 3 is sinds gisteren vidzone te gebruiken... gratis nieuwste videoclips kijken en muziek luisteren en playlijsten samenstellen
En jij luistert geen muziek tijdens het werken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met mn UPC, maar kost geld geloof ik.
En jij was toch aan het 'werk'
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En jij luistert geen muziek tijdens het werken?![]()
Maar ik werk nog een uurtje en dan stop ik, ben al sinds 6 uur bezig en heb een halve dag vrij genomen
quote:
Das ruk! was het werk of anders wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef JJH het volgende:
Mogguh, ik ben al 2x wakkergebeld. Toen ben ik er maar uitgegaan.
Als het even droog blijft een kerstboom scorenquote:
Allebei.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mogguh!
![]()
[..]
Das ruk! was het werk of anders wat?
zijn daar toiletten? Kom ik gewoon met mn fototoestel langs...quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
We moeten wél oefenen voor de foto inderdaad. Hm, eigenlijk wel een plan
Want je moet iedere 10 minuten plassen en zonder toiletten ga je niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn daar toiletten? Kom ik gewoon met mn fototoestel langs...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Want je moet iedere 10 minuten plassen en zonder toiletten ga je niet?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
de foto moet gemaakt in een wchokje he... lees jij ons verhaal eigelijk wel???
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige die het niet leest dus
![]()
Echt, na dat ene boekje van Greys heb ik genoeg uit dat genre gelezen voor de rest van mn leven
En het leven daarna denk ik jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
echt? voor de rest van je leven?
quote:
FOTO!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Mn bentobak roept me alweer vanuit de koelkast, echt zo irritant
Je miste de PI?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoho, ik heb na jouw boekje al geroepen dat ik nooit meer zoiets wilde lezen Greys![]()
En ik ga dr ook niet over liegen!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
Nou lekker Tombola, doe je daar al die moeite voor!
Door velen wordt het ook wél gewaardeerd hoor!
Ik kan me er ook echt niet druk om maken wie het leest hoor... als nou iedereen zou zeggen dat ze t niet lezen dan stop ik wel, maar zolang er nog mensen zijn die het wel leuk vinden, prima...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoho, ik heb na jouw boekje al geroepen dat ik nooit meer zoiets wilde lezen Greys![]()
En ik ga dr ook niet over liegen!
Wat een slijmjurk ben jij zeg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
En de rotzooi stapelt zich op:
[SC] Lekkerste FOK! Babe & Hunk 2009
Breathtaking loopt mensen nu op te roepen op haar te stemmen, want ze wil 'niet van Skaai verliezen'![]()
Volgens mij ben jij de enige die dat volgt hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
En de rotzooi stapelt zich op:
Breathtaking loopt mensen nu op te roepen op haar te stemmen, want ze wil 'niet van Skaai verliezen'![]()
Psies, ik zeg toch niet dat je t niet moet schrijvenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me er ook echt niet druk om maken wie het leest hoor... als nou iedereen zou zeggen dat ze t niet lezen dan stop ik wel, maar zolang er nog mensen zijn die het wel leuk vinden, prima...
Smaken verschillen toch!!
Nee, dat bedoel ik! (en ook al zou je dat zeggen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik zeg toch niet dat je t niet moet schrijven![]()
OMG die verkiezing, ik baal nu dat ik toch niet op skaai gestemd heb
Het is sterker dan mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Oh en Ll, je laat je kennen tegenover Lamon.
Sta er nou boooooooooooooovenHier doe je hem alleen maar een plezier mee.
Bekken?
Ik ook niet, ik vind d'r zelfs de minst leuke van dat zooitje, maar hey; smaak verschilt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
Mis ik iets of zie ik niet zo wat die skaai zo lekker maakt?
Die is niet 'lekker', die is gewoon leuk en sproeterig en een stuk toffer dan al die breezah-wannebees.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Hij past in de lengte ook niet zo te zien, niet alleen in de breedte![]()
Dat dacht ik ook. Het is zeker een leuke meid, maar er staan knappere tussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
Maar je komt frusti over als je er dan weer zo op hapt mop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is sterker dan mij![]()
Het is zo'n onwijze droeftoeter die alles altijd zo moet draaien dat het over hém gaat en vervolgens als iemand dan wat over hém zegt is dat een frustie
Haar karakter maakt haar mede mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het is zeker een leuke meid, maar er staan knappere tussen.
Bekken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je komt frusti over als je er dan weer zo op hapt mop.
Je gaat daar weer helemaal uit je pan met vloeken en tieren en dat is nou net wat ie wil bereiken.
Doe dat nou niet meer, je kunt je energie wel beter gebruiken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dikbil moet echt op dieet, hij ligt al de hele morgen te kermen omdat ie niet in t nieuwe mandje past![]()
![]()
Haar WATquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar karakter maakt haar mede mooi
Itt tot enkele andere dames daar
Hij kreunt er echt heel geirriteerd bij...quote:
Ja geen idee, volgens mij staan dr tieten niet eens op die foto he?quote:
Oma, oma?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie hier niet nog een leuke bijdrage voor?
Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dikbil moet echt op dieet, hij ligt al de hele morgen te kermen omdat ie niet in t nieuwe mandje past![]()
![]()
bij mij was het omdat ik m koppelde aan het ip-adres en niet steeds hetzelfde ip adres had...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef nieslief het volgende:
Grrrmbl waarom onthoud hij m'n inlog niet......
Sommige.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Ja, waargebeurdquote:
GREYS! Die man op die sokken en badslippers!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Alstie zo ligt is het ook echt wel een beetje een dikbil idd!!
Hij zou wel in dat nieuwe mandje moeten passen oh-oh? Of heb je die te klein gekocht om ze te frustreren?![]()
Ja maar? Ik heb in huis ook wel eens badslippers aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS! Die man op die sokken en badslippers!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Cute!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chico past er met gemak samen met zn muis in
Goed!quote:
Hijs ook niet veel groter, hijs dus wel veel dikkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Cute!
Zou niet gedacht hebben trouwens dat Bil zo veel groter dan Chico is..
Kuthoerrrrrrrrrrquote:
SNOL!quote:
en hij verwachtte zijn date/scharrel/whateverquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar? Ik heb in huis ook wel eens badslippers aan.Niet als ik visite verwacht, maar toch.
Als mijn balkon nat is, of ik moet even afval naar buiten brengen ga ik dat toch echt niet op mijn sokken doen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mij was het omdat ik m koppelde aan het ip-adres en niet steeds hetzelfde ip adres had...
nee, vind ik ook... en het wordt alleen maar erger als ze het uit probeert te leggen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef MrSubtle het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de reactie van die BreathTaking of zoiets daar super arrogant vindt?ik ben geneigd nu te posten "oh dan zul je mij heel aantrekkelijk vinden, want ik vind je nu al stom"
Yeaaaaahquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef MrSubtle het volgende:
Eindelijk geboekt![]()
22 dec vertrekken we
Ze doen daar gewoon niet meer mee aan die actie dat het eerste half uur gratis parkeren is als je bij een winkel in dat winkelcentrum iets koopt... Belachelijk! Alle winkels wel, en MediaMarkt niet!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
SNOL!
Ik zit te twijfelen of ik naar alkmaar ga straks naar de mediamarkt, of MM heen laat gaan naar zn werk
Keuzes keuzes
Dan zou ik ook wat anders aantrekken, een paar Simpsons pantoffels ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en hij verwachtte zijn date/scharrel/whatever
dan is het een afknapper vind ik... ik snap ook wel dat je het op een luie zondag ofzo draagt, maar niet op zo'n moment...
Fijne vakantie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef MrSubtle het volgende:
Eindelijk geboekt![]()
22 dec vertrekken we
De horror. Altijd zwarte boxers hier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Badslippers zijn altijd fout. Net zoals heupslips met een gulp
Kijk, dat is al veel beter!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wat anders aantrekken, een paar Simpsons pantoffels ofzo.
oke, consider it donequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze doen daar gewoon niet meer mee aan die actie dat het eerste half uur gratis parkeren is als je bij een winkel in dat winkelcentrum iets koopt... Belachelijk! Alle winkels wel, en MediaMarkt niet!!!![]()
Dus ik wil wel graag dag jij zelf gaat en je temperament op die mensen daar loslaat!?![]()
Met wie ga je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef MrSubtle het volgende:
Het wordt Marrakech (Marokko) een kleine riad (historische pandjes die opgeknapt zijn tot soort luxe mini hotelletjes) in de medina als het lukt, anders wordt het een gewoon een hotel. Maar we hebben tenminste de datum en vluchten nu gekozen
M'n vaderquote:
...En het filmtquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Dus ik wil wel graag dag jij zelf gaat en je temperament op die mensen daar loslaat!?![]()
quote:
Ik wacht afquote:
zijn er nog steeds mensen die een slip dragen dan?quote:
Doe je dat elk jaar eigenlijk?quote:
ik ben de url kwijt, doe nog eens aub?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef JJH het volgende:
Dat babetopic begint steeds beter te worden.
Ook dat!!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ben de url kwijt, doe nog eens aub?
Jij bent lui!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ben de url kwijt, doe nog eens aub?
Mannen die echt een mooie kont hebben kunnen wel een gewone slip aan hoor, maar dan wel zonder gulp en mooie CK slips of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn er nog steeds mensen die een slip dragen dan?
dat lijkt me echt helemaal niet lekker, gewone simpele zwarte boxers ftw
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef MrSubtle het volgende:
Het wordt Marrakech (Marokko) een kleine riad (historische pandjes die opgeknapt zijn tot soort luxe mini hotelletjes) in de medina als het lukt, anders wordt het een gewoon een hotel. Maar we hebben tenminste de datum en vluchten nu gekozen
Nee is voor het eerst. Heb 'm wel eens meegenomen naar New York toen hij 60 werd. Hij was nooit verder geweest dan Spanje, dus ik heb 'm op z'n verjaardag laten weten dat ie een paar dagen later in New York zou zitten. Ik had z'n werk voor 'm geregeld en zo toen. Heeft ie het nu (een paar jaar later) nog overquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe je dat elk jaar eigenlijk?
dat dus...quote:
Willikook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee is voor het eerst. Heb 'm wel eens meegenomen naar New York toen hij 60 werd. Hij was nooit verder geweest dan Spanje, dus ik heb 'm op z'n verjaardag laten weten dat ie een paar dagen later in New York zou zitten. Ik had z'n werk voor 'm geregeld en zo toen. Heeft ie het nu (een paar jaar later) nog over
Ik was er al vaak geweest voor werk, dus ik had 't zo geregeld dat we met de ondergrondse trein aankwamen vanuit een buitenwijk, onder Maddison Square. Heb 'm toen de trappen op laten lopen en dan sta je ineens in een van de drukste plekken van New York, vol toeterende gele taxi's, politeagenten en auto's met sirenes, hotdog verkopers etc... Hij heeft daar echt een poos gewoon staan kijken om alles in zich op te nemen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef JJH het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Wat leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee is voor het eerst. Heb 'm wel eens meegenomen naar New York toen hij 60 werd. Hij was nooit verder geweest dan Spanje, dus ik heb 'm op z'n verjaardag laten weten dat ie een paar dagen later in New York zou zitten. Ik had z'n werk voor 'm geregeld en zo toen. Heeft ie het nu (een paar jaar later) nog over
Ik was er al vaak geweest voor werk, dus ik had 't zo geregeld dat we met de ondergrondse trein aankwamen vanuit een buitenwijk, onder Maddison Square. Heb 'm toen de trappen op laten lopen en dan sta je ineens in een van de drukste plekken van New York, vol gele taxi's, politeagenten, hotdog verkopers etc... Hij heeft daar echt een poos gewoon staan kijken om alles in zich op te nemen
Wanneer word je 60?quote:
over de esthetische eigenschappen van mannenbillen heb ik niks te zeggenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen die echt een mooie kont hebben kunnen wel een gewone slip aan hoor, maar dan wel zonder gulp en mooie CK slips of zo.
Je weet hoe Fok! verder in elkaar steekt hè? Met subfora en een zoelfunctie enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]dank je! ik had al teruggebladerd maar kon ze niet vinden zo snel
![]()
ja, dat wil ik ook wel... maar dan moet ik me eerst om laten bouwen tot man, dan kinderen krijgen... voordat ik de 60-jarige vader van iemand ben...quote:
Nou ja vakantie, het was een stedentrip. Zijn 4 of 5 dagen gebleven of zo. Veel langer trek ik NYC al niet, en ik gokte mijn vader dus al helemaal niet. Hij was echt kapot moe na een paar dagen, dus toen zijn we de laatste dag alleen maar de hele dag in Central Park gaan wandelen en kijken naar de gekke optredens daarquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Lijkt me wel een hele leuke verrassing inderdaad, dat alles geregeld is en je gewoon op een fantastische vakantie gaat...
Dat heb je me al es verteld, zo leuk lijkt me dat, je pa zooooooooo verrassenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was er al vaak geweest voor werk, dus ik had 't zo geregeld dat we met de ondergrondse trein aankwamen vanuit een buitenwijk, onder Maddison Square. Heb 'm toen de trappen op laten lopen en dan sta je ineens in een van de drukste plekken van New York, vol toeterende gele taxi's, politeagenten en auto's met sirenes, hotdog verkopers etc... Hij heeft daar echt een poos gewoon staan kijken om alles in zich op te nemen
dat heb je wel heel tof gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerst kinderen krijgen en dan een man worden. Anders gaat 't 'm niet worden vrees ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat wil ik ook wel... maar dan moet ik me eerst om laten bouwen tot man, dan kinderen krijgen... voordat ik de 60-jarige vader van iemand ben...![]()
Nee, leg eens uit?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet hoe Fok! verder in elkaar steekt hè? Met subfora en een zoelfunctie enzo.
pagina 9 bovenste post toch gewoon ook...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet hoe Fok! verder in elkaar steekt hè? Met subfora en een zoelfunctie enzo.
Central Park lijkt me al een attractie op zich.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja vakantie, het was een stedentrip. Zijn 4 of 5 dagen gebleven of zo. Veel langer trek ik NYC al niet, en ik gokte mijn vader dus al helemaal niet. Hij was echt kapot moe na een paar dagen, dus toen zijn we de laatste dag alleen maar de hele dag in Central Park gaan wandelen en kijken naar de gekke optredens daar
Dit soort dingen moeten uitleggen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst kinderen krijgen en dan een man worden. Anders gaat 't 'm niet worden vrees ik.
ach, dat noem ik al vakantie hoor... (ik ben snel tevreden...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja vakantie, het was een stedentrip. Zijn 4 of 5 dagen gebleven of zo. Veel langer trek ik NYC al niet, en ik gokte mijn vader dus al helemaal niet. Hij was echt kapot moe na een paar dagen, dus toen zijn we de laatste dag alleen maar de hele dag in Central Park gaan wandelen en kijken naar de gekke optredens daar
Raad ik iedereen aan. Het is zeker een bijzondere plek, en je kunt er makkelijk een dag doorbrengen. Leuke optredens, prachtig park, heel divers en leuke plekjes om te eten en te zitten en zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Central Park lijkt me al een attractie op zich.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst kinderen krijgen en dan een man worden. Anders gaat 't 'm niet worden vrees ik.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten uitleggen...![]()
quote:
Lijkt mij ook. Ik moet sowieso nog een keer naar NYC van mezelf.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Raad ik iedereen aan. Het is zeker een bijzondere plek, en je kunt er makkelijk een dag doorbrengen. Leuke optredens, prachtig park, heel divers en leuke plekjes om te eten en te zitten en zo
Zo tegen die tijd bellen we dan wel hequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dan pas!?
waarom dacht ik nou dat jij veel ouder was???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |