Bij mij ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moet er ook uit, maar gelukkig valt mijn laptop binnen 3 minuutjes uit door gebrek aan batterijen.
Succes in ieder geval
2012 + din + murphy'squote:Op vrijdag 27 november 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Voor mij word het vanavond lekker filmpje kijken chillen met 'die van mij'![]()
En morgen:
[ afbeelding ]
Met vrienden naar 2012
en daarna
[ afbeelding ]
afpilsen in de Irish Pub
Ach ik verwacht niet veel van 2012, maar tis wel eentje die je vanwege de special effects wel ff in de bios moet zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2012 + din + murphy's
u gaat voor drie keer kut?![]()
sorry die was wel erg goedkoop, en murphy's is eigenlijk niet kut natuurlijk
tijd voor koffie!
heinekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
En ze hebben ook gewoon pints Heineken in de Irish Pub.
ik ben van boven de rivier, al scheelt het niet veel als je er tegenaan woontquote:Al gaat natuurlijk heel dat volk van onder de rivieren zeiken.
he wa *valt van stoel* zijn ze hier deze zomer?quote:Deze zomer Muse gok ik zo![]()
Rodezandquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
De Ierse Pub, sweet memorieeees!
(Die ene 'daar in dat ene kleine straatje' toch, Ll?)
Oh ja, zo heet dat!quote:
Whutquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, zo heet dat!
Daar ging ik een tijd echt elk weekend heen en heel wat meegemaakt
Maes, weet je nog, daar heb ik o.a. 'meneer Hartman' ontmoetHiiiiiiiiiiihihihi.
Wss Rock Werchter en concert in Goffert en misschien ook nog Pinkpop erbij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
he wa *valt van stoel* zijn ze hier deze zomer?
Het is 10:00 héquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:ben op tijd op
ff snel boterham verder naar binnen werken, en aankleden
sorry, vind t niet grappigquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is 10:00 hé
Dat is niet 'op tijd', dat is 'uitslapen' doordeweeks![]()
Uhuh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Das die ene? Waar het in Blijdorp over ging?![]()
We moeten wél oefenen voor de foto inderdaad. Hm, eigenlijk wel een planquote:Kom je zaterdag ook, gaan we stiekem bekken
Het was een grapjequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, vind t niet grappig
je moest eens weten wat voor moeite me dit kost
Ik heb zoiets met mn UPC, maar kost geld geloof ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Briljant... op de PlayStation 3 is sinds gisteren vidzone te gebruiken... gratis nieuwste videoclips kijken en muziek luisteren en playlijsten samenstellen
En jij luistert geen muziek tijdens het werken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met mn UPC, maar kost geld geloof ik.
En jij was toch aan het 'werk'
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En jij luistert geen muziek tijdens het werken?![]()
Maar ik werk nog een uurtje en dan stop ik, ben al sinds 6 uur bezig en heb een halve dag vrij genomen
quote:
Das ruk! was het werk of anders wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef JJH het volgende:
Mogguh, ik ben al 2x wakkergebeld. Toen ben ik er maar uitgegaan.
Als het even droog blijft een kerstboom scorenquote:
Allebei.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mogguh!
![]()
[..]
Das ruk! was het werk of anders wat?
zijn daar toiletten? Kom ik gewoon met mn fototoestel langs...quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
We moeten wél oefenen voor de foto inderdaad. Hm, eigenlijk wel een plan
Want je moet iedere 10 minuten plassen en zonder toiletten ga je niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn daar toiletten? Kom ik gewoon met mn fototoestel langs...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Want je moet iedere 10 minuten plassen en zonder toiletten ga je niet?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
de foto moet gemaakt in een wchokje he... lees jij ons verhaal eigelijk wel???
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige die het niet leest dus
![]()
Echt, na dat ene boekje van Greys heb ik genoeg uit dat genre gelezen voor de rest van mn leven
En het leven daarna denk ik jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
echt? voor de rest van je leven?
quote:
FOTO!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Mn bentobak roept me alweer vanuit de koelkast, echt zo irritant
Je miste de PI?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoho, ik heb na jouw boekje al geroepen dat ik nooit meer zoiets wilde lezen Greys![]()
En ik ga dr ook niet over liegen!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
Nou lekker Tombola, doe je daar al die moeite voor!
Door velen wordt het ook wél gewaardeerd hoor!
Ik kan me er ook echt niet druk om maken wie het leest hoor... als nou iedereen zou zeggen dat ze t niet lezen dan stop ik wel, maar zolang er nog mensen zijn die het wel leuk vinden, prima...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Hoho, ik heb na jouw boekje al geroepen dat ik nooit meer zoiets wilde lezen Greys![]()
En ik ga dr ook niet over liegen!
Wat een slijmjurk ben jij zeg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
En de rotzooi stapelt zich op:
[SC] Lekkerste FOK! Babe & Hunk 2009
Breathtaking loopt mensen nu op te roepen op haar te stemmen, want ze wil 'niet van Skaai verliezen'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |