Van mijn leeftijd dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik was ook nog mini (nou ja in leeftijd dan want ik was de langste van de klas) toen ik fan werd...
Bedankt voor de condoleances, poesje gisteren weggebracht naar het crematorium....drukke boel...tja valt wel mee wat betreft het rondrennen en zo (Huize Avondrood het grootste deel van de dag)wel druk bezig om de medicijnen te geven hier aan alle beestjes..tja ouderdom komt met gebreken, ook bij dieren.
Oh fijn, nu heeft de hele club door dat ik aan de karnemelk zit....zitten ze me aan te staren vanuit de open keuken en ja hoor, de "baas" geeft aan dat het tijd wordt voor karnemelk...even wat in een schaal gieten want anders heb ik geen rust.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet opwindend of romantisch schrijven over trio's; mijn zicht op trio's is door ervaring verpest
Waarom klikte ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit in m'n oor te wauwelen![]()
geen idee wat hij zegt, maar het klinkt ook daadwerkelijk als " wauwel wauwel"![]()
plus hij propeert dit te fluiten, hij komt al aardig ver inmiddels![]()
klikkerdeklik
Filmpje or it didnt happenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:05 schreef DeZwabber het volgende:
bwehehehehe
maar hij kan het echt al een stukje fluiten![]()
het is wel erg vrolijk zo op de vroege ochtend![]()
Ik moet er ook uit, maar gelukkig valt mijn laptop binnen 3 minuutjes uit door gebrek aan batterijen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm dilemma ik lig lekker maar dieb gang en woonkamer moeten vandaag klaargeschildert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |