20...ja dat is jong...ik ben al langer fan van een bepaalde popgroepquote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben eigenlijk heel alleen met m'n 20 jaar
Ik niet. Dan is mijn muzieksmaak waarschijnlijk veranderlijker dan de jouwe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
20...ja dat is jong...ik ben al langer fan van een bepaalde popgroep
Ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
De muziek van die groep is ook veranderd in de loop der jarenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik niet. Dan is mijn muzieksmaak waarschijnlijk veranderlijker dan de jouwe.
Ga je dat echt nog allemaal bijlezen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben bij topic 330Waarom zwetsen jullie zoveel en waarom ben ik zo fokking nieuwsgierig dat ik elk topic wil lezen?
![]()
*verder leest*
Ik kan absoluut niet opwindend of romantisch schrijven over trio's; mijn zicht op trio's is door ervaring verpestquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, misschien wil Elisa wel een gast-auteur zijn!
Tja....beter dan een paar dagen geleden toen iedereen het had opgegeven om te posten omstreeks deze tijd door al die kernelhuppeldepups...quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben bij topic 330Waarom zwetsen jullie zoveel en waarom ben ik zo fokking nieuwsgierig dat ik elk topic wil lezen?
![]()
*verder leest*
Stttt.... niet verklappenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Elies, hier zijn we.
je post weer door slotjes heen
Welke groep is dat dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
De muziek van die groep is ook veranderd in de loop der jaren.
Oh fijn, nu ben ik de portier van de katten (en hondjes) hier....kamerdeur dicht i.v.m. het vasthouden van de warmte in de woonkamer (voor het eerst moeten bijbetalen voor gas/electra dit jaar) en de dames en de heren besluiten nu om steeds de woonkamer te verlaten om, als ik net weer voor de computer zit, aan de halkant te gaan brullen dat ze weer naar binnen willen en nee negeren helpt niet....je kent de stemmen van mijn katten niet en de hardnekkigheid van mijn hondjes om aan de deur te krabben.
Ik heb niks gezien en ik heb niks gezegd..quote:
The Bee Gees of Bee Gees hoe je het ook wilt noemen....zegt je het nog ietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke groep is dat dan?
Hier ook vier katten die als een koning leven en denken dat wij hier zijn om hun te dienen.
Mamma is naar boven gekomen en heeft de stekker eruit getrokkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet naar bed, en neem vroegtijdig afscheid
The Bee Gees?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
The Bee Gees of Bee Gees hoe je het ook wilt noemen....zegt je het nog iets...vraag anders je ouders maar die zullen ze wel kennen
![]()
Hier zelfs 9 katten(de 10de is net dinsdag overleden
), 7 Noorse Boskatten, 1 HTK en 1 Javanees, niet al te jong meer 10,5-14,5 jaar oud maar still going strong en oh ja nog twee chihuahua dochter(9) en moedertje(11).
Nu al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet naar bed, en neem vroegtijdig afscheid
Ik was ook nog mini (nou ja in leeftijd dan want ik was de langste van de klasquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
The Bee Gees?!
Hehe, die ken ik wel ja, ben daar ook mee opgegroeid.
Maar geen fan van, nooit geweest ook. Al vond ik ze vroegah wel grappig toen ik nog mini was.
Gecondoleerd nog.![]()
Drukke boel bij jullie dus.
Zijn de BeeGees eigenlijk nog steeds actief?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik was ook nog mini (nou ja in leeftijd dan want ik was de langste van de klas) toen ik fan werd...
Bedankt voor de condoleances, poesje gisteren weggebracht naar het crematorium....drukke boel...tja valt wel mee wat betreft het rondrennen en zo (Huize Avondrood het grootste deel van de dag)wel druk bezig om de medicijnen te geven hier aan alle beestjes..tja ouderdom komt met gebreken, ook bij dieren.
Oh fijn, nu heeft de hele club door dat ik aan de karnemelk zit....zitten ze me aan te staren vanuit de open keuken en ja hoor, de "baas" geeft aan dat het tijd wordt voor karnemelk...even wat in een schaal gieten want anders heb ik geen rust.
*meldtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
9 kattenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
The Bee Gees of Bee Gees hoe je het ook wilt noemen....zegt je het nog iets...vraag anders je ouders maar die zullen ze wel kennen
![]()
Hier zelfs 9 katten(de 10de is net dinsdag overleden
), 7 Noorse Boskatten, 1 HTK en 1 Javanees, niet al te jong meer 10,5-14,5 jaar oud maar still going strong en oh ja nog twee chihuahua dochter(9) en moedertje(11).
Ik moet wel anders weet ik niet waar jij vandaan komtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga je dat echt nog allemaal bijlezen?![]()
Ik twijfel. Het is al niet vroeg meer hequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb niks gezien en ik heb niks gezegd..![]()
Hoi Elisa.
Vroeg naar bed vanavond, of zit het er weer niet in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |