Ik "ken" hem 3 jaar (in 1,5 jaar 3x gezien) en ik heb nu iets 1,5 jaar met hem..quote:
Ohhhhhh nee WW wist ik ook niet, maar nu je het zo zegt weet ik het!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je weet wel wie wicked witch is?
dan weet je merlijn ook!
Das ook jammer van je vakantie danquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik "ken" hem 3 jaar (in 1,5 jaar 3x gezien) en ik heb nu iets 1,5 jaar met hem..
Ik heb geen zin om in de zeurende vriendin rol geplaatst te worden want zo ben ik niet
Omgetrokken zelfsquote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef Maes het volgende:
En Greys is je 'kerstboom' omgevallen of geduwd door Boor
d'r kerstboom is omgetrokken door boor!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef Maes het volgende:
En Greys is je 'kerstboom' omgevallen of geduwd door Boor
Ik vrees van wel; binnenkort komen de trio'squote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Maes het volgende:
En het verhaalmy Lord kan het nog erger?
Ja ik ken ze op zich wel... Maar het is van zijn vereniging, heren dispuut.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan moet je toch inmiddels de vrienden enz wel kennen of ben ik van den vlotte?
Trio's? oh dan blijf ik nog even meelezenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vrees van wel; binnenkort komen de trio's
Hoe is het met Maes?
Dus Boor is niet altijd lief. Gelukkig maar je kunt ook te lief zijn als kat zeg maarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
d'r kerstboom is omgetrokken door boor!
(jaja hihi getrokken enzo)
quote:
Ow joh dat moet kunnenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ken ze op zich wel... Maar het is van zijn vereniging, heren dispuut.
Dus dan is het boys only of zo
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vrees van wel; binnenkort komen de trio's
Hoe is het met Maes?
Boor nam een hap in een tak, trok de tak naar zich toe vanaf de bankleuning en liet hem toen los. En daar ging de boomquote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Dus Boor is niet altijd lief. Gelukkig maar je kunt ook te lief zijn als kat zeg maar
Haha.. Jij verwoord het gewoon in drie zinnenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
het is natuurlijk een beetje alles op elkaar gestapeld dat omgevallen is voor je nu...
Telefoon kwijt, geen contact met de buitenwereld, jij andere plannen dan hij...
sterkte evengoed!!!
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Maes het volgende:
En het verhaalmy Lord kan het nog erger?
in de op staat een wiki he... daarin staan alle delen....quote:
Ik ben redelijk wel, dank jequote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Maes het volgende:
Trio's? oh dan blijf ik nog even meelezen![]()
Ik ben goed en jij?
quote:
ik zou me ook zo voelen namelijk... en die puinhoop in je huis maakt ook een redelijke puinhoop in je hoofd... ga gewoon bij hem in bed liggen, hij is nog de hele nacht jarig dus je kan je nog best vermaken!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha.. Jij verwoord het gewoon in drie zinnen
Thanks!
En dan is m'n kamer nog echt een puinhoop - dus ben ik ook een beetje dakloos.. - vandaar dat ik even bij hem woonde en mij zijn huisgenootje waande![]()
Maar goed ik heb nog een oud matras en een slaapzak, daar breng ik de nacht wel op doorOf zou dat juist lullig zijn nu
!
ik herhaal:quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben redelijk wel, dank je
De trio's lezen wat lastig. Ze beleven al lastig, dus kun je nagaan
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
er komen heul geen trio's!!!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik ga niet veel meer toevoegen vandaag denk ik..
Slaaptijd!![]()
![]()
It'll do...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha.. Jij verwoord het gewoon in drie zinnen
Thanks!
En dan is m'n kamer nog echt een puinhoop - dus ben ik ook een beetje dakloos.. - vandaar dat ik even bij hem woonde en mij zijn huisgenootje waande![]()
Maar goed ik heb nog een oud matras en een slaapzak, daar breng ik de nacht wel op doorOf zou dat juist lullig zijn nu
!
Lekker slapen mop! Heel verstandig!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik ga niet veel meer toevoegen vandaag denk ik..
Slaaptijd!![]()
![]()
Waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef tombolafan het volgende:
ik herhaal:
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zou me ook zo voelen namelijk... en die puinhoop in je huis maakt ook een redelijke puinhoop in je hoofd... ga gewoon bij hem in bed liggen, hij is nog de hele nacht jarig dus je kan je nog best vermaken!!!!
have fun!!!
heeeeeeequote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
It'll do...
En anders ben je welkom hoor, m'n 2p bed is anders toch maar 50% gevuld![]()
Ik zei toch dat het voor 50% gevuld wasquote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeeee
en wat vindt "die van jou" daar dan van???
Heb je nog steeds dat kitten?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
It'll do...
En anders ben je welkom hoor, m'n 2p bed is anders toch maar 50% gevuld![]()
omdat wij dat alletwee niet willen schrijven...quote:
quote:
O dat kan ik niet weerstaan hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Die neemt meestal ook een procentje of 5 in beslag, dus je zal het met 45% moeten doen dan![]()
En ze is nu al 7 maanden
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het voor 50% gevuld was
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, misschien wil Elisa wel een gast-auteur zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |