Laat ik nou niet weten bij welke leeftijd die premie omhoog gaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja.....laten we zeggen zover gevorderd in de tijd dat ik bij mijn verjaardag op 12 november jl. als cadeautje een premieverhoging heb gekregen van mijn zorgverzekering.....
Hmm, daar hoor ik niet bijquote:
Boven de 35quote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat ik nou niet weten bij welke leeftijd die premie omhoog gaat.![]()
Meer details?
Geeft niks, leeftijd maakt niks uit hier, alle leeftijden welkom.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ouder dus....maar hoeveel ouder...
Aha, voel ik me tenminste niet zo oudquote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, daar hoor ik niet bijPushing 35 hier
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geeft niks, leeftijd maakt niks uit hier, alle leeftijden welkom.
Waar moet ik van schrikken, ik schrik niet meer zo snelquote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je bent toch niet van ons geschrokken nu trovey?
boe!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Waar moet ik van schrikken, ik schrik niet meer zo snel
Niet handig van die mondhygieniste.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:39 schreef trovey het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk droge "kretisches mini-brot mit Kretischem Hartkase und nativem Olivenol" te eten![]()
Oh ja tot vanmiddag 3 uur nuchter moeten zijn (en dus nu een beetje bijeten) om eerst bloed te prikken en daarna naar de tandarts te gaan voor controle...en daar er achter te komen dat ik een half uur eerder had moeten komen voor de mondhygienste....stond niet op mijn kaartje dus ik was keurig op tijd om 14.35 uur....tja als de assistente een foutje maakt
. Gelukkig het kaartje bij me voor het bewijs dat het niet mijn fout was
. Nadeel: schoot ik niets mee op...assistente ziek (toevallig) en maandag weer bellen voor een nieuwe afspraak....kan ik dat roteind weer een keer rijden door weer en wind
voor die afspraak want bij de tandarts was alles weer prima
.
Gelukkig.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Waar moet ik van schrikken, ik schrik niet meer zo snel
Blijkbaar iets Grieksquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet handig van die mondhygieniste.![]()
Wat is kretisches mini-brot mit Kretischem Hartkase und nativem Olivenol?
Ja iets met olijfolie haal ik er wel uit... is het iets zweeds?
Nope....quote:
Weet ik nog steeds niet waarvan ik moest schrikkenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig.
Is niet de bedoeling in ieder geval.
Uhw, klinkt niet echt lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar iets Grieks....gehaald bij de Lidl tijdens de Grieks-eten week. Vanavond ook de rijst in wijnbladeren gehad...
en de gehaktballetjes in tomatensaus(viel mee).
Ik was er even bang voor dat je dacht dat hier alleen maar jonkies waren.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet ik nog steeds niet waarvan ik moest schrikken
Grieken zijn dol op olijfolie.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:53 schreef trovey het volgende:
Die broodjes zijn wel te eten hoor...alleen die rijst in wijnbladeren....moet dat zurig zijn en in olie ingelegd. Het Griekse restaurant heb ik nog niet weten te bezoeken dus geen controlerende factor hier.
Echt niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben eigeblijk heel alleen met m;n 20 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |