Volgens mij ben jij de enige die dat volgt hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
En de rotzooi stapelt zich op:
[SC] Lekkerste FOK! Babe & Hunk 2009
Breathtaking loopt mensen nu op te roepen op haar te stemmen, want ze wil 'niet van Skaai verliezen'![]()
Psies, ik zeg toch niet dat je t niet moet schrijvenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me er ook echt niet druk om maken wie het leest hoor... als nou iedereen zou zeggen dat ze t niet lezen dan stop ik wel, maar zolang er nog mensen zijn die het wel leuk vinden, prima...
Smaken verschillen toch!!
Nee, dat bedoel ik! (en ook al zou je dat zeggen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik zeg toch niet dat je t niet moet schrijven![]()
OMG die verkiezing, ik baal nu dat ik toch niet op skaai gestemd heb
Het is sterker dan mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Oh en Ll, je laat je kennen tegenover Lamon.
Sta er nou boooooooooooooovenHier doe je hem alleen maar een plezier mee.
Bekken?
Ik ook niet, ik vind d'r zelfs de minst leuke van dat zooitje, maar hey; smaak verschilt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
Mis ik iets of zie ik niet zo wat die skaai zo lekker maakt?
Die is niet 'lekker', die is gewoon leuk en sproeterig en een stuk toffer dan al die breezah-wannebees.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Hij past in de lengte ook niet zo te zien, niet alleen in de breedte![]()
Dat dacht ik ook. Het is zeker een leuke meid, maar er staan knappere tussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
Maar je komt frusti over als je er dan weer zo op hapt mop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is sterker dan mij![]()
Het is zo'n onwijze droeftoeter die alles altijd zo moet draaien dat het over hém gaat en vervolgens als iemand dan wat over hém zegt is dat een frustie
Haar karakter maakt haar mede mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het is zeker een leuke meid, maar er staan knappere tussen.
Bekken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je komt frusti over als je er dan weer zo op hapt mop.
Je gaat daar weer helemaal uit je pan met vloeken en tieren en dat is nou net wat ie wil bereiken.
Doe dat nou niet meer, je kunt je energie wel beter gebruiken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dikbil moet echt op dieet, hij ligt al de hele morgen te kermen omdat ie niet in t nieuwe mandje past![]()
![]()
Haar WATquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar karakter maakt haar mede mooi
Itt tot enkele andere dames daar
Hij kreunt er echt heel geirriteerd bij...quote:
Ja geen idee, volgens mij staan dr tieten niet eens op die foto he?quote:
Oma, oma?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie hier niet nog een leuke bijdrage voor?
Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dikbil moet echt op dieet, hij ligt al de hele morgen te kermen omdat ie niet in t nieuwe mandje past![]()
![]()
bij mij was het omdat ik m koppelde aan het ip-adres en niet steeds hetzelfde ip adres had...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef nieslief het volgende:
Grrrmbl waarom onthoud hij m'n inlog niet......
Sommige.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Ja, waargebeurdquote:
GREYS! Die man op die sokken en badslippers!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Alstie zo ligt is het ook echt wel een beetje een dikbil idd!!
Hij zou wel in dat nieuwe mandje moeten passen oh-oh? Of heb je die te klein gekocht om ze te frustreren?![]()
Ja maar? Ik heb in huis ook wel eens badslippers aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS! Die man op die sokken en badslippers!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Cute!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chico past er met gemak samen met zn muis in
Goed!quote:
Hijs ook niet veel groter, hijs dus wel veel dikkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Cute!
Zou niet gedacht hebben trouwens dat Bil zo veel groter dan Chico is..
Kuthoerrrrrrrrrrquote:
SNOL!quote:
en hij verwachtte zijn date/scharrel/whateverquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar? Ik heb in huis ook wel eens badslippers aan.Niet als ik visite verwacht, maar toch.
Als mijn balkon nat is, of ik moet even afval naar buiten brengen ga ik dat toch echt niet op mijn sokken doen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mij was het omdat ik m koppelde aan het ip-adres en niet steeds hetzelfde ip adres had...
nee, vind ik ook... en het wordt alleen maar erger als ze het uit probeert te leggen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef MrSubtle het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de reactie van die BreathTaking of zoiets daar super arrogant vindt?ik ben geneigd nu te posten "oh dan zul je mij heel aantrekkelijk vinden, want ik vind je nu al stom"
Yeaaaaahquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef MrSubtle het volgende:
Eindelijk geboekt![]()
22 dec vertrekken we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |