quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Wat zijn jullie meest beschamende redenen om iemand af te wijzen of om op iemand af te knappen?
Ikzelf ben ooit op iemand afgeknapt omdat zij 'Alliance' speelde in het spelletje 'World of Warcraft', en ik bij de vijand 'The Horde' zat
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef Soempie het volgende:
Een heel vervelende lach, namelijk een soort gehinnik. En hij -29 jaar- had een blokjesbeugel.Die beugel is wel een beschamende reden om op af te knappen.
Het was eigenlijk wel een heel goede date en een leuke jongen, maar zodra hij begon te lachen... dat geluid en dan ook nog al die blinkende blokjes.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:50 schreef Greys het volgende:
Had een paar keer afgesproken met een leuke meneer, maar toen ik de eerste keer bij hem thuis kwam en hij op sokken en badslippers () open deed was het eigenlijk al gedaan. Toen hij daarna ook nog met een enorm zeikerig wijvenstemmetje (zo'n grote kerel met een normale stem die dan ineens zo'n stemmetje opzet, brrrr) zijn kat riep 'Gijjjjjjjjjjjjjsje! heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde, ben naar huis gegaan en heb nooit meer gereageerd op telefoontjes of smsjes
quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb het ooit uitgemaakt met een jongen omdat hij vroeg of 'we samen een maskertje zouden doen'. Maar dat vind ik eerder beschamend gedrag dan een beschamende reden om het uit te maken haha.
Wel beschamend: ik had een date en die kwam bij me thuis. Maar toen belde net mn allerleukste ex en heb ik de date weggestuurd. Hij had 1,5 uur gereisd
Ok. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:00 schreef SilkSpectre het volgende:
Vla is een toetje. Als je in een sterrenrestaurant eet dan zeg je toch niet toetje? Dat vind ik nogal erg boers.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:41 schreef Maart85 het volgende:
Een gigantische vieze piskut![]()
Ik zat godverdomme iedere keer mijn best te doen om niet te kokhalzen boven die zure sloot van dr.
Ééns, maar nóóit meer!
Dat lijkt me niet makkelijk leven!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik knap altijd af op mannen als ze me heel leuk vinden.
En om die reden vinden ze je ook niet zo leuk. Zie je de vicieuze cirkel?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oke...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef Oban het volgende:
Afknapper: iedere keer als hij sex wilde vroeg hij "babietje maken?" of "kindje maken?". We hadden net een paar maanden wat
en vrouwen die je leuk vinden die neuk je wel hequote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was voor toiletpapier ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Lack het volgende:
Ik herinner me een reclame van een aantal jaren geleden (ik weet niet meer waarvoor) waarin een vrouw op het punt staat af te knappen op een man omdat hij witte sokken draagt. Die reden heb ik nooit echt begrepen.
En een vriend van me is ooit eens door een meisje gedumpt omdat hij geen rijbewijs had. Hoe oppervlakkig kun je zijn.
Das wel een beetje suf ja..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Cleopatra_ het volgende:
Ik was afgeknapt toen hij vertelde dat hij vliegvlishengels verzamelde.
Kan hij ook niks aan doen... Maar toch
Dus jij wilt niet leuk gevonden worden?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
De vrije vertaling is dat ze op foute mannen valt.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus jij wilt niet leuk gevonden worden?
En een beetje zeurt om aandachtquote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vrije vertaling is dat ze op foute mannen valt.
Maar je schaamde je er dus voor dat je het om zo'n reden uitmaakte?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:25 schreef Judeljuud het volgende:
Ik lag op het ontblote bovenlijf van mijn prachtige vriendje toen hij opeens luidruchtig zuchtte en zei:
'God! Wat hou ik toch...van mezelf'
Dat was voor mij wel een reden om het uit te maken. Ga je spiegelbeeld zoenen.![]()
En ik kan er ook niet tegen als ik de hele dag gebeld en ge-smst wordt; Waar ben je? Waar was je? Waar ga je naar toe? Hoe was het? Zin om iets te doen? Zal ik naar je toekomen? Dan heb ik opeens geen zin meer in dat hele relatiegedoe.
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vrije vertaling is dat ze op foute mannen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |