Dat hebben meer vrouwen, die fixatie op schoenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ooit vroegah mijn vriendje gedumpt omdat hij lelijke schoenen had.
kon je dr bijna pijpen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Grote clit. Net een kleine lul.
Jaiks,!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Grote clit. Net een kleine lul.
Haha toen ik dichterbij kwam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
Wanneer kwam je daar achter?
Had je dr al wel eens in het echt gezien..?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Wat zijn jullie meest beschamende redenen om iemand af te wijzen of om op iemand af te knappen?
Ikzelf ben ooit op iemand afgeknapt omdat zij 'Alliance' speelde in het spelletje 'World of Warcraft', en ik bij de vijand 'The Horde' zat
Ergens is deze wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef teknomist het volgende:
Ze houdt van liedjes waarin gezongen wordt.
Ook niet als je je lul gewassen had?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef DuTank het volgende:
Ze wilde niet pijpen.
Nja, we begonnen de seks altijd dat ik haar anaal nam... Wilde ze niet pijpen, wtfquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ook niet als je je lul gewassen had?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:34 schreef speknek het volgende:
Ze bleek skater te zijn, en ik was stiekem gabber.
Nouja okee, niet echt afgeknapt, daar had ze te lekkere tieten voor. Jammer genoeg had zij het al uitgemaakt omdat we niet echt bij elkaar pasten voordat ik daar gebruik van kon maken.
Een maand, maar we waren net zestien eh, en onschuldig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik neem aan dat je haar 5 minuten hebt gekend?
hoe oud ben je? 15?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Electrocute het volgende:
Oh! Mijn topic
Recente halfslappe dumpredenen:
- Kleine penis
- Hij had een hekel aan katten
- Woonde nog bij zijn ouders.
Dat zijn drie verschillende mannen die verder wel heel leuk waren.
dit topic gaat over beschamende redenen. dus acht ik haar ietsje wijzer nu.quote:
Ik zie toch echt het woordje 'recent' staan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit topic gaat over beschamende redenen. dus acht ik haar ietsje wijzer nu.
dan nog ziet ze in dat het een beschamende reden was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie toch echt het woordje 'recent' staan.
De vraag is hier eerder of mensen überhaupt willen leren van hun fouten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan nog ziet ze in dat het een beschamende reden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |