Dat hebben meer vrouwen, die fixatie op schoenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ooit vroegah mijn vriendje gedumpt omdat hij lelijke schoenen had.
kon je dr bijna pijpen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Grote clit. Net een kleine lul.
Jaiks,!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Grote clit. Net een kleine lul.
Haha toen ik dichterbij kwam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
Wanneer kwam je daar achter?
Had je dr al wel eens in het echt gezien..?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Wat zijn jullie meest beschamende redenen om iemand af te wijzen of om op iemand af te knappen?
Ikzelf ben ooit op iemand afgeknapt omdat zij 'Alliance' speelde in het spelletje 'World of Warcraft', en ik bij de vijand 'The Horde' zat
Ergens is deze wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef teknomist het volgende:
Ze houdt van liedjes waarin gezongen wordt.
Ook niet als je je lul gewassen had?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef DuTank het volgende:
Ze wilde niet pijpen.
Nja, we begonnen de seks altijd dat ik haar anaal nam... Wilde ze niet pijpen, wtfquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ook niet als je je lul gewassen had?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:34 schreef speknek het volgende:
Ze bleek skater te zijn, en ik was stiekem gabber.
Nouja okee, niet echt afgeknapt, daar had ze te lekkere tieten voor. Jammer genoeg had zij het al uitgemaakt omdat we niet echt bij elkaar pasten voordat ik daar gebruik van kon maken.
Een maand, maar we waren net zestien eh, en onschuldig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik neem aan dat je haar 5 minuten hebt gekend?
hoe oud ben je? 15?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Electrocute het volgende:
Oh! Mijn topic
Recente halfslappe dumpredenen:
- Kleine penis
- Hij had een hekel aan katten
- Woonde nog bij zijn ouders.
Dat zijn drie verschillende mannen die verder wel heel leuk waren.
dit topic gaat over beschamende redenen. dus acht ik haar ietsje wijzer nu.quote:
Ik zie toch echt het woordje 'recent' staan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit topic gaat over beschamende redenen. dus acht ik haar ietsje wijzer nu.
dan nog ziet ze in dat het een beschamende reden was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie toch echt het woordje 'recent' staan.
De vraag is hier eerder of mensen überhaupt willen leren van hun fouten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan nog ziet ze in dat het een beschamende reden was.
Zo komt het wel over alsof jij je alleen aanlegt met afdankertjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef shadowflash het volgende:
De volgende dames heb ik gedumpt en wel om de volgende reden:
- Putlucht tussen haar benen , en dat 24/7 [ zat ze bij me op schoot , snif snif ]
- Streng gelovig gezin [ bijna straatverbod na pittige discussie over waarom geloof zoveel kapot maakt! ]
- Bleef maar doorpraten , en zeuren
- Continu geile vriendin [ eerste 3 maanden leuk , daarna begint het wel te vervelen ]
- Continu bellende en smsende vriendin [ als ik dan zat te schijten had ze een paniek aanval omdat ik niet binnen een halfuur reageerde ]
- Zuipschuit [ dat dames kroegtijgers zijn , oke. Maar dat geval had meer drank dan bloed ]
De meest beschamende , en misschien wel de meeste begrijpelijke :
- Twilight Fan Girl [ kon aan niks anders denken , kamer vol met E. Pattinson posters , obsessie ]
En dat zag je niet eerder?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat het een michelinvrouwtje was.
Da's trouwens helemaal geen beschamende reden, ik val gewoon niet op michelinvrouwtjes.
En welke fokster heeft jou zo misleid met foto's?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat het een michelinvrouwtje was.
Da's trouwens helemaal geen beschamende reden, ik val gewoon niet op michelinvrouwtjes.
Snob.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Xennia het volgende:
Hij had een kleine woordenschat en vroeg mij herhaaldelijk wat iets betekende.
Hehehe. Kwestie van pech hebben. Dat waren de meest beschamende jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:41 schreef mirved het volgende:
[..]
Zo komt het wel over alsof jij je alleen aanlegt met afdankertjes.
Dat was dan net geen fok!ster. Maar ik was idd wel in een misleidende foto getuind ja, in de sneeuw en met zo'n dikke winterjas.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Seven. het volgende:
En welke fokster heeft jou zo misleid met foto's?
Ligt eraan wat je uit moet leggen. Ik kan me voorstellen dat niet iederéén weet wat altruïsme inhoudt maar ik trof lang geleden eens iemand die serieus het verschil tussen een psycholoog en maatschappelijk werker niet kende. En maar blijven volhouden dat dat hetzelfde was.quote:
En geloofde zelf dat het nog goed was ook zeker.quote:
(oh, Xennia is erbij: )quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef Seven. het volgende:
Ligt eraan wat je uit moet leggen. Ik kan me voorstellen dat niet iederéén weet wat altruïsme inhoudt maar ik trof lang geleden eens iemand die serieus het verschil tussen een psycholoog en maatschappelijk werker niet kende. En maar blijven volhouden dat dat hetzelfde was.
En toen zei jij: "Dat word ik als ik aan onze relatiekansen denk."quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Xennia het volgende:
Hij wist niet eens wat ''pessimistisch'' betekent
Ik heb haar maar één keer ontmoet. Kennelijk is dat niet helemaal duidelijk? Op de eerste date kwam één en ander aan het licht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef freecell het volgende:
Mijn gedachteDan begin je er toch niks mee?
Na één date beeindig je geen relatiequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb haar maar één keer ontmoet. Kennelijk is dat niet helemaal duidelijk? Op de eerste date kwam één en ander aan het licht.
In de OP lees ik:quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef freecell het volgende:
Na één date beeindig je geen relatie
En de TT heeft het ook niet over uitsluitend relaties.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Wat zijn jullie meest beschamende redenen om iemand af te wijzen of om op iemand af te knappen?
Sommige mensen gebruiken serieux telkens 'onoptimistisch'quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij wist niet eens wat ''pessimistisch'' betekent
Deze reactie hoort niet in dit topique. Gewoon afknappers bij potentieel noikmateriaal of dates, niet rare redenen om gedumpt te wordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben het laatst gedumpt omdat hij me te weinig zag. Maar ik mocht alleen daarheen, hij is nog nooit bij mij geweest. En dat op het moment dat ik hém wilde dumpen omdat hij te jaloers en bezitterig was.
Verder niet echt beschamende dingen meegemaakt geloof ik. Ik denk meestal wel 2 keer na voor ik iets begin.
chatdate?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:50 schreef Greys het volgende:
Had een paar keer afgesproken met een leuke meneer, maar toen ik de eerste keer bij hem thuis kwam en hij op sokken en badslippers () open deed was het eigenlijk al gedaan. Toen hij daarna ook nog met een enorm zeikerig wijvenstemmetje (zo'n grote kerel met een normale stem die dan ineens zo'n stemmetje opzet, brrrr) zijn kat riep 'Gijjjjjjjjjjjjjsje! heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde, ben naar huis gegaan en heb nooit meer gereageerd op telefoontjes of smsjes
Dat vind ik echt lullig, stuur dan gewoon een smsje van sorry het wordt niets. Zo wens je zelf toch ook niet behandeld te worden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:50 schreef Greys het volgende:
Had een paar keer afgesproken met een leuke meneer, maar toen ik de eerste keer bij hem thuis kwam en hij op sokken en badslippers () open deed was het eigenlijk al gedaan. Toen hij daarna ook nog met een enorm zeikerig wijvenstemmetje (zo'n grote kerel met een normale stem die dan ineens zo'n stemmetje opzet, brrrr) zijn kat riep 'Gijjjjjjjjjjjjjsje! heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde, ben naar huis gegaan en heb nooit meer gereageerd op telefoontjes of smsjes
Nee hoor! Tijdens het stappen ontmoet en toen had hij een normale stem. Maar toen hij ineens zo wijverig die kat ging roepen knapte ik ineens echt enorm op hem afquote:
Waarom denk je dat die 'quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:54 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lullig, stuur dan gewoon een smsje van sorry het wordt niets. Zo wens je zelf toch ook niet behandeld te worden?
oh ok. ja, kan me levendig voorstellen dat je daar op bent afgeknapt. brrrquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Tijdens het stappen ontmoet en toen had hij een normale stem. Maar toen hij ineens zo wijverig die kat ging roepen knapte ik ineens echt enorm op hem afRare reden misschien, maar daar gaat het in dit topic ook een beetje om toch?
(Oh en in combi met die sokken in badslippers he).
Wat is een woordenschatquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Xennia het volgende:
Hij had een kleine woordenschat en vroeg mij herhaaldelijk wat iets betekende.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:28 schreef CP69 het volgende:
[..]
meh , daar knap ik niet op af hoor ....
...en ik ben ver over de 30
Ik vind het een hele goede reden. What was he thinking? Je zorgt er toch voor dat je er op je best uit ziet? Sokken en badslippers?? Kom op zeg. Dat doe je misschien als je jaren samen woont en geen zin meer hebt je best te doen voor seks.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Tijdens het stappen ontmoet en toen had hij een normale stem. Maar toen hij ineens zo wijverig die kat ging roepen knapte ik ineens echt enorm op hem afRare reden misschien, maar daar gaat het in dit topic ook een beetje om toch?
(Oh en in combi met die sokken in badslippers he).
Wilma?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Op haar naamleuk lief meisje maar ze had gewoon een naam die me aan een overblijfmoeder deed denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |