Dat impliceer je met die eisen zelf. Kan zo zijn dat ze zelf ook al die kenmerken heeft waarvan ze juist een afkeer heeft en mogelijk nog erger is, maar dan zou ze juist elke vorm van werkelijkheidszin ontbreken.quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar impliceert ze dat? Dat is eerder jouw associatie.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus maar weinig meegemaakt dat de ongeinteresseerde man in kwestie niet uiteindelijk eens eerlijk was. Vrouwen hebben daarentegen veel vaker last van dat afstandelijk doen of gewoon in één keer nooit meer reageren. Zelf ben ik trouwens altijd eerlijk geweest tegen de dames in kwestie.
Ik kan ook wel een waslijst opnoemen maar feit is toch dat, als je eenmaal verliefd bent, dat iemand toch wel aardig wat van die (fysieke) eigenschappen mág hebben. En als je iemand in eerste instantie al niet leuk genoeg vond, dan is het ineens een reden om af te knappen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat impliceer je met die eisen zelf. Kan zo zijn dat ze zelf ook al die kenmerken heeft waarvan ze juist een afkeer heeft en mogelijk nog erger is, maar dan zou ze juist elke vorm van werkelijkheidszin ontbreken.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een waslijst opnoemen maar feit is toch dat, als je eenmaal verliefd bent, dat iemand toch wel aardig wat van die (fysieke) eigenschappen mág hebben. En als je iemand in eerste instantie al niet leuk genoeg vond, dan is het ineens een reden om af te knappen.
Zijn we het toch nog met elkaar eens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef Friek_ het volgende:
Als je trouwens om bovenstaande redenen een man of vrouw dumpt heb je er nooit echt wat om gegeven.
Je profetische gaven schieten hier ff tekort hoor. Dat zou ik net zo goed belachelijk vinden.quote:Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef Seven. het volgende:
[..]nog zo'n zeikstraal. Als een kerel dit zou posten zou je amen roepen.
GMTAquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn we het toch nog met elkaar eens.
Ja, of ze vindt zichzelf daadwerkelijk niet mooi maar eist wel dat haar partner mooi is. Dan hoop ik voor d'r dat ze een fantastisch karakter heeftquote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar impliceert ze dat? Dat is eerder jouw associatie.
Yeah right, als Kastanova zo'n lijstje zou posten, reageer jij echt niet met eenquote:Op zondag 22 november 2009 19:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je profetische gaven schieten hier ff tekort hoor. Dat zou ik net zo goed belachelijk vinden.
Of het is gewoon een lekker wijf die terecht eisen stelt. Van de biseksuele vrouwen is meer dan de helft lekker. Maar het ontbreken van een fobo doet wel anders vermoeden.quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, of ze vindt zichzelf daadwerkelijk niet mooi maar eist wel dat haar partner mooi is. Dan hoop ik voor d'r dat ze een fantastisch karakter heeft
Ik heb dat dan ook maar één keer gedaan, nooit meer iets laten horen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus maar weinig meegemaakt dat de ongeinteresseerde man in kwestie niet uiteindelijk eens eerlijk was. Vrouwen hebben daarentegen veel vaker last van dat afstandelijk doen of gewoon in één keer nooit meer reageren. Zelf ben ik trouwens altijd eerlijk geweest tegen de dames in kwestie.
Nee, niet echt, ik heb eerlijk gezegd een broertje dood aan dat soort redenaties. Maar als dit jouw zwart-wit plaatje van de gemiddelde kerel aan diggelen laat vallen wil ik je best in die waan laten. Het leven is immers al gecompliceerd genoeg zonder nuance.quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yeah right, als Kastanova zo'n lijstje zou posten, reageer jij echt niet met eenmaar met
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je persoonsanalyses zijn eerlijk gezegd om te janken tot nu toe, misschien moet je eerst even iemand ietsje beter leren kennen voordat je dit soort conclusies trekt![]()
Iedere keer als ik tegenwoordig zo'n lijstje post heb ik binnen het kwartier alweer 17 pissige stalk-exen aan de lijn hangenquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yeah right, als Kastanova zo'n lijstje zou posten, reageer jij echt niet met eenmaar met
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:59 schreef Ripley het volgende:
Een glazen oog
Toen ie elke date ongeveer moest huilen en zijn anti depressiva niet meer slikte. En als volwassen kerel euroshopper bier meenam naar de eerste bioscoop date
Was ook niet zozeer een opmerking tegen jou persoonlijk hoor. Eerder een algemene opmerking over wat flauw gedrag tijdens daten. Zeker omdat dames zich doorgaans nogal moreel verantwoord willen profileren, maar als puntje bij paaltje komt ze vaak niet zo idealistisch zijn als ze zichzelf voordoen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat dan ook maar één keer gedaan, nooit meer iets laten horen.
En ik vond het zelf achteraf ook beschamend, zoals je kon lezen.
Niet te zwaar aan tillen hoor
Jij lijkt me de moeite niet echt waardquote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ik heb eerlijk gezegd een broertje dood aan dat soort redenaties. Maar als dit jouw zwart-wit plaatje van de gemiddelde kerel aan diggelen laat vallen wil ik je best in die waan laten. Het leven is immers al gecompliceerd genoeg zonder nuance.
Je persoonsanalyses zijn eerlijk gezegd om te janken tot nu toe, misschien moet je eerst even iemand ietsje beter leren kennen voordat je dit soort conclusies trekt![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iedere keer als ik tegenwoordig zo'n lijstje post heb ik binnen het kwartier alweer 17 pissige stalk-exen aan de lijn hangen.
quote:
jij vond dat wel cheijlquote:
quote:
nee.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Wazeggie het volgende:
Wel beschamend: ik had een date en die kwam bij me thuis. Maar toen belde net mn allerleukste ex en heb ik de date weggestuurd. Hij had 1,5 uur gereisd
Slet.quote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iedere keer als ik tegenwoordig zo'n lijstje post heb ik binnen het kwartier alweer 17 pissige stalk-exen aan de lijn hangen.
quote:
Die wijven!quote:
Ik ben faalhaas. Vegetarisch en vegetariër door elkaar gebruikenquote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Wielewagen het volgende:
[..]
Mja, op een plantje zou ik het ook niet kunnen
vegetariër dus, en ja valide reden!![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die wijven!
Zo. Dan toch nog een afknapreden genoemd; Makkelijke wijven.
Mss maar goed dat er uit de combi 'wou' en 'kids' niets is geborenquote:
Waarschijnlijk was dat niet toen ze op date met jou was, maar was het gewoon de klant voor je en liep ze uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef YC2009 het volgende:
Zij Had tijdens ons eerste date Sex met de Chefkok terwijl ze haar vinger in haar reet had
Zo kun je het ook lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Mss maar goed dat er uit de combi 'wou' en 'kids' niet is geboren
Ik vind dat bepaald geen beschamende reden om op iemand af te knappen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:26 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb gisteravond mogen meemaken hoe een meid compleet afknapte op een jongen omdat 'ie moest kotsen na zijn eerste joint gerookt te hebben. Ach, ik moest zeggen dat ik het toch niet echt zag zitten, zij 15 en hij 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |