bij mij was het omdat ik m koppelde aan het ip-adres en niet steeds hetzelfde ip adres had...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef nieslief het volgende:
Grrrmbl waarom onthoud hij m'n inlog niet......
Sommige.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie hier niet nog een leuke bijdrage voor?
Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
Ja, waargebeurdquote:
GREYS! Die man op die sokken en badslippers!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Alstie zo ligt is het ook echt wel een beetje een dikbil idd!!
Hij zou wel in dat nieuwe mandje moeten passen oh-oh? Of heb je die te klein gekocht om ze te frustreren?![]()
Ja maar? Ik heb in huis ook wel eens badslippers aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS! Die man op die sokken en badslippers!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Cute!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chico past er met gemak samen met zn muis in
Goed!quote:
Hijs ook niet veel groter, hijs dus wel veel dikkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Cute!
Zou niet gedacht hebben trouwens dat Bil zo veel groter dan Chico is..
Kuthoerrrrrrrrrrquote:
SNOL!quote:
en hij verwachtte zijn date/scharrel/whateverquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar? Ik heb in huis ook wel eens badslippers aan.Niet als ik visite verwacht, maar toch.
Als mijn balkon nat is, of ik moet even afval naar buiten brengen ga ik dat toch echt niet op mijn sokken doen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mij was het omdat ik m koppelde aan het ip-adres en niet steeds hetzelfde ip adres had...
nee, vind ik ook... en het wordt alleen maar erger als ze het uit probeert te leggen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef MrSubtle het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de reactie van die BreathTaking of zoiets daar super arrogant vindt?ik ben geneigd nu te posten "oh dan zul je mij heel aantrekkelijk vinden, want ik vind je nu al stom"
Yeaaaaahquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef MrSubtle het volgende:
Eindelijk geboekt![]()
22 dec vertrekken we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |