Ze doen daar gewoon niet meer mee aan die actie dat het eerste half uur gratis parkeren is als je bij een winkel in dat winkelcentrum iets koopt... Belachelijk! Alle winkels wel, en MediaMarkt niet!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
SNOL!
Ik zit te twijfelen of ik naar alkmaar ga straks naar de mediamarkt, of MM heen laat gaan naar zn werk
Keuzes keuzes
Dan zou ik ook wat anders aantrekken, een paar Simpsons pantoffels ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en hij verwachtte zijn date/scharrel/whatever
dan is het een afknapper vind ik... ik snap ook wel dat je het op een luie zondag ofzo draagt, maar niet op zo'n moment...
Fijne vakantie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef MrSubtle het volgende:
Eindelijk geboekt![]()
22 dec vertrekken we
De horror. Altijd zwarte boxers hier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Badslippers zijn altijd fout. Net zoals heupslips met een gulp
Kijk, dat is al veel beter!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wat anders aantrekken, een paar Simpsons pantoffels ofzo.
oke, consider it donequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze doen daar gewoon niet meer mee aan die actie dat het eerste half uur gratis parkeren is als je bij een winkel in dat winkelcentrum iets koopt... Belachelijk! Alle winkels wel, en MediaMarkt niet!!!![]()
Dus ik wil wel graag dag jij zelf gaat en je temperament op die mensen daar loslaat!?![]()
Met wie ga je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef MrSubtle het volgende:
Het wordt Marrakech (Marokko) een kleine riad (historische pandjes die opgeknapt zijn tot soort luxe mini hotelletjes) in de medina als het lukt, anders wordt het een gewoon een hotel. Maar we hebben tenminste de datum en vluchten nu gekozen
M'n vaderquote:
...En het filmtquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
Dus ik wil wel graag dag jij zelf gaat en je temperament op die mensen daar loslaat!?![]()
quote:
Ik wacht afquote:
zijn er nog steeds mensen die een slip dragen dan?quote:
Doe je dat elk jaar eigenlijk?quote:
ik ben de url kwijt, doe nog eens aub?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef JJH het volgende:
Dat babetopic begint steeds beter te worden.
Ook dat!!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ben de url kwijt, doe nog eens aub?
Jij bent lui!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ben de url kwijt, doe nog eens aub?
Mannen die echt een mooie kont hebben kunnen wel een gewone slip aan hoor, maar dan wel zonder gulp en mooie CK slips of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn er nog steeds mensen die een slip dragen dan?
dat lijkt me echt helemaal niet lekker, gewone simpele zwarte boxers ftw
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef MrSubtle het volgende:
Het wordt Marrakech (Marokko) een kleine riad (historische pandjes die opgeknapt zijn tot soort luxe mini hotelletjes) in de medina als het lukt, anders wordt het een gewoon een hotel. Maar we hebben tenminste de datum en vluchten nu gekozen
Nee is voor het eerst. Heb 'm wel eens meegenomen naar New York toen hij 60 werd. Hij was nooit verder geweest dan Spanje, dus ik heb 'm op z'n verjaardag laten weten dat ie een paar dagen later in New York zou zitten. Ik had z'n werk voor 'm geregeld en zo toen. Heeft ie het nu (een paar jaar later) nog overquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe je dat elk jaar eigenlijk?
dat dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |