abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75030498
Jammer ja, hoewel ik niet vaak specifiek naar mininova ga. Ik kijk bijna altijd op torrentz.com, en die site kunnen ze volgens mij toch nooit offline halen.
  donderdag 26 november 2009 @ 19:47:36 #154
130755 Kinga
versier hier
pi_75030674
Dit is ronduit kut.
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 19:48:15 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_75030693
Ik download bijna alleen maar series en ik wil ze best wel op tv kijken, als die omroepen hier inderdaad (zoals Yi-Long ook al zei) die series op normale tijden uitzendt, niet opeens stopt met een serie of opeens weer met seizoen 1 begint (zoals bij Two and a Half Men) en niet al teveel reclameblokken erin stopt. Maar helaas, dat is niet zo.

En sommige goed series komen helemaal niet hier op tv, zoals Battlestar Galactica en ik vraag me af of Stargate Universe hier ooit op tv gaat komen.

Mininova vond ik de handigste site en ik kon de nieuwste afleveringen altijd de volgende ochtend al downloaden, kijken waar ik ze nu vandaag ga halen. Anders toch maar over op nieuwsgroepen en kijken welke niet al te duur is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75030722
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik download bijna alleen maar series en ik wil ze best wel op tv kijken, als die omroepen hier inderdaad (zoals Yi-Long ook al zei) die series op normale tijden uitzendt, niet opeens stopt met een serie of opeens weer met seizoen 1 begint (zoals bij Two and a Half Men) en niet al teveel reclameblokken erin stopt. Maar helaas, dat is niet zo.

Mininova vond ik de handigste site en ik kon de nieuwste afleveringen altijd de volgende ochtend al downloaden, kijken waar ik ze nu vandaag ga halen. Anders toch maar over op nieuwsgroepen en kijken welke niet al te duur is.
welke nieuwsgroep niet al te duur is?
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 19:50:51 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_75030778
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef LarryDavid het volgende:

[..]

welke nieuwsgroep niet al te duur is?
Ik heb geen flauw idee wat dat kost, ik heb ooit met nieuwsgroepen gedownload via Chello, maar dat was niet zoveel. In plaats van bijdehandte opmerkingen te maken, is het misschien handig om eens te zeggen wat die nieuwsgroepen kosten per maand, is dat 10 euro, 20? Geen flauw idee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75031208
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef Muzz_ het volgende:
Alle FOK downloaderts moeten met een knokploeg naar het hoofdkantoor van BREIN.
Ik kan je vertellen dat als ik ooit een breinmedewerker IRL tegenkom dat hij zal huilen vriend
  donderdag 26 november 2009 @ 20:45:35 #159
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_75032496
Kuuuuhuuutt...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 26 november 2009 @ 20:48:00 #160
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_75032587
Gelukkig doet The Pirate Bay het weer. Weet iemand waarom eigenlijk? Die waren toch ook uit de lucht gehaald door die Brein-lutsers?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 26 november 2009 @ 20:58:00 #161
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_75032963
quote:
Brein lijkt de overhand te gaan krijgen
Overhand? Sinds het begin van de rechtszaak zijn er weer een miljoen nieuwe sites opgericht, dus wat is het probleem?
Op weg naar sint juttemes.
  donderdag 26 november 2009 @ 20:58:24 #162
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75032979
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat als ik ooit een breinmedewerker IRL tegenkom dat hij zal huilen vriend
Huilen? Ik ruk zijn traanklieren uit zijn oogkassen, en laat hem het opvreten...
pi_75032988
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Gast! Bij scene gaat het om snelheid van het uitbrengen. Internal p2p groups geven om kwaliteit.

Een voorbeeldje:

Blu ray source: http://achumpatoxford.com(...)1e3f50dfb8facfe5.png
Internal encode: http://achumpatoxford.com(...)f2dc301babe726ec.png
Scene encode: http://achumpatoxford.com(...)eb84c263d4e09dd0.png

Welke heeft nu een verkeer ar dan? Zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden zoeken...

En scene en rapidshare in een zin noemen. Jij hebt er echt totaal geen kaas van gegeten.
Nou jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van images linken.
En zelf scene en rapidshare in een zin noemen terwiljl je het veroordeelt..

Misschien kan je dat ook uitleggen want zoek maar is een release, typ dat in op google en het eerste wat je krijgt is overal rapidshare links.

Ik geef wel toe dat er ook p2p groups zijn die hun best doen op reencoden, maar als je van die release van bijv PrisM krijgt die bijvoorbeeld 1 gb zijn of 1.6, ja dat is totaal niet praktisch.
Ook worden veel p2p releases niet gecropt.

en @ Mr.Silencer, je lijst klopt niet helemaal want torrentz.com linkt volgens mij alleen naar andere torrent sites.
pi_75033574
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef alwaysedo het volgende:

[..]

Nou jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van images linken.
En zelf scene en rapidshare in een zin noemen terwiljl je het veroordeelt..

Misschien kan je dat ook uitleggen want zoek maar is een release, typ dat in op google en het eerste wat je krijgt is overal rapidshare links.

Ik geef wel toe dat er ook p2p groups zijn die hun best doen op reencoden, maar als je van die release van bijv PrisM krijgt die bijvoorbeeld 1 gb zijn of 1.6, ja dat is totaal niet praktisch.
Ook worden veel p2p releases niet gecropt.

en @ Mr.Silencer, je lijst klopt niet helemaal want torrentz.com linkt volgens mij alleen naar andere torrent sites.
Wat ben jij een ongelooflijke faalhaas.
Beweer jij nu serieus dat de scene zijn releases via rapidshare verspreidt? Als dit werkelijk zo is, ga ik er verder geen woorden meer aan vuil maken. En je weet dat een encode van een encode (re-encode) ultimie fail is?
pi_75033876
BREIN, grootste kneuzenclub van Nederland
Heeft iemand een goed alternatief voor Mininova, die ook de torrents van private trackers laat zien?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_75034592
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijke faalhaas.
Beweer jij nu serieus dat de scene zijn releases via rapidshare verspreidt? Als dit werkelijk zo is, ga ik er verder geen woorden meer aan vuil maken. En je weet dat een encode van een encode (re-encode) ultimie fail is?
Gast.. ik weet ook wel dat ze die niet via rapidshare verspreiden. Kom op man. maar het gros van de mensen die releases download download ze via rapidshare.

Gefeliciteerd, ik bedoelde idd encode.

pi_75036425
Private trackers .
Toegang is geen open deur.
pi_75037723
Wanneer gaan mensen inzien dat je piraterij niet kunt stoppen? Mensen vinden nog eerder een medicijn uit voor kanker.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:46:15 #169
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_75038321
Denken dat scenereleases verspreid worden via RapidShare
Topsites
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_75038552
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.

Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:

• http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp
  • http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp

Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
  • Waarom is de spam van deze NSB'er nog niet verwijderd? (+ipban +ip adres hier posten)

Mininova verwijderde al veel torrents, dus was al kut. Ik gebruik vooral torrentz.com, TPB en als ie ooit weer online komt demonoid.
    pi_75038564
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:

[..]

Overhand? Sinds het begin van de rechtszaak zijn er weer een miljoen nieuwe sites opgericht, dus wat is het probleem?
    Goede torrentsites met veel seeders en kwaliteitstorrents. Er kunnen wel 10 afsplitsingen ontstaan, het duurt tijden voor je er vanuit kan gaan dat de torrents kwalitatief prima zijn.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_75038658
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef SarahD. het volgende:
    Private trackers .
    dit
      donderdag 26 november 2009 @ 23:00:07 #173
    250938 RodeNek
    No humans allowed
    pi_75038884
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Er zijn weinig gratis alternatieven .
    Voor 4 euro per maand heb je usenet. Maximum snelheid downloaden wat je maar wilt. Dat zijn gewoon twee biertjes. Als je dat er niet voorover hebt, dan ben je echt een krent.
    Busier than a cat covering crap on a marble floor
    =======================================
    When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
      donderdag 26 november 2009 @ 23:02:32 #174
    250938 RodeNek
    No humans allowed
    pi_75038988
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat dat kost, ik heb ooit met nieuwsgroepen gedownload via Chello, maar dat was niet zoveel. In plaats van bijdehandte opmerkingen te maken, is het misschien handig om eens te zeggen wat die nieuwsgroepen kosten per maand, is dat 10 euro, 20? Geen flauw idee.
    www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheid
    Busier than a cat covering crap on a marble floor
    =======================================
    When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
      donderdag 26 november 2009 @ 23:02:44 #175
    255512 Zero17
    Gewoon lekker mezelf.
    pi_75038992
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef SarahD. het volgende:
    Private trackers .
    Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
    Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
    pi_75039046
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:

[..]

www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheid
    Maar ik betaal 0 euro en kan alles wat ik ooit nodig zal hebben met maximale snelheid downloaden...
      donderdag 26 november 2009 @ 23:05:48 #177
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_75039118
    quote:

[..]

Werkt dat wel i.c.m. UPC?
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Maar ik betaal 0 euro en kan alles wat ik ooit nodig zal hebben met maximale snelheid downloaden...
    Hoe? Waar?
    pi_75039429
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
    Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.

Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:

• http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp
  • http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp

Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
  • Overduidelijk een relkloon.
    Maar om de leugens van BREIN toch even uit de wereld te helpen:
    quote:
    Mag ik muziek(-fragmenten) op mijn website zetten?
    Gaat het om auteursrechtelijk beschermde muziek, dan heeft u daarvoor toestemming van de rechthebbenden nodig. Dit geldt ook als u fragmenten zou gebruiken. [..]
    Bullshit! Wanneer het als citaat gebruikt wordt is dit volkomen legaal!
    http://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/
    quote:
    Is het gebruik van uitwisseldiensten zoals Kazaa illegaal?
    Downloaden van muziek en films mag alleen als dit vanuit een legale bron is.
    Bullshit! De wet maakt geen onderscheid in downloaden (kopie maken) uit legale of illegale bron.
    http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/
    quote:
    Mag ik kopieën maken van mijn computerspellen en andere interactieve software?
    Nee. Computerspellen mogen niet zonder toestemming worden gekopieerd. Volgens de Auteurswet mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur 'voor eigen oefening, studie of gebruik' zelf een kopie maken van bv. een cd, MP3-muziekbestand of film. Deze uitzondering geldt echter niet voor computerspellen en andere software.
    Bullshit! Er mag een reservekopie gemaakt worden, óók van software (en dat zijn games).
    http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/
    -
    pi_75039534
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:13 schreef splendor het volgende:

[..]

Overduidelijk een relkloon.
    Maar om de leugens van BREIN toch even uit de wereld te helpen:
    [..]

Bullshit! Wanneer het als citaat gebruikt wordt is dit volkomen legaal!
    http://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/
    [..]

Bullshit! De wet maakt geen onderscheid in downloaden (kopie maken) uit legale of illegale bron.
    http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/
    [..]

Bullshit! Er mag een reservekopie gemaakt worden, óók van software (en dat zijn games).
    http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/
    Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..
    Feyenoord Rotterdam
    pi_75039657
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:

[..]

Dat niet nee. Dus wat dat betreft heeft de rechter volkomen gelijk als ze stelt dat Mininova illegaal bezig was.
    -
    pi_75040164
    Wie gebruikt er nou torrents RAPIDSHARE FTW!11!!!
    pi_75040197
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
    Wie gebruikt er nou torrents RAPIDSHARE FTW!11!!!
    pi_75042284
    Ja kut ik wilde net weer wat opzoeken op mininova.

Godverdomme.
    pi_75042347
    Jammer dat mininova het niet meer doet. Gelukkig The Pirate Bay nog wel. Ik moet zeggen dat ik soms twijfel aan nieuwsgroepen, de snelheid is erg leuk maar het aanbod van muziek en films is zo slecht, dat is op zich zonde.

Als daar nou wat verandering in komt, zou het een leuk protocol zijn om alsnog gemakkelijk te downloaden. Voor nu blijf ik liever nog bij torrents gezien het aanbod films en muziek.
    It's you my love, you who are the stranger
      vrijdag 27 november 2009 @ 00:49:19 #185
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_75042492
    quote:

Goh, hebben ze sinds jouw post de prijs opeens met 2.50¤ per 30 dagen verhoogd?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 00:57:14 #186
    236264 crew  capricia
    pi_75042631
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder jammer dat mininova weg is.
    eens. Rip.
    "People that use Fiat currency as a store of value.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_75042902
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:

[..]

Torrentbestanden zelf zijn dan ook niet illegaal, want het bevat immers geen illegale data.
      vrijdag 27 november 2009 @ 01:41:26 #188
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_75042919
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ik ben nog steeds heel blij met de gratis nieuwsgroepen van ziggo.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_75043717
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Werkt dat wel i.c.m. UPC?
    [..]

Hoe? Waar?
    Jawel hoor, misschien dat UPC usenet wel blokkeert, maar dan kun je je newsreader zo instellen dat je via SSL download. Je gegevens worden versleuteld gedownload, en UPC heeft geen idee meer dat je met usenet bezig bent
    pi_75043945
    Zolang we nog heffing betalen op lege media blijf ik downloaden.
    Tenslotte betalen we er al voor
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_75046414
    Het ultimatum voor thepiratebay loopt af in januari 2010, aldus Brein (bron: Sp!ts).
    pi_75046612
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 07:39 schreef Beach het volgende:
    Zolang we nog heffing betalen op lege media blijf ik downloaden.
    Tenslotte betalen we er al voor
    Dat dus. Niet dat ik overigens zelf lege media koop, maar het gaat om het idee.
    pi_75046645
    Ik hou het nog wel even uit met TPB
    pi_75046901
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Het ultimatum voor thepiratebay loopt af in januari 2010, aldus Brein (bron: Sp!ts).
    Welk ultimatum? Om in hoger beroep te gaan?
    Volgens mij is het vonnis "uitvoerbaar bij voorraad" of hoe zeggen ze dat altijd zo netjes.. dus meteen opeisbaar.
    -
    pi_75046935
    Allemaal gaan ze er aan volgens Brein.. Benieuwd of ze het tempo van nieuwe sites een beetje kunnen bijhouden. Toch voelt het wel raar dat zelfs mininova zich gewonnen geeft. (zo goed als)
      vrijdag 27 november 2009 @ 10:26:55 #196
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_75046991
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef Eefjem het volgende:
    Allemaal gaan ze er aan volgens Brein.. Benieuwd of ze het tempo van nieuwe sites een beetje kunnen bijhouden. Toch voelt het wel raar dat zelfs mininova zich gewonnen geeft. (zo goed als)
    Mininova was een NLse site he!? De NLers geven zich altijd wat makkelijker gewonnen dan andere lande
    pi_75047177
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef splendor het volgende:
    Welk ultimatum? Om in hoger beroep te gaan?
    Volgens mij is het vonnis "uitvoerbaar bij voorraad" of hoe zeggen ze dat altijd zo netjes.. dus meteen opeisbaar.
    Vanaf dan gaan ze met dwangsommen smijten. Oftewel, het punt waarop de meeste sites bang worden dat als ze verliezen het ze dik geld gaat kosten. Het punt waarop de meeste de stekker eruit trekken .
    pi_75048082
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Vanaf dan gaan ze met dwangsommen smijten. Oftewel, het punt waarop de meeste sites bang worden dat als ze verliezen het ze dik geld gaat kosten. Het punt waarop de meeste de stekker eruit trekken .
    Ben benieuwd waarom ze het dan pas doen dan.
    Ze kunnen het gewoon nu al opeisen. Of hebben ze tijd nodig om uit te zoeken hoe ze het vonnis gaan laten uitvoeren?

Ik lees net wat leuks op NU.nl trouwens:
    “Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.

“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”
    http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.html

Ja want in België wordt geen muziek gedownload.
    En daarbij wordt er in Amerika al jarenlang geklaagd door kleinere opkomende bands dat het opnemen van een album in een studio onbetaalbaar is. Als dit in Nederland ook zo is, dan ben ik er niet rouwig om dat studios dichtgaan en denk ik dat ze het eerder daar moeten gaan zoeken, dan bij de "misgelopen" inkomsten.
    -
    pi_75055634
    Kanker

En nu ?
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_75055703
    Fuck die torrents ...

Megaupload, rapidshare en netupload ftw ....

Veel sneller ook trouwens
    pi_75055807
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef CP69 het volgende:
    Fuck die torrents ...

Megaupload, rapidshare en netupload ftw ....

Veel sneller ook trouwens
    Moet je toch voor betalen ?
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      vrijdag 27 november 2009 @ 14:36:33 #202
    267828 Tacobell
    ¡Yo quiero Taco Bell!
    pi_75055939
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja.

Tenzij je graag elke keer een minuut wilt wachten voor de download en maar 1 bestand per uur wilt downloaden met 30 KB/s.

Torrents i.c.m. Usenet.
    pi_75056115
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee , gratis kan ook ...

nadeel is dat je soms moet wachten voordat je de volgende file kan binnenhalen , MAARRRRRRRRRR ...

er zijn genoeg sites waar ze files aanbieden van 1 gb per file met VERWISSELBARE links ...

zo kan je bijv bij een spel van 7gb , de links van megaupload, rapidshare, directdrive, linkupload, netupload ,

etc...GELIJKTIJDIG binnenhalen

hOOGSTE SNELHEID MET BINNENHALEN op die manier is 3 MB/S , en de laagste 900kb/s ...
    pi_75056127
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Ja.

Tenzij je graag elke keer een minuut wilt wachten voor de download en maar 1 bestand per uur wilt downloaden met 30 KB/s.

Torrents i.c.m. Usenet.
    Ja mja die torrents zijn straks kapot. TPB gaat er zo te lezen ook uit in 2010 dus Usenet zal wel moeten.

Wil best betalen maar niet 3 abonnementen omdat NSB konijnTim kanker Kruik de boel weer moet verzieken.
    pi_75056172
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef CP69 het volgende:

[..]

Nee , gratis kan ook ...

nadeel is dat je soms moet wachten voordat je de volgende file kan binnenhalen , MAARRRRRRRRRR ...

er zijn genoeg sites waar ze files aanbieden van 1 gb per file met VERWISSELBARE links ...

zo kan je bijv bij een spel van 7gb , de links van megaupload, rapidshare, directdrive, linkupload, netupload ,

Klinkt allemaal erg lastig
    pi_75056227
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef splendor het volgende:

[..]

Ben benieuwd waarom ze het dan pas doen dan.
    Ze kunnen het gewoon nu al opeisen. Of hebben ze tijd nodig om uit te zoeken hoe ze het vonnis gaan laten uitvoeren?

Ik lees net wat leuks op NU.nl trouwens:
    “Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.

“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”
    http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.html

Ja want in België wordt geen muziek gedownload.
    En daarbij wordt er in Amerika al jarenlang geklaagd door kleinere opkomende bands dat het opnemen van een album in een studio onbetaalbaar is. Als dit in Nederland ook zo is, dan ben ik er niet rouwig om dat studios dichtgaan en denk ik dat ze het eerder daar moeten gaan zoeken, dan bij de "misgelopen" inkomsten.
    Het 'probleem' is dat de grote studio's jarenlang heel veel geld hebben kunnen vragen voor opnames, want ja, goedkope mogelijkheden om het zelf op te nemen had je toen niet. Nu wel. Dus konden ze vragen wat ze wilden, platenlabels verdienden ook goud geld en konden daardoor makkelijk grote studio's betalen.

De labels hebben het nu moeilijk door het downloaden, waardoor artiesten en studio's het ook aan hun portemonnee voelen, maar dat is maar een klein percentage van wat de labels binnenhalen aan inkomsten.
    pi_75056350
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee hoor ...

als je er een beetjuh in verdiept heb je het zo door ...

heb trouwens net Serious Sam HD en Roque Warrior binnengehaald op die manier ...

http://www.serioussam.com/

http://www.roguewarrior.com/
    pi_75061809
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee hoor, is heel simpel. Haal zelf regelmatig grotere bestanden binnen in 10 tot 15 minuten door 4 downloads tegelijk te doen bijvoorbeeld.

Veel mensen gebruiken tegenwoordig multiupload, een heel handige site die als je een film/album/wat dan ook upload, hem op veel verschillende sites zet. Dus dan kan een ander deel 1, 2 en 3 tegelijk downloaden.

Maar voor films en games blijven torrents het handigst vind ik.
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:20:29 #209
    222384 Bonzai.
    recht in de zee in een ton
    pi_75061909
    Isohunt.
    Ik zie rond in de wereld,
    waarin de stenen rusten,
    de planten levend groeien,
    de dieren voelend leven ...
    pi_75062474
    /care, zat alternatieven. Hoewel het toch iets geks heeft dat ze zich gewonnen geven.
    Het is misschien niet netjes en illegaal maar toch vind ik het een mooie manier om artiesten en platenmaatschappijen te dwingen met een betere oplossing te komen. En dan niet dingen zoals Brein.

Vrij triest als het echt waar is dat meneer Kuik in een mooie auto rijd. Dat plus de heffingen en filmpjes op legale content lijken me eigen genoeg reden om lekker door te downloaden. Slimmeriken als Radiohead maken er graag gebruik van.

Vandeweek was er trouwens een gave documentaire over auteursrechten op tv. "RIP! A remix manifesto"

Overigens:
    pi_75062760
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Mikevin het volgende:
    /care, zat alternatieven. Hoewel het toch iets geks heeft dat ze zich gewonnen geven.
    Het is misschien niet netjes en illegaal maar toch vind ik het een mooie manier om artiesten en platenmaatschappijen te dwingen met een betere oplossing te komen. En dan niet dingen zoals Brein.

Vrij triest als het echt waar is dat meneer Kuik in een mooie auto rijd. Dat plus de heffingen en filmpjes op legale content lijken me eigen genoeg reden om lekker door te downloaden. Slimmeriken als Radiohead maken er graag gebruik van.

Vandeweek was er trouwens een gave documentaire over auteursrechten op tv. "RIP! A remix manifesto"

Overigens:
    [ afbeelding ]
    pi_75064424
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef CP69 het volgende:

[..]

Nee , gratis kan ook ...

hOOGSTE SNELHEID MET BINNENHALEN op die manier is 3 MB/S , en de laagste 900kb/s ...

3 MB/s
    En dat noem je snel. !!
    pi_75064633
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

3 MB/s
    En dat noem je snel. !!
    Downloadsnelheid is overrated. Wtf boeit het nou of 'ie met 3 mb/s gaat of 20 mb/s. Alsof je de hele tijd naar het scherm MOET kijken als 'ie downloadt. Je krijgt het toch binnen.. voor niks. En het is geen eerste levensbehoefte om een film die je download meteen dezelfde dag te kijken.

En daarbij, 3 mb/s is helemaal niet slecht.
    Klaag als het met 3 kb/s gaat of zo.
      vrijdag 27 november 2009 @ 19:48:21 #214
    207382 ImMaxa
    Never stay dead
    pi_75066287
    RIP Mininova, thanks voor jarenlange service.

Oké, next!
    You know, I've learned something today
    pi_75066446
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 19:03 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Downloadsnelheid is overrated. Wtf boeit het nou of 'ie met 3 mb/s gaat of 20 mb/s. Alsof je de hele tijd naar het scherm MOET kijken als 'ie downloadt. Je krijgt het toch binnen.. voor niks. En het is geen eerste levensbehoefte om een film die je download meteen dezelfde dag te kijken.

En daarbij, 3 mb/s is helemaal niet slecht.
    Klaag als het met 3 kb/s gaat of zo.
    Tja. Hij wil stoer doen.
    pi_75069048
    Nooit geweten dat Mininova van Nederlandse makelij was.
      vrijdag 27 november 2009 @ 21:38:59 #217
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_75069750
    quote:

3 MB/s
    En dat noem je snel. !!
    Ik heb een 30 Mbps UPC abo, weet jij wat theoretisch mijn maximale downloadsnelheid zou moeten zijn?
    Ik snap die hoofd- en kleine letters bij de M en de B niet.
    pi_75070487
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb een 30 Mbps UPC abo, weet jij wat theoretisch mijn maximale downloadsnelheid zou moeten zijn?
    Ik snap die hoofd- en kleine letters bij de M en de B niet.
    30mbit komt neer op ongeveer een 3,4 MB/s.
    pi_75071800
    Jezus Gristus wat zijn er een hoop graftorrentsites zeg 80 popups, doorsturen naar paupersites etc, echt om te janken zeg
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_75071936
    quote:

[..]

3 MB/s
    En dat noem je snel. !!
    Ach , alles bij elkaar doet ie er onder de 60 minuten onder voor een gemiddeld groot spel ...

snel zat voor mij ...
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:36:21 #221
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_75072034
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

30mbit komt neer op ongeveer een 3,4 MB/s.
    Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.
    pi_75072066
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef APK het volgende:

[..]

Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.
    Geen public torrents gebruiken. Seeden op public torrents is ultieme faal.
    pi_75072191
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef alors het volgende:
    Jezus Gristus wat zijn er een hoop graftorrentsites zeg 80 popups, doorsturen naar paupersites etc, echt om te janken zeg
    btjunkie is ok
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:41:57 #224
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_75072234
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Geen public torrents gebruiken. Seeden op public torrents is ultieme faal.
    Waarom?
    Ik seed altijd 1:1, zelfs als de torrent allang binnen is.

Ik gebruik overigens wel Peerblock, hopelijk helpt dat iets mbt privacy.
    pi_75072265
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom?
    Ik seed altijd 1:1, zelfs als de torrent allang binnen is.

Ik gebruik overigens wel Peerblock, hopelijk helpt dat iets mbt privacy.
    Ik hit 'n run altijd. Heerlijk om die n00bs te zien klagen.
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:43:30 #226
    199318 zwartemarktplaats
    met zonder bonnetje
    pi_75072301
    Twas toch een kut site.

Met altijd die onzin van ''wat jij net searchte''.exe full game rar en dat soort shit.
    Beetje me proberen te belazeren.
      FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2009 @ 23:19:25 #227
    160750 moonmovies
    zeg maar Peer...
    pi_75073644
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
    Ik zie het probleem van downloaden niet. Vroeger kocht men platen en ging men voor zeer weinig kanken naar een concert. En nu downloadt men en moet men een kaartje kopen dat soms wel 70 euro kost. Tevens krijgen kleine bands en acts meer bekendheid door het downloaden, omdat de muziek op het internet OVERAL ter wereld verkrijgbaar is en mensen liever een paar mb rijker zijn dan euro's minder.
    Hoe dan ook, artiesten krijgen hun geld wel.
    Jij hebt net de situatie fantastisch uitgelegd!
    Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
    -------------------------------------
    www.theinvision.nl
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:23:24 #228
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_75073797
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

Ik hit 'n run altijd. Heerlijk om die n00bs te zien klagen.
    Ach, vervelend voor mensen die wel gewoon seeden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')