quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef alwaysedo het volgende:
wat moet je met die kut torrents man. Films downloaden met kut afmetingen, verkeerde ar, etc etc etc
Ik kan me nog de tijden herinneren dat ik alle Seinfeld afleveringen in een belabberde kwaliteit kon downloaden en de bestanden hoogstens 40MB waren, maar zo erg is het tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef alwaysedo het volgende:
wat moet je met die kut torrents man. Films downloaden met kut afmetingen, verkeerde ar, etc etc etc
NLse DVD's boycot ik sowieso zoveel mogelijk, mede door die achterlijke kut spotjes van BREIN die je niet kunt skippen, maar voornamelijk omdat ze gewoon veel goedkoper zijn wanneer je het importeert. Dan zit het nog netjes gesealed ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
Dexter DVD Seizoen 1
$16 (Amazon) = ¤10,-
¤25 (nlstore)
En dan te bedenken dat ik vele jaren geleden duizenden euro's aan dvd's heb gespendeerd, waaronder dvd boxen van series die soms wel 120 euro per stuk kostte. Never nooit meer.![]()
De filmmaatschappijen hebben voorlopig genoeg aan mij verdiend.
En als je pech hebt krijg je als extraatje ook nog wat brein zooi op je netjes gekochte product.
Nee maar de films die door releasegroepen gereleased worden in p2p hoeven niet te voldoen aan regels. En de regels die in de scene gelden, (waarbij ze meestal verspreid worden via rapidshare links) zijn allemaal vrij nuttig.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Leg eens uit. Als je via torrents downloadt dan wordt het bestand ineens verminkt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Mr.Silencer op 26-11-2009 18:18:18 ]
Gast!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Nee maar de films die door releasegroepen gereleased worden in p2p hoeven niet te voldoen aan regels. En de regels die in de scene gelden, (waarbij ze meestal verspreid worden via rapidshare links) zijn allemaal vrij nuttig.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Handel in gestolen waar is heling, hoe je het ook wendt of keert, hoeveel plaatjes je er bij haalt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Mininova en Piratebay waren de torrentsites die ik voornamelijk gebruikte.
ik hoop dat dit niet serieus is, anders ben je een gigantische kutmongool.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.
Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp
Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
Vaak zo traag als dikke stront, en dat zal nu alleen maar erger wordenquote:
Dat maakt het niet minder jammer dat mininova weg is.quote:
Gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.
Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp
Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
Ik quotte slechts iemand waarvan ik het wel redelijk eens was. Ben niet aansprakelijk voor de taalfouten.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:11 schreef MB23 het volgende:
Ja oke maar omdat je verleden tijd gebruikte
Hehehe, allemaal leuk en aardig maar zodra m'n baas stopt met betalen ben ik pleite.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |