abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75055807
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef CP69 het volgende:
Fuck die torrents ...

Megaupload, rapidshare en netupload ftw ....

Veel sneller ook trouwens
Moet je toch voor betalen ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:36:33 #202
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_75055939
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja.

Tenzij je graag elke keer een minuut wilt wachten voor de download en maar 1 bestand per uur wilt downloaden met 30 KB/s.

Torrents i.c.m. Usenet.
pi_75056115
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee , gratis kan ook ...

nadeel is dat je soms moet wachten voordat je de volgende file kan binnenhalen , MAARRRRRRRRRR ...

er zijn genoeg sites waar ze files aanbieden van 1 gb per file met VERWISSELBARE links ...

zo kan je bijv bij een spel van 7gb , de links van megaupload, rapidshare, directdrive, linkupload, netupload ,

etc...GELIJKTIJDIG binnenhalen

hOOGSTE SNELHEID MET BINNENHALEN op die manier is 3 MB/S , en de laagste 900kb/s ...
pi_75056127
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Ja.

Tenzij je graag elke keer een minuut wilt wachten voor de download en maar 1 bestand per uur wilt downloaden met 30 KB/s.

Torrents i.c.m. Usenet.
Ja mja die torrents zijn straks kapot. TPB gaat er zo te lezen ook uit in 2010 dus Usenet zal wel moeten.

Wil best betalen maar niet 3 abonnementen omdat NSB konijnTim kanker Kruik de boel weer moet verzieken.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75056172
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef CP69 het volgende:

[..]

Nee , gratis kan ook ...

nadeel is dat je soms moet wachten voordat je de volgende file kan binnenhalen , MAARRRRRRRRRR ...

er zijn genoeg sites waar ze files aanbieden van 1 gb per file met VERWISSELBARE links ...

zo kan je bijv bij een spel van 7gb , de links van megaupload, rapidshare, directdrive, linkupload, netupload ,

Klinkt allemaal erg lastig
pi_75056227
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef splendor het volgende:

[..]

Ben benieuwd waarom ze het dan pas doen dan.
Ze kunnen het gewoon nu al opeisen. Of hebben ze tijd nodig om uit te zoeken hoe ze het vonnis gaan laten uitvoeren?

Ik lees net wat leuks op NU.nl trouwens:
“Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.

“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”
http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.html

Ja want in België wordt geen muziek gedownload.
En daarbij wordt er in Amerika al jarenlang geklaagd door kleinere opkomende bands dat het opnemen van een album in een studio onbetaalbaar is. Als dit in Nederland ook zo is, dan ben ik er niet rouwig om dat studios dichtgaan en denk ik dat ze het eerder daar moeten gaan zoeken, dan bij de "misgelopen" inkomsten.
Het 'probleem' is dat de grote studio's jarenlang heel veel geld hebben kunnen vragen voor opnames, want ja, goedkope mogelijkheden om het zelf op te nemen had je toen niet. Nu wel. Dus konden ze vragen wat ze wilden, platenlabels verdienden ook goud geld en konden daardoor makkelijk grote studio's betalen.

De labels hebben het nu moeilijk door het downloaden, waardoor artiesten en studio's het ook aan hun portemonnee voelen, maar dat is maar een klein percentage van wat de labels binnenhalen aan inkomsten.
pi_75056350
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee hoor ...

als je er een beetjuh in verdiept heb je het zo door ...

heb trouwens net Serious Sam HD en Roque Warrior binnengehaald op die manier ...

http://www.serioussam.com/

http://www.roguewarrior.com/
pi_75061809
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee hoor, is heel simpel. Haal zelf regelmatig grotere bestanden binnen in 10 tot 15 minuten door 4 downloads tegelijk te doen bijvoorbeeld.

Veel mensen gebruiken tegenwoordig multiupload, een heel handige site die als je een film/album/wat dan ook upload, hem op veel verschillende sites zet. Dus dan kan een ander deel 1, 2 en 3 tegelijk downloaden.

Maar voor films en games blijven torrents het handigst vind ik.
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:20:29 #209
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_75061909
Isohunt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_75062474
/care, zat alternatieven. Hoewel het toch iets geks heeft dat ze zich gewonnen geven.
Het is misschien niet netjes en illegaal maar toch vind ik het een mooie manier om artiesten en platenmaatschappijen te dwingen met een betere oplossing te komen. En dan niet dingen zoals Brein.

Vrij triest als het echt waar is dat meneer Kuik in een mooie auto rijd. Dat plus de heffingen en filmpjes op legale content lijken me eigen genoeg reden om lekker door te downloaden. Slimmeriken als Radiohead maken er graag gebruik van.

Vandeweek was er trouwens een gave documentaire over auteursrechten op tv. "RIP! A remix manifesto"

Overigens:
pi_75062760
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Mikevin het volgende:
/care, zat alternatieven. Hoewel het toch iets geks heeft dat ze zich gewonnen geven.
Het is misschien niet netjes en illegaal maar toch vind ik het een mooie manier om artiesten en platenmaatschappijen te dwingen met een betere oplossing te komen. En dan niet dingen zoals Brein.

Vrij triest als het echt waar is dat meneer Kuik in een mooie auto rijd. Dat plus de heffingen en filmpjes op legale content lijken me eigen genoeg reden om lekker door te downloaden. Slimmeriken als Radiohead maken er graag gebruik van.

Vandeweek was er trouwens een gave documentaire over auteursrechten op tv. "RIP! A remix manifesto"

Overigens:
[ afbeelding ]
pi_75064424
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef CP69 het volgende:

[..]

Nee , gratis kan ook ...

hOOGSTE SNELHEID MET BINNENHALEN op die manier is 3 MB/S , en de laagste 900kb/s ...

3 MB/s
En dat noem je snel. !!
pi_75064633
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

3 MB/s
En dat noem je snel. !!
Downloadsnelheid is overrated. Wtf boeit het nou of 'ie met 3 mb/s gaat of 20 mb/s. Alsof je de hele tijd naar het scherm MOET kijken als 'ie downloadt. Je krijgt het toch binnen.. voor niks. En het is geen eerste levensbehoefte om een film die je download meteen dezelfde dag te kijken.

En daarbij, 3 mb/s is helemaal niet slecht.
Klaag als het met 3 kb/s gaat of zo.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:48:21 #214
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_75066287
RIP Mininova, thanks voor jarenlange service.

Oké, next!
You know, I've learned something today
pi_75066446
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:03 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Downloadsnelheid is overrated. Wtf boeit het nou of 'ie met 3 mb/s gaat of 20 mb/s. Alsof je de hele tijd naar het scherm MOET kijken als 'ie downloadt. Je krijgt het toch binnen.. voor niks. En het is geen eerste levensbehoefte om een film die je download meteen dezelfde dag te kijken.

En daarbij, 3 mb/s is helemaal niet slecht.
Klaag als het met 3 kb/s gaat of zo.
Tja. Hij wil stoer doen.
pi_75069048
Nooit geweten dat Mininova van Nederlandse makelij was.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:38:59 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_75069750
quote:

3 MB/s
En dat noem je snel. !!
Ik heb een 30 Mbps UPC abo, weet jij wat theoretisch mijn maximale downloadsnelheid zou moeten zijn?
Ik snap die hoofd- en kleine letters bij de M en de B niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_75070487
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb een 30 Mbps UPC abo, weet jij wat theoretisch mijn maximale downloadsnelheid zou moeten zijn?
Ik snap die hoofd- en kleine letters bij de M en de B niet.
30mbit komt neer op ongeveer een 3,4 MB/s.
pi_75071800
Jezus Gristus wat zijn er een hoop graftorrentsites zeg 80 popups, doorsturen naar paupersites etc, echt om te janken zeg
know'm sayin?
word? word.
pi_75071936
quote:

[..]

3 MB/s
En dat noem je snel. !!
Ach , alles bij elkaar doet ie er onder de 60 minuten onder voor een gemiddeld groot spel ...

snel zat voor mij ...
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:36:21 #221
6941 APK
Factual, I think.
pi_75072034
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

30mbit komt neer op ongeveer een 3,4 MB/s.
Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.
pi_75072066
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef APK het volgende:

[..]

Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.
Geen public torrents gebruiken. Seeden op public torrents is ultieme faal.
pi_75072191
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef alors het volgende:
Jezus Gristus wat zijn er een hoop graftorrentsites zeg 80 popups, doorsturen naar paupersites etc, echt om te janken zeg
btjunkie is ok
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:41:57 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_75072234
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Geen public torrents gebruiken. Seeden op public torrents is ultieme faal.
Waarom?
Ik seed altijd 1:1, zelfs als de torrent allang binnen is.

Ik gebruik overigens wel Peerblock, hopelijk helpt dat iets mbt privacy.
pi_75072265
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom?
Ik seed altijd 1:1, zelfs als de torrent allang binnen is.

Ik gebruik overigens wel Peerblock, hopelijk helpt dat iets mbt privacy.
Ik hit 'n run altijd. Heerlijk om die n00bs te zien klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')