Moet je toch voor betalen ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef CP69 het volgende:
Fuck die torrents ...
Megaupload, rapidshare en netupload ftw ....
Veel sneller ook trouwens
Ja.quote:
Nee , gratis kan ook ...quote:
Ja mja die torrents zijn straks kapot. TPB gaat er zo te lezen ook uit in 2010 dus Usenet zal wel moeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja.
Tenzij je graag elke keer een minuut wilt wachten voor de download en maar 1 bestand per uur wilt downloaden met 30 KB/s.
Torrents i.c.m. Usenet.
Klinkt allemaal erg lastigquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef CP69 het volgende:
[..]
Nee , gratis kan ook ...
nadeel is dat je soms moet wachten voordat je de volgende file kan binnenhalen , MAARRRRRRRRRR ...
er zijn genoeg sites waar ze files aanbieden van 1 gb per file met VERWISSELBARE links ...
zo kan je bijv bij een spel van 7gb , de links van megaupload, rapidshare, directdrive, linkupload, netupload ,
etc...GELIJKTIJDIG binnenhalen
Het 'probleem' is dat de grote studio's jarenlang heel veel geld hebben kunnen vragen voor opnames, want ja, goedkope mogelijkheden om het zelf op te nemen had je toen niet. Nu wel. Dus konden ze vragen wat ze wilden, platenlabels verdienden ook goud geld en konden daardoor makkelijk grote studio's betalen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef splendor het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze het dan pas doen dan.
Ze kunnen het gewoon nu al opeisen. Of hebben ze tijd nodig om uit te zoeken hoe ze het vonnis gaan laten uitvoeren?
Ik lees net wat leuks op NU.nl trouwens:
“Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.
“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”
http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.html
Ja want in België wordt geen muziek gedownload.
En daarbij wordt er in Amerika al jarenlang geklaagd door kleinere opkomende bands dat het opnemen van een album in een studio onbetaalbaar is. Als dit in Nederland ook zo is, dan ben ik er niet rouwig om dat studios dichtgaan en denk ik dat ze het eerder daar moeten gaan zoeken, dan bij de "misgelopen" inkomsten.
quote:
Nee hoor, is heel simpel. Haal zelf regelmatig grotere bestanden binnen in 10 tot 15 minuten door 4 downloads tegelijk te doen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Mikevin het volgende:
/care, zat alternatieven. Hoewel het toch iets geks heeft dat ze zich gewonnen geven.
Het is misschien niet netjes en illegaal maar toch vind ik het een mooie manier om artiesten en platenmaatschappijen te dwingen met een betere oplossing te komen. En dan niet dingen zoals Brein.
Vrij triest als het echt waar is dat meneer Kuik in een mooie auto rijd. Dat plus de heffingen en filmpjes op legale content lijken me eigen genoeg reden om lekker door te downloaden. Slimmeriken als Radiohead maken er graag gebruik van.
Vandeweek was er trouwens een gave documentaire over auteursrechten op tv. "RIP! A remix manifesto"
Overigens:
[ afbeelding ]
3 MB/squote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef CP69 het volgende:
[..]
Nee , gratis kan ook ...
nadeel is dat je soms moet wachten voordat je de volgende file kan binnenhalen , MAARRRRRRRRRR ...
er zijn genoeg sites waar ze files aanbieden van 1 gb per file met VERWISSELBARE links ...
zo kan je bijv bij een spel van 7gb , de links van megaupload, rapidshare, directdrive, linkupload, netupload ,
etc...GELIJKTIJDIG binnenhalen
hOOGSTE SNELHEID MET BINNENHALEN op die manier is 3 MB/S , en de laagste 900kb/s ...
Downloadsnelheid is overrated. Wtf boeit het nou of 'ie met 3 mb/s gaat of 20 mb/s. Alsof je de hele tijd naar het scherm MOET kijken als 'ie downloadt. Je krijgt het toch binnen.. voor niks. En het is geen eerste levensbehoefte om een film die je download meteen dezelfde dag te kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
3 MB/s
En dat noem je snel.!!
Tja. Hij wil stoer doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Downloadsnelheid is overrated. Wtf boeit het nou of 'ie met 3 mb/s gaat of 20 mb/s. Alsof je de hele tijd naar het scherm MOET kijken als 'ie downloadt. Je krijgt het toch binnen.. voor niks. En het is geen eerste levensbehoefte om een film die je download meteen dezelfde dag te kijken.
En daarbij, 3 mb/s is helemaal niet slecht.
Klaag als het met 3 kb/s gaat of zo.
Ik heb een 30 Mbps UPC abo, weet jij wat theoretisch mijn maximale downloadsnelheid zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
3 MB/s
En dat noem je snel.!!
30mbit komt neer op ongeveer een 3,4 MB/s.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een 30 Mbps UPC abo, weet jij wat theoretisch mijn maximale downloadsnelheid zou moeten zijn?
Ik snap die hoofd- en kleine letters bij de M en de B niet.
Ach , alles bij elkaar doet ie er onder de 60 minuten onder voor een gemiddeld groot spel ...quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
3 MB/s
En dat noem je snel.!!
Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
30mbit komt neer op ongeveer een 3,4 MB/s.
Geen public torrents gebruiken. Seeden op public torrents is ultieme faal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat haal ik nooit, 400 Dinges is het hoogste dat ik zie, maar dan is Dexter meestal toch binnen een half uurtje wel binnen.
btjunkie is okquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef alors het volgende:
Jezus Gristus wat zijn er een hoop graftorrentsites zeg80 popups, doorsturen naar paupersites etc, echt om te janken zeg
Waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Geen public torrents gebruiken. Seeden op public torrents is ultieme faal.
Ik hit 'n run altijd. Heerlijk om die n00bs te zien klagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Ik seed altijd 1:1, zelfs als de torrent allang binnen is.
Ik gebruik overigens wel Peerblock, hopelijk helpt dat iets mbt privacy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |