welke nieuwsgroep niet al te duur is?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik download bijna alleen maar series en ik wil ze best wel op tv kijken, als die omroepen hier inderdaad (zoals Yi-Long ook al zei) die series op normale tijden uitzendt, niet opeens stopt met een serie of opeens weer met seizoen 1 begint (zoals bij Two and a Half Men) en niet al teveel reclameblokken erin stopt. Maar helaas, dat is niet zo.
Mininova vond ik de handigste site en ik kon de nieuwste afleveringen altijd de volgende ochtend al downloaden, kijken waar ik ze nu vandaag ga halen. Anders toch maar over op nieuwsgroepen en kijken welke niet al te duur is.
Ik heb geen flauw idee wat dat kost, ik heb ooit met nieuwsgroepen gedownload via Chello, maar dat was niet zoveel. In plaats van bijdehandte opmerkingen te maken, is het misschien handig om eens te zeggen wat die nieuwsgroepen kosten per maand, is dat 10 euro, 20? Geen flauw idee.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
welke nieuwsgroep niet al te duur is?
Ik kan je vertellen dat als ik ooit een breinmedewerker IRL tegenkom dat hij zal huilen vriendquote:Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef Muzz_ het volgende:
Alle FOK downloaderts moeten met een knokploeg naar het hoofdkantoor van BREIN.
Overhand? Sinds het begin van de rechtszaak zijn er weer een miljoen nieuwe sites opgericht, dus wat is het probleem?quote:Brein lijkt de overhand te gaan krijgen
Huilen? Ik ruk zijn traanklieren uit zijn oogkassen, en laat hem het opvreten...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat als ik ooit een breinmedewerker IRL tegenkom dat hij zal huilen vriend
Nou jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van images linken.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gast!Bij scene gaat het om snelheid van het uitbrengen. Internal p2p groups geven om kwaliteit.
Een voorbeeldje:
Blu ray source: http://achumpatoxford.com(...)1e3f50dfb8facfe5.png
Internal encode: http://achumpatoxford.com(...)f2dc301babe726ec.png
Scene encode: http://achumpatoxford.com(...)eb84c263d4e09dd0.png
Welke heeft nu een verkeer ar dan?Zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden zoeken...
En scene en rapidshare in een zin noemen. Jij hebt er echt totaal geen kaas van gegeten.
Wat ben jij een ongelooflijke faalhaas.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Nou jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van images linken.
En zelf scene en rapidshare in een zin noemen terwiljl je het veroordeelt..
Misschien kan je dat ook uitleggen want zoek maar is een release, typ dat in op google en het eerste wat je krijgt is overal rapidshare links.
Ik geef wel toe dat er ook p2p groups zijn die hun best doen op reencoden, maar als je van die release van bijv PrisM krijgt die bijvoorbeeld 1 gb zijn of 1.6, ja dat is totaal niet praktisch.
Ook worden veel p2p releases niet gecropt.
en @ Mr.Silencer, je lijst klopt niet helemaal want torrentz.com linkt volgens mij alleen naar andere torrent sites.
Gast.. ik weet ook wel dat ze die niet via rapidshare verspreiden. Kom op man. maar het gros van de mensen die releases download download ze via rapidshare.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke faalhaas.
Beweer jij nu serieus dat de scene zijn releases via rapidshare verspreidt? Als dit werkelijk zo is, ga ik er verder geen woorden meer aan vuil maken. En je weet dat een encode van een encode (re-encode) ultimie fail is?
Waarom is de spam van deze NSB'er nog niet verwijderd? (+ipban +ip adres hier posten)quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.
Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp
Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
Goede torrentsites met veel seeders en kwaliteitstorrents. Er kunnen wel 10 afsplitsingen ontstaan, het duurt tijden voor je er vanuit kan gaan dat de torrents kwalitatief prima zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Overhand? Sinds het begin van de rechtszaak zijn er weer een miljoen nieuwe sites opgericht, dus wat is het probleem?
Voor 4 euro per maand heb je usenet. Maximum snelheid downloaden wat je maar wilt. Dat zijn gewoon twee biertjes. Als je dat er niet voorover hebt, dan ben je echt een krent.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn weinig gratis alternatieven.
www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheidquote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat kost, ik heb ooit met nieuwsgroepen gedownload via Chello, maar dat was niet zoveel. In plaats van bijdehandte opmerkingen te maken, is het misschien handig om eens te zeggen wat die nieuwsgroepen kosten per maand, is dat 10 euro, 20? Geen flauw idee.
quote:
Maar ik betaal 0 euro en kan alles wat ik ooit nodig zal hebben met maximale snelheid downloaden...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:
[..]
www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheid
Werkt dat wel i.c.m. UPC?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:
[..]
www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheid
Hoe? Waar?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar ik betaal 0 euro en kan alles wat ik ooit nodig zal hebben met maximale snelheid downloaden...
Overduidelijk een relkloon.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.
Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp
Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
Bullshit! Wanneer het als citaat gebruikt wordt is dit volkomen legaal!quote:Mag ik muziek(-fragmenten) op mijn website zetten?
Gaat het om auteursrechtelijk beschermde muziek, dan heeft u daarvoor toestemming van de rechthebbenden nodig. Dit geldt ook als u fragmenten zou gebruiken. [..]
Bullshit! De wet maakt geen onderscheid in downloaden (kopie maken) uit legale of illegale bron.quote:Is het gebruik van uitwisseldiensten zoals Kazaa illegaal?
Downloaden van muziek en films mag alleen als dit vanuit een legale bron is.
Bullshit! Er mag een reservekopie gemaakt worden, óók van software (en dat zijn games).quote:Mag ik kopieën maken van mijn computerspellen en andere interactieve software?
Nee. Computerspellen mogen niet zonder toestemming worden gekopieerd. Volgens de Auteurswet mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur 'voor eigen oefening, studie of gebruik' zelf een kopie maken van bv. een cd, MP3-muziekbestand of film. Deze uitzondering geldt echter niet voor computerspellen en andere software.
Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:13 schreef splendor het volgende:
[..]
Overduidelijk een relkloon.
Maar om de leugens van BREIN toch even uit de wereld te helpen:
[..]
Bullshit! Wanneer het als citaat gebruikt wordt is dit volkomen legaal!
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/
[..]
Bullshit! De wet maakt geen onderscheid in downloaden (kopie maken) uit legale of illegale bron.
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/
[..]
Bullshit! Er mag een reservekopie gemaakt worden, óók van software (en dat zijn games).
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/
Dat niet nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gebruikt er nou torrentsRAPIDSHARE FTW!11!!!
Goh, hebben ze sinds jouw post de prijs opeens met 2.50¤ per 30 dagen verhoogd?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:
eens. Rip.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder jammer dat mininova weg is.
Torrentbestanden zelf zijn dan ook niet illegaal, want het bevat immers geen illegale data.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ben nog steeds heel blij met de gratis nieuwsgroepen van ziggo.
Jawel hoor, misschien dat UPC usenet wel blokkeert, maar dan kun je je newsreader zo instellen dat je via SSL download. Je gegevens worden versleuteld gedownload, en UPC heeft geen idee meer dat je met usenet bezig bentquote:Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Werkt dat wel i.c.m. UPC?
[..]
Hoe? Waar?
Dat dus. Niet dat ik overigens zelf lege media koop, maar het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:39 schreef Beach het volgende:
Zolang we nog heffing betalen op lege media blijf ik downloaden.
Tenslotte betalen we er al voor
Welk ultimatum? Om in hoger beroep te gaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ultimatum voor thepiratebay loopt af in januari 2010, aldus Brein (bron: Sp!ts).
Mininova was een NLse site he!? De NLers geven zich altijd wat makkelijker gewonnen dan andere landequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef Eefjem het volgende:
Allemaal gaan ze er aan volgens Brein.. Benieuwd of ze het tempo van nieuwe sites een beetje kunnen bijhouden. Toch voelt het wel raar dat zelfs mininova zich gewonnen geeft. (zo goed als)
Vanaf dan gaan ze met dwangsommen smijten. Oftewel, het punt waarop de meeste sites bang worden dat als ze verliezen het ze dik geld gaat kosten. Het punt waarop de meeste de stekker eruit trekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef splendor het volgende:
Welk ultimatum? Om in hoger beroep te gaan?
Volgens mij is het vonnis "uitvoerbaar bij voorraad" of hoe zeggen ze dat altijd zo netjes.. dus meteen opeisbaar.
Ben benieuwd waarom ze het dan pas doen dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanaf dan gaan ze met dwangsommen smijten. Oftewel, het punt waarop de meeste sites bang worden dat als ze verliezen het ze dik geld gaat kosten. Het punt waarop de meeste de stekker eruit trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |