Maar ik betaal 0 euro en kan alles wat ik ooit nodig zal hebben met maximale snelheid downloaden...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:
[..]
www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheid
Werkt dat wel i.c.m. UPC?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:
[..]
www.eweka.nl 5 euro per maand, 30mbit download. Je download ALTIJD maximale snelheid
Hoe? Waar?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar ik betaal 0 euro en kan alles wat ik ooit nodig zal hebben met maximale snelheid downloaden...
Overduidelijk een relkloon.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef AntiPiracy het volgende:
Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van een goede kennis van Brein en wil via deze weg toch even reageren omtrent Mininova.
Graag zou ik jullie de volgende twee links willen voorschotelen:http://www.anti-piracy.nl/piraterij/wat_is_piraterij.asp http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp
Ik ben er van overtuigd dat wanneer men weet waar wij voor strijden er een stuk wederzijds begrip ontstaat. Veelal ontstaat onbegrip door onvoldoende voorlichting en kennis van zaken, iets wat wij proberen te voorkomen door ons te mengen in het publieke debat.
Bullshit! Wanneer het als citaat gebruikt wordt is dit volkomen legaal!quote:Mag ik muziek(-fragmenten) op mijn website zetten?
Gaat het om auteursrechtelijk beschermde muziek, dan heeft u daarvoor toestemming van de rechthebbenden nodig. Dit geldt ook als u fragmenten zou gebruiken. [..]
Bullshit! De wet maakt geen onderscheid in downloaden (kopie maken) uit legale of illegale bron.quote:Is het gebruik van uitwisseldiensten zoals Kazaa illegaal?
Downloaden van muziek en films mag alleen als dit vanuit een legale bron is.
Bullshit! Er mag een reservekopie gemaakt worden, óók van software (en dat zijn games).quote:Mag ik kopieën maken van mijn computerspellen en andere interactieve software?
Nee. Computerspellen mogen niet zonder toestemming worden gekopieerd. Volgens de Auteurswet mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur 'voor eigen oefening, studie of gebruik' zelf een kopie maken van bv. een cd, MP3-muziekbestand of film. Deze uitzondering geldt echter niet voor computerspellen en andere software.
Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:13 schreef splendor het volgende:
[..]
Overduidelijk een relkloon.
Maar om de leugens van BREIN toch even uit de wereld te helpen:
[..]
Bullshit! Wanneer het als citaat gebruikt wordt is dit volkomen legaal!
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/
[..]
Bullshit! De wet maakt geen onderscheid in downloaden (kopie maken) uit legale of illegale bron.
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/
[..]
Bullshit! Er mag een reservekopie gemaakt worden, óók van software (en dat zijn games).
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/
Dat niet nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gebruikt er nou torrentsRAPIDSHARE FTW!11!!!
Goh, hebben ze sinds jouw post de prijs opeens met 2.50¤ per 30 dagen verhoogd?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef RodeNek het volgende:
eens. Rip.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder jammer dat mininova weg is.
Torrentbestanden zelf zijn dan ook niet illegaal, want het bevat immers geen illegale data.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Je mag alleen geen bestanden 'sharen' waarvan je weet dat ze illegaal zijn..
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ben nog steeds heel blij met de gratis nieuwsgroepen van ziggo.
Jawel hoor, misschien dat UPC usenet wel blokkeert, maar dan kun je je newsreader zo instellen dat je via SSL download. Je gegevens worden versleuteld gedownload, en UPC heeft geen idee meer dat je met usenet bezig bentquote:Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Werkt dat wel i.c.m. UPC?
[..]
Hoe? Waar?
Dat dus. Niet dat ik overigens zelf lege media koop, maar het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:39 schreef Beach het volgende:
Zolang we nog heffing betalen op lege media blijf ik downloaden.
Tenslotte betalen we er al voor
Welk ultimatum? Om in hoger beroep te gaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ultimatum voor thepiratebay loopt af in januari 2010, aldus Brein (bron: Sp!ts).
Mininova was een NLse site he!? De NLers geven zich altijd wat makkelijker gewonnen dan andere landequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef Eefjem het volgende:
Allemaal gaan ze er aan volgens Brein.. Benieuwd of ze het tempo van nieuwe sites een beetje kunnen bijhouden. Toch voelt het wel raar dat zelfs mininova zich gewonnen geeft. (zo goed als)
Vanaf dan gaan ze met dwangsommen smijten. Oftewel, het punt waarop de meeste sites bang worden dat als ze verliezen het ze dik geld gaat kosten. Het punt waarop de meeste de stekker eruit trekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef splendor het volgende:
Welk ultimatum? Om in hoger beroep te gaan?
Volgens mij is het vonnis "uitvoerbaar bij voorraad" of hoe zeggen ze dat altijd zo netjes.. dus meteen opeisbaar.
Ben benieuwd waarom ze het dan pas doen dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanaf dan gaan ze met dwangsommen smijten. Oftewel, het punt waarop de meeste sites bang worden dat als ze verliezen het ze dik geld gaat kosten. Het punt waarop de meeste de stekker eruit trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |