Bij deze!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet ik wel iemand in de (Vr) categorie die wint![]()
Wie maakt de contest even?
Jajaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef Bragi het volgende:
Ik wil godverdomme de credits voor dit idee, Loveless! Ik wil m'n naam in de OP!
[/ontopicaandachtsgehoereer]
WAT LIEVVVVVquote:Op donderdag 26 november 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil voor de vrouwen Enfermera nomineren
Die valt onder de categorie kutuser, da's een andere contest.quote:
Oh ja, dat wordt nog een strijd tussen Ali Salami en Lamon.quote:
De oud & nieuw banners.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Lamon. Ik wacht nog op zijn kop in een banner.
Hij heeft mij geblocked, ik ben de TS, ziet hij dit topic wel dan? Want in dat SC topic over lekkerste FOK!babe is hij wel aardig actief en daar is het meerdere malen gelinktquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Wel grappig dat lamon er in elk topic als de kippen bij is en ik hem hier nog niet heb zien reageren.
Oh dat weet ik niet hoe dat allemaal zitquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblocked, ik ben de TS, ziet hij dit topic wel dan? Want in dat SC topic over lekkerste FOK!babe is hij wel aardig actief en daar is het meerdere malen gelinkt
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef marleenhoofd- het volgende:
iedereen die constant in userphotos post
Die zou met iemand anders die nu vertrokken is (ex-crew) een heel leuk stelletje vormen denk ik zoquote:
Die moeten we toch eens koppelenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zou met iemand anders die nu vertrokken is (ex-crew) een heel leuk stelletje vormen denk ik zo![]()
![]()
Niet stoken in een goed huwelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die moeten we toch eens koppelen
En ze een reallife-soap geven op SBS6, of bij die kneus in die kelder, das momenteel toch vacant of niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die moeten we toch eens koppelen
Hij mijdt dit topic nogalquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef Aestivate het volgende:
In before psycho-analyses van lamon.
In holbewonertaal:quote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef Aestivate het volgende:
In before psycho-analyses van lamon.
Waarom heet dit eigenlijk nog FOK! en niet het Tong80-Lamon-forum?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genoemd
Het is niet tevergeefs geweest.
Ik zou met jou wel eens Fok triviant willen spelen tegen Danny en Yvonne.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heet dit eigenlijk nog FOK! en niet het Tong80-Lamon-forum?
We own this place.
Zouden wij winnen, no doubt about it.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel eens Fok triviant willen spelen tegen Danny en Yvonne.
Loveless-frustie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In holbewonertaal:
Topic dom, users in topic dom en voorspelbaar en saai, geen moeite, Loveless frustie.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
En stem aub even op meik wil niet verliezen van Skaai!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is ook wel een nominatie waard:
[..]
[..]
Ze wil écht heel graag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Ooh en even spammen, stem op me zodat ik niet verlies van Skaai!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genoemd
Het is niet tevergeefs geweest.
Zo, even op Skaai gestemd omdat ik vin dat iemand die zichzelf "Breathtaking" noemt zoiets nooit zou mogen winnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ze wil écht heel graag.
Onder het mom van "Ik wil niet verliezen van Skaai", maar ondertussen gewoon desperate willen winnen.
Gezien haar argumentatie vind ik dat je het door de vingers moet zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon sneu, willen winnen ok. Maar 3 SC's spammen omdat je niet van 'Skaai wil verliezen' =quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gezien haar argumentatie vind ik dat je het door de vingers moet zien.
Vergelijk het met Kastanova die van Piovan dreigt te verliezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu, willen winnen ok. Maar 3 SC's spammen omdat je niet van 'Skaai wil verliezen' =![]()
Sta er lekker boven ofzo
"Het is maar internet, gelukkig."quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu, willen winnen ok. Maar 3 SC's spammen omdat je niet van 'Skaai wil verliezen' =![]()
Sta er lekker boven ofzo
Want dan snap ik het beter als je er 2 kerels bijhaalt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vergelijk het met Kastanova die van Piovan dreigt te verliezen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want dan snap ik het beter als je er 2 kerels bijhaalt?
Ik snap het wel dat ze liever niet verliest van Skaai, maar dit is gewoon sneu, laat die verkiezing lekker gaan, iedereen die puur op knap/lekker kijkt ziet dat BT lekkerder is, maar die Skaai krijgt gewoon veel sympathy-votes, prima als ze zo wil winnen, doe je toch niks aan. Lekker laten gaan en niet druk om maken vooral.
Goeie, maar die is niet meer zo nadrukkelijke aanwezig als voorheen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:45 schreef yvonne het volgende:
Ik heb er nog een bij de mannen:
BarraCupraCudaGevalletje Lamon in het kwadraat.
YESquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[stem] naatje_1
* Q.E.D. pownde naatje_1 op vrijdag 27 november 2009 @ 17:53.
Betere medicatie dan Lamonquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goeie, maar die is niet meer zo nadrukkelijke aanwezig als voorheen.
Jij ben er ook eentje, maar niet de grootste.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben helemaal niet genoemd. Dan kan ik het het toch goed spelen. Proberen een hele drukke labiele aandachttrekkende user zijn en toch niet zo gezien worden.
Sta soms verbaasd van mezelf.
Paul vooral.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe gewoon degene die je echt overal tegenkomt (nee niet mij)
Hehe, maar als ik erover zou denken, dan heb ik een lijstje.quote:
quote:
quote:
Kan ik mijn stem nog wijzigen in Schenkstroop?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
*Pfieww.*
Edit: ik dacht dat Tong80 de grootste aandachtshoer was. Is hij hier niet om zijn titel te verdedigen?
Dacht het niet. Je mag maar 1 x stemmen anders gaat de telling mis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kan ik mijn stem nog wijzigen in Schenkstroop?
Nee ik post niet in dit soort topics.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
*Pfieww.*
Edit: ik dacht dat Tong80 de grootste aandachtshoer was. Is hij hier niet om zijn titel te verdedigen?
dat is niet leuk he, zwakbegaafde mensen belachelijk maken.quote:
Je lult maar wat. Kun je daar onweerlegbaar bewijs voor leveren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post niet in dit soort topics.
Doen alleen mensen die genoemd willen worden.
Moet iedereen die daar aan meedoet niet sowieso genomineerd worden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Je kent me te goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |