YESquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[stem] naatje_1
* Q.E.D. pownde naatje_1 op vrijdag 27 november 2009 @ 17:53.
Betere medicatie dan Lamonquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goeie, maar die is niet meer zo nadrukkelijke aanwezig als voorheen.
Jij ben er ook eentje, maar niet de grootste.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben helemaal niet genoemd. Dan kan ik het het toch goed spelen. Proberen een hele drukke labiele aandachttrekkende user zijn en toch niet zo gezien worden.
Sta soms verbaasd van mezelf.
Paul vooral.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe gewoon degene die je echt overal tegenkomt (nee niet mij)
Hehe, maar als ik erover zou denken, dan heb ik een lijstje.quote:
quote:
quote:
Kan ik mijn stem nog wijzigen in Schenkstroop?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
*Pfieww.*
Edit: ik dacht dat Tong80 de grootste aandachtshoer was. Is hij hier niet om zijn titel te verdedigen?
Dacht het niet. Je mag maar 1 x stemmen anders gaat de telling mis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kan ik mijn stem nog wijzigen in Schenkstroop?
Nee ik post niet in dit soort topics.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
*Pfieww.*
Edit: ik dacht dat Tong80 de grootste aandachtshoer was. Is hij hier niet om zijn titel te verdedigen?
dat is niet leuk he, zwakbegaafde mensen belachelijk maken.quote:
Je lult maar wat. Kun je daar onweerlegbaar bewijs voor leveren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post niet in dit soort topics.
Doen alleen mensen die genoemd willen worden.
Moet iedereen die daar aan meedoet niet sowieso genomineerd worden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is ook wel een nominatie waard:
[..]
[..]
Je kent me te goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |