Bij deze!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet ik wel iemand in de (Vr) categorie die wint![]()
Wie maakt de contest even?
Jajaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef Bragi het volgende:
Ik wil godverdomme de credits voor dit idee, Loveless! Ik wil m'n naam in de OP!
[/ontopicaandachtsgehoereer]
WAT LIEVVVVVquote:Op donderdag 26 november 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil voor de vrouwen Enfermera nomineren
Die valt onder de categorie kutuser, da's een andere contest.quote:
Oh ja, dat wordt nog een strijd tussen Ali Salami en Lamon.quote:
De oud & nieuw banners.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Lamon. Ik wacht nog op zijn kop in een banner.
Hij heeft mij geblocked, ik ben de TS, ziet hij dit topic wel dan? Want in dat SC topic over lekkerste FOK!babe is hij wel aardig actief en daar is het meerdere malen gelinktquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Wel grappig dat lamon er in elk topic als de kippen bij is en ik hem hier nog niet heb zien reageren.
Oh dat weet ik niet hoe dat allemaal zitquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblocked, ik ben de TS, ziet hij dit topic wel dan? Want in dat SC topic over lekkerste FOK!babe is hij wel aardig actief en daar is het meerdere malen gelinkt
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef marleenhoofd- het volgende:
iedereen die constant in userphotos post
Die zou met iemand anders die nu vertrokken is (ex-crew) een heel leuk stelletje vormen denk ik zoquote:
Die moeten we toch eens koppelenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zou met iemand anders die nu vertrokken is (ex-crew) een heel leuk stelletje vormen denk ik zo![]()
![]()
Niet stoken in een goed huwelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die moeten we toch eens koppelen
En ze een reallife-soap geven op SBS6, of bij die kneus in die kelder, das momenteel toch vacant of niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die moeten we toch eens koppelen
Hij mijdt dit topic nogalquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef Aestivate het volgende:
In before psycho-analyses van lamon.
In holbewonertaal:quote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef Aestivate het volgende:
In before psycho-analyses van lamon.
Waarom heet dit eigenlijk nog FOK! en niet het Tong80-Lamon-forum?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genoemd
Het is niet tevergeefs geweest.
Ik zou met jou wel eens Fok triviant willen spelen tegen Danny en Yvonne.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heet dit eigenlijk nog FOK! en niet het Tong80-Lamon-forum?
We own this place.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |