quote:
Alleen jammer van zn taille. Die valt wel een beetje weg zo ..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik vind deze pudding wel zeer appetijtelijk ogen:
[ afbeelding ]
Wat een snoepje!
Dit helpt dus nietquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik vind deze pudding wel zeer appetijtelijk ogen:
[ afbeelding ]
Wat een snoepje!
Who cares, ik wil dat ding gewoon opeten. Als ik op mannen hetzelfde effect heb, klaag ik nietquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Alleen jammer van zn taille. Die valt wel een beetje weg zo ..
Dit wel?quote:
Ja goed hè. Ik moest zooooo lachen om je opmerking, echt hardop, dus m'n vriendje keek van 'quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Ha en verkapt naamtopic![]()
Wie schopt mij, ik heb echt onwijs veel zin in chocola of koekjes of.. iets wat zoet en vet is in ieder geval
Een mineola?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor stuk fruit ik ben. Maar vast iets zuurs.
Een oranje bol met onregelmatig velletje en een rare knobbel bovenop ... mja dat zal het zijnquote:
Kruising tussen een citroen en een mandarijn. Je ziet er lief uit(mandarijn) maar ondertussen..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een oranje bol met onregelmatig velletje en een rare knobbel bovenop ... mja dat zal het zijn
*proest*quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Kruising tussen een citroen en een mandarijn. Je ziet er lief uit(mandarijn) maar ondertussen..
Hangt dat ook niet af van wáár je uit eten gaat? Je kan toch prima gezond uit eten gaan tegenwoordig?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat ik dan een appel ben..
Ik haat mijzelf, ik kan gewoon niet meer genieten van uit eten.. of ik kan het beter of het is gewoon absoluut te vet.
Heb het niet allemaal gegeten en nu vind vriend ook dat ik te weinig eet...
Godver, ja vind je het gek met zoveel vet?
Zo te horen ligt het niet aan jou, maar aan het eten.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat ik dan een appel ben..
Ik haat mijzelf, ik kan gewoon niet meer genieten van uit eten.. of ik kan het beter of het is gewoon absoluut te vet.
Heb het niet allemaal gegeten en nu vind vriend ook dat ik te weinig eet...
Godver, ja vind je het gek met zoveel vet?
Dank uquote:
Ja maar een vette shoarmaschotel of de grootste griekse schotel krijg ik prima weg, liever 2 zelfsquote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt dat ook niet af van wáár je uit eten gaat? Je kan toch prima gezond uit eten gaan tegenwoordig?Kop op!
Maar als je uit eten gaat hoef je niet naar de supermarkt, niet te koken en geen puinzooi op te ruimen in de keuken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar een vette shoarmaschotel of de grootste griekse schotel krijg ik prima weg, liever 2 zelfs
Ik vind het gewoon zonde geld voor eten dat je beter zelf kan maken
* uniekhoorn houdt op met zeuren
Mooie fruitmixen zijn wij!
Krijgt ze hormonen? Heb wel vaker gehoord dat hormonen in de overgand invloed kunnen hebben op het geheugen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
*geeft Uniek hand* Mijn laatste keren uit eten had ik ook zoiets vanEr lag zowat een halve koe op m'n bord
dat had wel minder gekund.
Weet iemand hoe lang dat geheugengezeur in de menopauze duurt?? Ik word onderhand gek van mijn moeder, en inmiddels ook een tikje bezorgdZe vertelt steeds dezelfde dingen, maakt zich steeds druk om dezelfde dingen (aangetrouwde tante
![]()
) ze vraagt dingen 30 keer aan me en onthoudt het dan nog niet.
En elk weekend weer een heel verhaal over de drie afstandbedieningen (we hebben thuis een nieuwe TV en een surround sound systeem en ze snapt er de ballen van, dus elk weekend herrie met mijn vader, die de zooi heeft aangeschaft)
Ook trots ist op jouquote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fruitmixen*sluit zich bij het kuuken aan* Ik heb ook een hangbuikje, een taille, een grote bips met heupen en nog random vetjes hier en daar verspreid
Wat is een kruising tussen een appel en een peer ook weer? Een kweepeer? Nee zo'n ander dinges! Nouja
Verder geef ik mezelf een sticker voor vandaagLes gehad, gewerkt, gesport én best netjes gegeten
*trots is*
O: twee sneetjes met ardenner (bijna op)
T: bananananana
L: twee sneetjes met kipfilet met bieslook (kiek! gezond broodbeleg!)
D: kom chinese tomatensoep, daarna gewokte ossenhaas en veggies en wat nasi
S: Body jam met een flesje limo
T: bakje Griekse yoghurt met bio-jam
![]()
![]()
Nee ze is niet van karakter veranderd. En ze krijgt ook geen hormonen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena, gaat het al langer met je moeder zo? Niet onderschatten hoor... veranderd ze ook wat van karakter??
Mijn moeder is net zo maar dat is desinteresse
dat dus!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Laureline het volgende:
Oei, het gaat weer hard met de topics.
Ja ik kom niet want ik ben een lui persoon...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet morgen naar het uitzendbureau ivm een gesprek over mijn 'persoonlijkheidstest'. Joy.
Nu kan ik niet uitslapen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
je afmelden met 'sorry, ik heb geen persoonlijkheid' is zeker geen goed idee?
Ja hee, ik was er toch al tijd aan kwijt, nu wil ik ook mijn beloning ophalen! (ja, die krijg ik ervoor) Voor niets gaat de zon op.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja ik kom niet want ik ben een lui persoon...
Dan heb je een 'gedreven' persoonlijkheid of een 'voor wat hoort wat'quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, ik was er toch al tijd aan kwijt, nu wil ik ook mijn beloning ophalen! (ja, die krijg ik ervoor) Voor niets gaat de zon op.
boerenbont, dat heb ik van m'n oma ge-erfd. staat nu ergens bij m'n ouders in de garage, als ik echt ergens woon dan komt het er uit en gaat het in de servieskast!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Die bakjes zijn inderdaad erg mooi!
Wij hebben alles van boerenbond, nou ja die heb ik gratis en voor niks gekregen bij vriend
Maar eigenlijk wil ik ook zulke kommetjes
Ik vraag me serieus af of ik mijn reistijd kan declareren... of tenminste het treinkaartjequote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan heb je een 'gedreven' persoonlijkheid of een 'voor wat hoort wat'
En terecht...
Had laatst op het werk een oormeting voor oordopjes op mijn vrije dag... ben ik toch heen gegaan en mijn km kosten en een half uur wachten gedeclareerd...
Krijg het ook nog
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Warning: grote foto's en veel vleesch
Mooie jurk, prachtige kleur! Ik vind het zwembandje wel meevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
ShinyZandlopertje! Ik vind je zwemband ook meevallen, maar die is in eigen optiek altijd erger he
Mooie jurk en hij staat je goed!
![]()
CF: ik moest
Gewoon doen ...quote:
Uren bestaan bij mij altijd uit 60 minuten.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik zat te zoeken naar de foto's van SDB, maar die heeft ze al weggehaald.
Lange dag vandaag: tot 13:20 lesgeven, dan uurtje niks (maar ws dingen bespreken met begeleidster) en dan van 13:30 tot 16:00 vergadering en dan nog overleggen over de lessen van morgen.
Meh.
Nou ja.. Ik koop alleen wat ik mooi vind.. En toevallig is dat allemaal in dezelfde stijlquote:Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef neen het volgende:
Vandaag lekker uitgeslapenstraks maar even brunchen.... ik heb nog gorgonzola die nog op moet... straks even kijken wanneer de datum afloopt
anders maar een gebakken eitje met dat erop denk ik
nu eerst even koffie en dan nog wat melk en vanavond nasi
PF jij hebt altijd wel alles een beetje passend bij elkaar op je kamer of niettof hoor
Ik heb alles witquote:Op woensdag 25 november 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook niet wat voor fruit ik ben.
Inderdaad leuke schaaltjes, P.F! Ik zit soms een beetje in de knoei met m'n eigen smaak.. Aan de ene kant hou ik van felle kleurtjes en drukke motiefjes, het PIP Studio idee zeg maar. Maar aan de andere kant kan ik absoluut niet tegen te drukke ruimtes en word ik hartstikke opgefokt van al die kleurtjes. Daarom is onze woonkamer ook zo 'strak'.
Of je laat er bij een naaiattelier een nieuwe rits inzetten. Kost nog minder ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had nog één goede broek en daarvan is nu de rits stuk.. Nu moet ik wel gaan shoppen voor nieuwe broeken, maar als ik ergens een hekel aan heb...
Nou ja, goede broek is ook relatief hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je laat er bij een naaiattelier een nieuwe rits inzetten. Kost nog minder ook.
J.Lo draagt vaak zo een stofje? Zij is echt niet bobbelvrij! Je hebt echt hele goede corrigerende panty's, die je billen liften etc. Ik had mijne ooit van de v&dquote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet ik, ik vond het ook een beetje een riskante stof. Ik denk dat ik inderdaad gewoon een goeie corrigerende onderbroek ga kopen voor de feestdagen
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
AmsterdamEr schijnt brand te zijn bij Citybox op de Vasumweg in Noord
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef P.F het volgende:
Oh dan zit je ook op een ander forumVolgens mij
Heb jij een roze glitternagellak?
Ja, ik zag jouw posts over die beautyreviewsquote:Op donderdag 26 november 2009 12:30 schreef P.F het volgende:
Aaaaaaah! O leuk!!!! Ik wil die zoooo graag
Wist je ook dat ik daar zat dan?!
Beerenburg of jenever met suikerquote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef loveli het volgende:
Weet iemand nog een huismiddeltje tegen hoest/rauwe keel? Gooi me nog steeds vol met vitamines en andere gezonde dingen, maar de hoest krijg ik niet onder controle.
Ja, Beyonce ook en bij haar is het wel altijd glad! Al heeft ze voor elk bobbeltje waarschijnlijk iemand in dienst om het in de gaten te houdenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef P.F het volgende:
[..]
J.Lo draagt vaak zo een stofje? Zij is echt niet bobbelvrij! Je hebt echt hele goede corrigerende panty's, die je billen liften etc. Ik had mijne ooit van de v&d
Hahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, ik zag jouw posts over die beautyreviewsIk wist alleen eerst niet wie jij was
Nu wel
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
[..]
HahahaJa ik ben de oppermachtige moderator & lid van het testpanel
Alcohol is niet echt iets waarmee je een ziek lichaam moet belastenquote:
Welke site met 1000 lakjes?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij besteld wel eens op die site met 1000 lakjes he?
Pfff ik kon niet kiezen!
Oooh Transdesign!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Transdesign! Zoveel aanbod, ik kon echt niet kiezen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Overigens blijven de mooiste FOK!meisjes enkel qua uiterlijk, maar dat is maar de helft, nog steeds Motorbloempje/Faithy, Breathtaking, Jerney en K.I.M.
Wat mij betreft dan, maar uiterlijk is maar de helft, da's gewoon zo.
Toch wel leuk omdat ze altijd denken dat er geen knappe vrouwen/meisjes op FOK! bestaan.
Dat zie je nu pas?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef P.F het volgende:
Oh dan zit je ook op een ander forumVolgens mij
Heb jij een roze glitternagellak?
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Alcohol is niet echt iets waarmee je een ziek lichaam moet belasten
Zit nu aan de zink, vitamine C, kamillethee met honing (was idd de honing vergeten, tnx MoBlo), kiwi's en vlierbessenextract. Veel meer kan ik niet bedenken.
Dacht dat het toeval was, omdat ik dacht dat Daph in het oosten woontquote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zie je nu pas?
Zo thuis, nu snel door naar mn werk. Buikpijn(deels mn eigen schuld, moet ik maar van de chocolade/pepernoten afblijven, deels schuld van tijd van de maand).
Is niet zo heel erg hoor. Fruit is licht verteerbaar, eiwitten kosten meer moeite. Na fruit zijn eieren het best voor je eiwit-intake (lees: makkelijkst verteerbaar).quote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Californium het volgende:
Mijn 'ik heb 4 dagen met griep op bed gelegen en bijna niets gegeten, ik kan/moet weer wat eten dag' lijstje
[..]
En tussendoor een halve liter vifit light (paar dagen geen zuivel gehad) en crystal clear.
Opzich ook logisch idd... Maar goed ook dat ik dat niet heb gegeten.... maar nu wel echt behoefte aanquote:Op donderdag 26 november 2009 14:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Is niet zo heel erg hoor. Fruit is licht verteerbaar, eiwitten kosten meer moeite. Na fruit zijn eieren het best voor je eiwit-intake (lees: makkelijkst verteerbaar).
Nee johquote:Op donderdag 26 november 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Dacht dat het toeval was, omdat ik dacht dat Daph in het oosten woont!
Nee, die uitwerking hebben de toppers gewoon.. Tenminste bij mijquote:
oei, daar ga ik morgen eens kijken!! Thanx voor de tip!!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef Blurred86 het volgende:
topic doodgemaakt![]()
En ik krijg net een mailt van Threadless dat alle T-shirts morgen 9 dollar zijn, natuurlijk net NADAT ik 3 T-shirts van 12 dollar besteld heb
Wijsneusquote:Op donderdag 26 november 2009 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uren bestaan bij mij altijd uit 60 minuten.
Wat fijn! Dat heeft er niet altijd zo rooskleurig uitgezien meen ik me te herinneren?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:
Wat een zieken hier! Om me heen in het echt ook al, iedereen is griepig aan het worden, of net nog niet beter. Ik moet gespaard blijven, want het regent opdrachten hier![]()
Ik zou dan echt heel evil streng zijn gaan rekenenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Mijn SO is dramatisch gemaakt.
Bij de eerste SO die ik nakeek was ik positief verrast. Maar 1 ieniemienie foutje, dus ik dacht: ooo, goed te doen dus. Tot ik de rest zag. 3 van de 5 hebben een dikke onvoldoende en als ik echt streng had nagekeken was er maar 1 voldoende geweest. Maar ze gaven allemaal toe niet tot weinig geleerd te hebben, dus jullie weten al wat ik ga zeggen morgen
. Was wel een hilarische les btw en ik heb hem ook opgenomen
. Binnenkort maar weer iets op YouTube zetten
.
Ik denk dat ze hier genoeg van schrikken. Hoop ik iigquote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan echt heel evil streng zijn gaan rekenen. Misschien leren ze de volgende keer dan wel
. Gnagna.
Ja, ik leer ervan dat ik er damn gorgeous uit zie.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Vik, merk je dat je ervan leert als je jezelf terugziet?
Ja, ik denk ook weleens: mijn norm is wet, 'ze zouden dat moeten kunnen', dan maar allemaal een onvoldoende. Maar het is ook niet helemaal kwalijk om dan af en toe een beetje de hand in eigen boezem te steken.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan echt heel evil streng zijn gaan rekenen. Misschien leren ze de volgende keer dan wel
. Gnagna.
Nou, als er op hun schema staat dat ze een half uur moeten leren voor hun SO en ze geven toe er max 5 minuten voor geleerd te hebben, dan ben ik niet geneigd de hand in eigen boezem te steken. Kwam er vandaag wel achter dat 1 ll een bepaald concept niet goed begrepen had; ik heb deze materie niet met hun bespreken (heeft hun eigen docent gedaan), maar ik kom er zelf graag vóór de toets achter of ze iets wel of niet begrijpen. Beetje jammer dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook weleens: mijn norm is wet, 'ze zouden dat moeten kunnen', dan maar allemaal een onvoldoende. Maar het is ook niet helemaal kwalijk om dan af en toe een beetje de hand in eigen boezem te steken.
Ik ga het er iig met mijn baas over hebben, ik wil die treinkaartjes sowieso vergoed zien. En eigenlijk mijn ochtend ook, want ik ben ongeveer 3 uur kwijt aan niks.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef neen het volgende:
Lekker dan, kun je nu niet wat regelen met die lui van het uitzendbureau over die treinkaartjes?
Met SO's is dat natuurlijk sowieso anders; dan moet je het ook gewoon geleerd hebben, anders is het je eigen schuld. Maar ik merk echt dat ik hier maar moeilijk mijn eigen strenge normen kan opleggen.Ik doe dit ene vak nu voor het tweede jaar, dus ik beheers de stof inmiddels meer dan behoorlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, als er op hun schema staat dat ze een half uur moeten leren voor hun SO en ze geven toe er max 5 minuten voor geleerd te hebben, dan ben ik niet geneigd de hand in eigen boezem te steken. Kwam er vandaag wel achter dat 1 ll een bepaald concept niet goed begrepen had; ik heb deze materie niet met hun bespreken (heeft hun eigen docent gedaan), maar ik kom er zelf graag vóór de toets achter of ze iets wel of niet begrijpen. Beetje jammer dus.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!![]()
Oh ja, beterschap voor Tink!
Oh ja_2: Ewelina, ontzettend gaaf die reis!!Ik zou heel graag zo'n soort reis maken en dan reizen met treinen enzo. Hoeveel mensen kunnen er mee? Ik ga voor je duimen!
Geef je ook online bijles?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef AKnynke het volgende:
daag!
Ik heb vandaag 4 uur lang methodologie bijles gegeven. Nu kan ik wel dromen over p- en t- testen, chi - square enzo. Daarna nog 2 uur lang een bijzondere lezing van een vrouw die in palestinie voor een UN afdeling met refugees werkt, en nu heb ik het wel gehad. Er zit een pizza in de oven en ik ga west wing kijken..
Lijstje:
O: appel en banaan door yoghurt met muesli
T: methodiek
L: erwtensoep met pannenkoekne met jam
T: banaan
D: pizza met groene salade
T: ?
Wel een okahy lijstje dacht ik zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet het zelf (na al die jaren) ook nog steeds nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sarabi, is het dan niet handiger om in de dieetclub uit te leggen dat het volgens jou anders is? Dan leren meer mensen ervanPlus ik zag maar 1 persoon dat doen, lijkt me niet representatief voor iedereen! Merendeel in zowel slank als de dieetclub weet prima hoe het moet geloof ik.
Kennis dan toepassen is voor bijna iedereen het euvel denk ik![]()
Oh en het kan aan mij liggen, maar dat in de spoiler klonk niet zo aardig! Misschien bedoel je het anders, daarom zeg ik het maar even
Dankjewelquote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil de zweep er nog wel even over gooien in de dieetclub![]()
ik weet uitstekend hoe het moet, maar ik doe t zelf (nog) niet.
ik vind t gezellig als je hier post hoor sas!
Broccoliquote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar het soort advies wat ik nodig heb, vind ik meer in dit topic
Niks mis mee, evenals de zakken diepvries bloemkool.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef neen het volgende:
Loveli, wat vind je van die zakken diepvries broccoli? Want een is teveel maar zo'n zak is opzich prima omdat je het ook makkelijk kan bewaren. En dan eet ik ook nog een broccoli wat ik niet echt lekker vind maar wel gezond is
Zou ze inderdaad laten stoppen... 30% erbij is belachelijk. Kun je als normale werknemer in dienst bij een bedrijf ook niet maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ben geirriteerd. De babysitters stonden net aan de deur. Ze willen 30% loonsverhoging anders stoppen ze ermee. Nou, ik ben geneigd ze hun zin maar te geven en te laten stoppen. Belachelijk![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef loveli het volgende:
Kredietcrisis en ze kijken om zich heen, zien mooie spulletjes bij Tink en denken dat ze het wel kan betalen, die 30%. Altijd makkelijk om te vergeten dat andere mensen ook moeten werken voor hun geld en tijd hebben gestoken in het maken van carriere.
Ik zei mooi, niet nieuwquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ons huis is geheel ingericht met tweedehands meuk. Alleen de computers zijn nieuw
Maar de mensen denken inderdaad dat wij bakken met geld verdienen
. Was het maar waar.
Die meisjes zijn trouwens 14 jaar oud. Soms komen ze met z'n 2-en, soms alleen.
Dat ze het morgen wel krijgen (kan zo snel niemand anders regelen), maar dat we hier nog niet over uitgepraat zijn. Maar mijn besluit staat vast, ik zoek wel iemand anders. Wel balen, want het zijn verder fijne betrouwbare meiden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Das heel normaal dan, wat ze nu krijgen. Vraag me af hoe ze dan op het idee zijn gekomen. Wat heb je nu gezegd?
Dat is heel normaal wat ze nu krijgen... ver boven minimumloon!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ons huis is geheel ingericht met tweedehands meuk. Alleen de computers zijn nieuw
Maar de mensen denken inderdaad dat wij bakken met geld verdienen
. Was het maar waar.
Die meisjes zijn trouwens 14 jaar oud. Soms komen ze met z'n 2-en, soms alleen.
DAt is inderdaad plan b. Als ze hier mee akkoord wacht ik nog een paar maandjes met het zoeken naar een ander.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Je zou 4 euro per uur kunnen bieden. En dan ook echt 4 uur afrekenen als ze er maar een uur zijn en nooit meer afronden naar boven. That'll teach 'em
wat een brutaaltjes!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ze krijgen nu ¤ 3,50 per uur wat meestal naar boven wordt afgerond. Dus een uurtje is inderdaad vaak ¤ 5, maar dat ga ik dus niet per uur betalen als we bijvoorbeeld een hele avond wegwillen. We gaan nu 1x per week op een vaste dag weg, waar ze tussen de 5 (1 uur) en 10 euro (2,5 uur) voor krijgen. Daarnaast gaan we af en toe eens een avondje weg wat neerkomt op een uur of 5 oppassen. Dat betekent: kinderen naar bed en tv kijken. De kinderen kunnen zelf lopen, zelf tandenpoetsen en zich zelf omkleden, dus dat kan het werk niet zijn.
En uniek, ik ben ziek. Vind zelf dat ik nog best veel gegeten heb eigenlijlk gezien de omstandigheden.
Vind je dat uurbedrag weinig voor een avondje tv kijken? Ik vind het erg meevallen. Het minimumloon is lager.quote:
Inderdaad. En dus komt er een ander en hebben die meisjes niets meer. Erg veel werk is er hier niet voor 14 jarigenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Bob. het volgende:
Die meisjes mogen toch zelf kiezen of ze het waard vinden om voor 3,50 per uur te werken? En Tink kan op haar beurt ook zelf beslissen of ze het waard vind om ze meer te betalen of dat ze liever op zoek wilt naar een ander.
Maar misschien is dat gewoon de econoom in mij die spreekt.
Ja natuurlijk, maar op de dag voordat je hebt afgesproken om te komen oppassen langsgaan en meer geld eisen omdat je er anders mee stopt vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Bob. het volgende:
Die meisjes mogen toch zelf kiezen of ze het waard vinden om voor 3,50 per uur te werken? En Tink kan op haar beurt ook zelf beslissen of ze het waard vind om ze meer te betalen of dat ze liever op zoek wilt naar een ander.
Maar misschien is dat gewoon de econoom in mij die spreekt.
Oké, dat is inderdaad wel vrij lullig...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar op de dag voordat je hebt afgesproken om te komen oppassen langsgaan en meer geld eisen omdat je er anders mee stopt vind ik dan weer niet kunnen.
Lekker onder de wol danquote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zumba was tof maar buikpijn vooraf betekende buikpijn achteraf en toen misselijkheid en toen heb ik op twee plekken in Alkmaar onderweg een kadootje achtergelaten![]()
Areuh. Nu voel ik me ziek zwak en misselijk. Bovenal dat laatste.*zwelg*
Arm dier!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zumba was tof maar buikpijn vooraf betekende buikpijn achteraf en toen misselijkheid en toen heb ik op twee plekken in Alkmaar onderweg een kadootje achtergelaten![]()
Toch stoer dat je gegaan bent, nu lekker in bed gaan liggen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor oppassen? Voor een 14 jarige? Ik krijg met mn 19 jaar nog steeds zoiets (3.50 afgerond naar boven, en dan pas ik op 4 kinderen), en zou me schamen als ik meer vroeg/kreeg. Uurtje kinderen vermaken en dan de rest van de avond tv kijken en chips eten ... dat ze me daar uberhaupt voor betalen ...quote:
Die heb ik vandaag door de couscous gedaanquote:
Dat krijg ik nu.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Oh, misschien dat ik daarom maar 1x heb opgepast
Ik kreeg 7,50 of zo per uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Krijg je nog wel een beetje zonlicht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:03 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen allemaal!
Ik ben ook weer in de bieb aanbeland, maar heb weinig to tgeen motivatie.
K ben ook niet echt happy de laatste tijd, beetje ambivalent..Maar goed, verandert vast nog wel eens!
Direct zonlicht weinig, want de zon schijnt niet echt. Indirect genoeg....quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Krijg je nog wel een beetje zonlicht?
De mexicaantjes onder ons houden siesta. Of kijken naar de herhalingen van rtl-z en refreshen nu.nl en de frontpagequote:
En nu maar hopen dat je gyn niet toevallig vrij heeft genomen om Sinterklaas te spelen. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik weer bijna ongesteld moet worden, want ik ben weer zo vreselijk onhandig vandaag! Met als toppunt dat ik net m'n telefoon liet vallen toen ik werd gebeld en 'm maar snel weer uitgedrukt heb omdat ik zo moest lachen. En ik weet dus niet wie me belde..
Het is eigenlijk helemaal nog geen tijd voor me om ongesteld te worden, maar regelmaat is al zolang zo ver te zoeken dat het me niets zou verbazen. Maar dat zul je altijd zien ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je gyn niet toevallig vrij heeft genomen om Sinterklaas te spelen. Ofzo.
Ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe zo'n Gynefix is.
Ik deed het oppassen van mijn 12e tot mijn 15e. Daarna ging ik ook de horeca in. Dat was idd andere koek. Niet eens qua loon, maar de fooien tikten lekker aan!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Laureline het volgende:
Zo, de hele dag gewerkt, nog een avond te gaan wil ik alles afkrijgen op mijn schema. En mijn meneer wil ergens lekker uit eten, dat moet ook nog tussendoor. Luxeproblemen!Met eten gaat het niet zo netjes, de mini tracteerde mij net op een Indisch saucijzenbroodje, en gisteren heb ik bij de Duvel een halve zak kaasknabbels opgegeten (die van de HEMA
), en divers strooigoed. Ik zie er wel nog strak uit, zal wel het slaaptekort zijn.
Wb het oppassen, dat heb ik helemaal nooit gedaan. Niet alleen vond ik alle kleine kinderen stom vroeger, maar ik werkte toen ik net 15 was al in de horeca waar ik iedere dag met 150 tot 200 gulden naar huis ging. Sinds die tijd kan ik wel heel goed met geld omgaan, ik wil gewoon altijd dat gevoel blijven houden dat ik 'teveel' heb.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik weer bijna ongesteld moet worden, want ik ben weer zo vreselijk onhandig vandaag! Met als toppunt dat ik net m'n telefoon liet vallen toen ik werd gebeld en 'm maar snel weer uitgedrukt heb omdat ik zo moest lachen. En ik weet dus niet wie me belde..
Ik ben er inmiddels achter wie het was.quote:
Ja, het is net wat pittiger, ruller gehakt! En het bladerdeeg is ook van die soort met allemaal knapperige kleine korreltjes er bovenop, soort meel/strooisel, wat ze bij Turkse pasteitjes ook wel eens hebben. Hm. lastig uitleggen. Geen idee of je die soort ook gewoon als doe-het-zelver kan kopen, ik bak nooit. Of zou het iets zijn dat je er overheen moet strooien?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik deed het oppassen van mijn 12e tot mijn 15e. Daarna ging ik ook de horeca in. Dat was idd andere koek. Niet eens qua loon, maar de fooien tikten lekker aan!![]()
Een Indisch saucijzenbroodje klinkt als iets wat ik enorm lekker zou kunnen vinden!
quote:Spicy Casablanca Couscous
You need:
Oil (supposed to be olive)
1 garlic clove, finely chopped
1 teaspoon ground paprika
1 teaspoon ground coriander
1 tablespoon ground cumin
1 red onion, or 6 spring onions
350ml veg stock & few saffron strands
8oz couscous
2 red chillies, chopped and de-seeded
50g toasted pine nuts
the juice and grated peel of 1 lemon
Heat the oil in a pan, and add the garlic, paprika, coriander and cumin. Fry this for a minute. Then add the stock, saffron and the onions. Bring to the boil, and pour the couscous in. Remove from heat, stir well, and cover the pan with a tight lid. Leave for 5 mins.
The pine nuts can now be toasted in a dry frying pan, over a high heat, for a couple of minutes, until they go slightly brown.
Once the couscous has soaked in all the water, add the chillies, lemon juice and peel, and the nuts.
Stir.
Eat.
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
iemand of iets heeft het wachtwoord van mijn hotmail/msn veranderd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |