Maar ik weet het zelf (na al die jaren) ook nog steeds nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sarabi, is het dan niet handiger om in de dieetclub uit te leggen dat het volgens jou anders is? Dan leren meer mensen ervanPlus ik zag maar 1 persoon dat doen, lijkt me niet representatief voor iedereen! Merendeel in zowel slank als de dieetclub weet prima hoe het moet geloof ik.
Kennis dan toepassen is voor bijna iedereen het euvel denk ik![]()
Oh en het kan aan mij liggen, maar dat in de spoiler klonk niet zo aardig! Misschien bedoel je het anders, daarom zeg ik het maar even
Dankjewelquote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil de zweep er nog wel even over gooien in de dieetclub![]()
ik weet uitstekend hoe het moet, maar ik doe t zelf (nog) niet.
ik vind t gezellig als je hier post hoor sas!
Broccoliquote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar het soort advies wat ik nodig heb, vind ik meer in dit topic
Niks mis mee, evenals de zakken diepvries bloemkool.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef neen het volgende:
Loveli, wat vind je van die zakken diepvries broccoli? Want een is teveel maar zo'n zak is opzich prima omdat je het ook makkelijk kan bewaren. En dan eet ik ook nog een broccoli wat ik niet echt lekker vind maar wel gezond is
Zou ze inderdaad laten stoppen... 30% erbij is belachelijk. Kun je als normale werknemer in dienst bij een bedrijf ook niet maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ben geirriteerd. De babysitters stonden net aan de deur. Ze willen 30% loonsverhoging anders stoppen ze ermee. Nou, ik ben geneigd ze hun zin maar te geven en te laten stoppen. Belachelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |