abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74974347
Het vorige deel: Slank #882 ik heb er de kracht niet meer vooooooooooor

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkle_ op 25-11-2009 15:07:13 ]
Smile, open your eyes, love and go on
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:08:28 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74974431
Oh ik was de één-na-laatste!

Samengevat: ik woon in de Kaasstad, ik ben in Lelytown geboren en opgegroeid

Tevens fipo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74974479
Uhm, ja, ik gooide de vorige dus dicht.
Zo te zien doet ie het, maar zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik de link naar het vorige topic in de OP zet?
pi_74974498
Wat een keurige TT, Twinkle Ik zat op iets heel anders te wachten
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:10:06 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74974510
URL kopiëren en erin plakken?
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:12:17 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74974624
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
"Slank # 883: met chorizovulva's en (per)verse (stok)broodjes" ?
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:14:54 #7
331 Merel
Be here now.
pi_74974746
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74974853
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Aangezien dit mn eerst geopende topic ooit is hier, heb ik t maar netjes gehouden
(En ik moest hard nadenken over hoe dat openen met OP erin uberhaupt moest )
pi_74974884
Goed dat je je vriend met rust gelaten hebt DAD!
Ik bedrijf dan wel geen Hogere Kunst, maar als ik in mijn atelier aan het werk ben kan ik er ook niet tegen om de haverklap gestoord te worden.
Ik herinner me nog een ruzie uit het begin van onze relatie waarbij ik zei: Mijn ideale man, dat is iemand die me met rust laat!

Tussendoor Fokken als ik aan het werk ben, dat doe ik dan weer wel
pi_74975251
Zo. tvp. Ik ben erweer, dit keer schoongedoucht en rozig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_74975356
TVP!

Nu heb ik zin in een broodje.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_74975373
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een bolletje? Een puntbroodje? Een pistoletje?

Volgens mij hebben PF en ik de Flevolandse vibez, jeweet.

Lelystad de geksteee
Misschien wel maar wat zegt chico dan?!
pi_74975447
Een stokje kaas is een stokbroodje met kaas!
En een puntje kaas is een pistoletje met kaas!

Klinkt pas vreemd nu ik er over na denk..
pi_74975675
Het invullen van een (klikbare) link wil niet echt lukken, sorry!

Ik ga zometeen richting badkamer & bed. Welterusten alvast!
pi_74975692
Nu al het woord van 2010: chorizovulva

Zeg ook altijd broodje hoor, als ik boterham bedoel. En bij een broodje zeg ik ook broodje. Wat ik erg vind is 'bammetje'. Brrrrr.
pi_74976271
hullo.

even voor de duidelijkheid...ik heb ervaring en autoriteit want ik heb bij de bakker gewerkt
een boterham is een boterham of een snee brood
een bolletje is een zacht bolletje
een bol is vaak een hard bolletje (een waldkornbol of een meergranenbol bijvoorbeeld)
een puntje is een zacht puntje
een broodje is een zacht of hard broodje
een hard broodje is een hard broodje
een stok is in sommige hippe lunchrooms een half stokbrood of grote pistolet
een baguette is een dun stokbrood (een baquette is niks)
een stokbrood is een dikker/groter stokbrood
een pistolet is een hard puntje van stokbrood deeg

Kwak
pi_74976300
ohja twinkle: je hoeft geen link te maken. als je kopieert wat in de balk staat (adres) en gewoon in tekst plakt, dan maakt FOK er zelf een titel van.
Kwak
pi_74976336
Twinkle, een link naar een topic? Dan kun je gewoon de url van het topic posten, FOK maakt er zelf een klikbare link van met de topictitel in plaats van de url.
pi_74976367
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb teveel suiker gegeten, ik ben helemaal warm en gloeierig!

Morgen ga ik kwark/yoghurt/noten/veggies eten!!! En sporten!! Ik moet namelijk nog ±3 kilo vet verliezen en dan 1 kilo spier aankomen bij m'n bil
dit vind ik dan weer een beetje irritant soms.

je hebt toch twee billen, en die zijn samen je billen/kont/bips/achterwerk/vul maar in...??

"m'n bil" is zo... mocro flavour...of wigga...of nep anitlliaans... maar dat vind ik vast omdat ik uit een boerengat (ze zei gat WAHAHA) kom waar we geen negers en straattaal hadden
Kwak
pi_74976368
Ah, ik was spuit 11.

Zegt er trouwens helemaal niemand "boterham" als ze een boterham bedoelen?
pi_74976444
oh klink ik trouwens stom en betweterig en irritant? ik bedoel t niet zo, heb net een ALV achter de rug waar ik de oude lul zeurkous heb uitgehangen enzo...

nu naar bed. wow, gewoon om 23 uur... t is een wonder

voor Mo en Daph met hun zere ruggetjes...
Kwak
pi_74977057
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
oh klink ik trouwens stom en betweterig en irritant? ik bedoel t niet zo, heb net een ALV achter de rug waar ik de oude lul zeurkous heb uitgehangen enzo...

nu naar bed. wow, gewoon om 23 uur... t is een wonder

voor Mo en Daph met hun zere ruggetjes...
Voor mij hoef je je niet te verontschuldigen hoor! Ik hou wel van juffen, diep van binnen ben ik eigenlijk een stokoude kostschooljuffrouw.
Volgens mijn meneer niet, die zegt altijd dat ik eigenlijk een travestiet ben. Alleen maar omdat ik Donna Summer en Modern Talking draai tijdens het werk, ha!
pi_74977440
Even tvp. Morgen naar Frankrijk, dus ik zwaai bij deze ! Ben zondag weer terug.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:26:42 #24
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74977585
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even tvp. Morgen naar Frankrijk, dus ik zwaai bij deze ! Ben zondag weer terug.
en veel plezier PPP!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74977682
PPP, geniet ervan! Lekker aan de cider!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')