Ja ik kom niet want ik ben een lui persoon...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet morgen naar het uitzendbureau ivm een gesprek over mijn 'persoonlijkheidstest'. Joy.
Nu kan ik niet uitslapen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
je afmelden met 'sorry, ik heb geen persoonlijkheid' is zeker geen goed idee?
Ja hee, ik was er toch al tijd aan kwijt, nu wil ik ook mijn beloning ophalen! (ja, die krijg ik ervoor) Voor niets gaat de zon op.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja ik kom niet want ik ben een lui persoon...
Dan heb je een 'gedreven' persoonlijkheid of een 'voor wat hoort wat'quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, ik was er toch al tijd aan kwijt, nu wil ik ook mijn beloning ophalen! (ja, die krijg ik ervoor) Voor niets gaat de zon op.
boerenbont, dat heb ik van m'n oma ge-erfd. staat nu ergens bij m'n ouders in de garage, als ik echt ergens woon dan komt het er uit en gaat het in de servieskast!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Die bakjes zijn inderdaad erg mooi!
Wij hebben alles van boerenbond, nou ja die heb ik gratis en voor niks gekregen bij vriend
Maar eigenlijk wil ik ook zulke kommetjes
Ik vraag me serieus af of ik mijn reistijd kan declareren... of tenminste het treinkaartjequote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan heb je een 'gedreven' persoonlijkheid of een 'voor wat hoort wat'
En terecht...
Had laatst op het werk een oormeting voor oordopjes op mijn vrije dag... ben ik toch heen gegaan en mijn km kosten en een half uur wachten gedeclareerd...
Krijg het ook nog
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Warning: grote foto's en veel vleesch
Mooie jurk, prachtige kleur! Ik vind het zwembandje wel meevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |