Ja ik kom niet want ik ben een lui persoon...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet morgen naar het uitzendbureau ivm een gesprek over mijn 'persoonlijkheidstest'. Joy.
Nu kan ik niet uitslapen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
je afmelden met 'sorry, ik heb geen persoonlijkheid' is zeker geen goed idee?
Ja hee, ik was er toch al tijd aan kwijt, nu wil ik ook mijn beloning ophalen! (ja, die krijg ik ervoor) Voor niets gaat de zon op.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja ik kom niet want ik ben een lui persoon...
Dan heb je een 'gedreven' persoonlijkheid of een 'voor wat hoort wat'quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, ik was er toch al tijd aan kwijt, nu wil ik ook mijn beloning ophalen! (ja, die krijg ik ervoor) Voor niets gaat de zon op.
boerenbont, dat heb ik van m'n oma ge-erfd. staat nu ergens bij m'n ouders in de garage, als ik echt ergens woon dan komt het er uit en gaat het in de servieskast!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Die bakjes zijn inderdaad erg mooi!
Wij hebben alles van boerenbond, nou ja die heb ik gratis en voor niks gekregen bij vriend
Maar eigenlijk wil ik ook zulke kommetjes
Ik vraag me serieus af of ik mijn reistijd kan declareren... of tenminste het treinkaartjequote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan heb je een 'gedreven' persoonlijkheid of een 'voor wat hoort wat'
En terecht...
Had laatst op het werk een oormeting voor oordopjes op mijn vrije dag... ben ik toch heen gegaan en mijn km kosten en een half uur wachten gedeclareerd...
Krijg het ook nog
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Warning: grote foto's en veel vleesch
Mooie jurk, prachtige kleur! Ik vind het zwembandje wel meevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
ShinyZandlopertje! Ik vind je zwemband ook meevallen, maar die is in eigen optiek altijd erger he
Mooie jurk en hij staat je goed!
![]()
CF: ik moest
Gewoon doen ...quote:
Uren bestaan bij mij altijd uit 60 minuten.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik zat te zoeken naar de foto's van SDB, maar die heeft ze al weggehaald.
Lange dag vandaag: tot 13:20 lesgeven, dan uurtje niks (maar ws dingen bespreken met begeleidster) en dan van 13:30 tot 16:00 vergadering en dan nog overleggen over de lessen van morgen.
Meh.
Nou ja.. Ik koop alleen wat ik mooi vind.. En toevallig is dat allemaal in dezelfde stijlquote:Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef neen het volgende:
Vandaag lekker uitgeslapenstraks maar even brunchen.... ik heb nog gorgonzola die nog op moet... straks even kijken wanneer de datum afloopt
anders maar een gebakken eitje met dat erop denk ik
nu eerst even koffie en dan nog wat melk en vanavond nasi
PF jij hebt altijd wel alles een beetje passend bij elkaar op je kamer of niettof hoor
Ik heb alles witquote:Op woensdag 25 november 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook niet wat voor fruit ik ben.
Inderdaad leuke schaaltjes, P.F! Ik zit soms een beetje in de knoei met m'n eigen smaak.. Aan de ene kant hou ik van felle kleurtjes en drukke motiefjes, het PIP Studio idee zeg maar. Maar aan de andere kant kan ik absoluut niet tegen te drukke ruimtes en word ik hartstikke opgefokt van al die kleurtjes. Daarom is onze woonkamer ook zo 'strak'.
Of je laat er bij een naaiattelier een nieuwe rits inzetten. Kost nog minder ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had nog één goede broek en daarvan is nu de rits stuk.. Nu moet ik wel gaan shoppen voor nieuwe broeken, maar als ik ergens een hekel aan heb...
Nou ja, goede broek is ook relatief hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je laat er bij een naaiattelier een nieuwe rits inzetten. Kost nog minder ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |