abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75056540
Ik denk dat ik weer bijna ongesteld moet worden, want ik ben weer zo vreselijk onhandig vandaag! Met als toppunt dat ik net m'n telefoon liet vallen toen ik werd gebeld en 'm maar snel weer uitgedrukt heb omdat ik zo moest lachen. En ik weet dus niet wie me belde. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:01:40 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75056940
90 baantjes gezwommen in 1.45 uur, nu moe en voldaan.
Zo lekker een beker warme choco

Zondag gaan we schaatsen, nu echt want we hebben ook met anderen afgesproken, nu moeten we wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:05:28 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75057099
Hier een stomme dag vandaag. Het is duidelijk dat ik nog niet fit ben, want ik maak me nog steeds druk om die oppasmutsen. En dat is zo mogelijk nog triester dan 30% meer geld vragen.

Mijn daglijst
o. boterham met kaas
t. probiotisch drankje
l. 2 opscheplepels gekookte wortels + 1 opscheplepel spruitjes + opscheplepel zelfgemaakte aardappelpuree + gegrilde camenbert + een paar eetlepels rodebessencompote + een bakje ijs
t. gluhwein
d. uit eten

s. oppasmeisjes boos aankijken en "een goed gesprek voeren"
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 27 november 2009 @ 15:29:48 #279
70532 loveli
N
pi_75057972
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik weer bijna ongesteld moet worden, want ik ben weer zo vreselijk onhandig vandaag! Met als toppunt dat ik net m'n telefoon liet vallen toen ik werd gebeld en 'm maar snel weer uitgedrukt heb omdat ik zo moest lachen. En ik weet dus niet wie me belde. .
En nu maar hopen dat je gyn niet toevallig vrij heeft genomen om Sinterklaas te spelen. Ofzo.
Ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe zo'n Gynefix is.
crap in = crap out
pi_75058228
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef loveli het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat je gyn niet toevallig vrij heeft genomen om Sinterklaas te spelen. Ofzo.
Ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe zo'n Gynefix is.
Het is eigenlijk helemaal nog geen tijd voor me om ongesteld te worden, maar regelmaat is al zolang zo ver te zoeken dat het me niets zou verbazen. Maar dat zul je altijd zien ja. .
pi_75058471
Zo, de hele dag gewerkt, nog een avond te gaan wil ik alles afkrijgen op mijn schema. En mijn meneer wil ergens lekker uit eten, dat moet ook nog tussendoor. Luxeproblemen! Met eten gaat het niet zo netjes, de mini tracteerde mij net op een Indisch saucijzenbroodje, en gisteren heb ik bij de Duvel een halve zak kaasknabbels opgegeten (die van de HEMA ), en divers strooigoed. Ik zie er wel nog strak uit, zal wel het slaaptekort zijn.

Wb het oppassen, dat heb ik helemaal nooit gedaan. Niet alleen vond ik alle kleine kinderen stom vroeger, maar ik werkte toen ik net 15 was al in de horeca waar ik iedere dag met 150 tot 200 gulden naar huis ging. Sinds die tijd kan ik wel heel goed met geld omgaan, ik wil gewoon altijd dat gevoel blijven houden dat ik 'teveel' heb.
pi_75058594
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Laureline het volgende:
Zo, de hele dag gewerkt, nog een avond te gaan wil ik alles afkrijgen op mijn schema. En mijn meneer wil ergens lekker uit eten, dat moet ook nog tussendoor. Luxeproblemen! Met eten gaat het niet zo netjes, de mini tracteerde mij net op een Indisch saucijzenbroodje, en gisteren heb ik bij de Duvel een halve zak kaasknabbels opgegeten (die van de HEMA ), en divers strooigoed. Ik zie er wel nog strak uit, zal wel het slaaptekort zijn.

Wb het oppassen, dat heb ik helemaal nooit gedaan. Niet alleen vond ik alle kleine kinderen stom vroeger, maar ik werkte toen ik net 15 was al in de horeca waar ik iedere dag met 150 tot 200 gulden naar huis ging. Sinds die tijd kan ik wel heel goed met geld omgaan, ik wil gewoon altijd dat gevoel blijven houden dat ik 'teveel' heb.
Ik deed het oppassen van mijn 12e tot mijn 15e. Daarna ging ik ook de horeca in. Dat was idd andere koek. Niet eens qua loon, maar de fooien tikten lekker aan!

Een Indisch saucijzenbroodje klinkt als iets wat ik enorm lekker zou kunnen vinden!
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:47:04 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75058603
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
hehe!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:51:38 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75058788
Oh en ik verdiende ook heel lang veul te weinig omdat ik ooit zwart in een winkel werkte Ik was 15 en dingen verkopen mocht pas vanaf 16 Gelukkig was ik vrij groot / stevig voor mn leeftijd Daarna ben ik ook niet meer gegroeid Ik verdiende toen ook maar een paar gulden per uur? Weet niet meer hoeveel, maar echt veel was het niet. En ja, de gulden was er nog nét!
Vanaf relatief jonge leeftijd werken hielp idd goed om te leren met geld om te gaan! En voor mij was alles al snel 'veel', want ik kreeg ook niet veel zakgeld dus om meer vragen daar dacht ik niet eens aan (al was het wel wat jammer dat ik op m'n 17e nog steeds hetzelfde verdiende, in die zelfde winkel )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75058866
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

hehe!
Ik ben er inmiddels achter wie het was. . Gewoon een vriendin van een vriendin en niets officieels of zo. .
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:54:24 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75058915
Oooowww, ik eet nu een hele grote diep bord met veel yoghurt, groene kiwi, gele kiwi, mandarijn, banaan en ananas.
Zo lekker!
Zo fijn in de keuken knoeien
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75059406
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik deed het oppassen van mijn 12e tot mijn 15e. Daarna ging ik ook de horeca in. Dat was idd andere koek. Niet eens qua loon, maar de fooien tikten lekker aan!

Een Indisch saucijzenbroodje klinkt als iets wat ik enorm lekker zou kunnen vinden!
Ja, het is net wat pittiger, ruller gehakt! En het bladerdeeg is ook van die soort met allemaal knapperige kleine korreltjes er bovenop, soort meel/strooisel, wat ze bij Turkse pasteitjes ook wel eens hebben. Hm. lastig uitleggen. Geen idee of je die soort ook gewoon als doe-het-zelver kan kopen, ik bak nooit. Of zou het iets zijn dat je er overheen moet strooien?

Ik ben wel benieuwd hoe dat sinds de euro zit met fooien. Ik kreeg vroeger bijna standaard een tientje getipt, in de meest eenvoudige tent, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen dat nu gewoon met tien euro doen.
pi_75059429
hoi

Ja doei.
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:21:33 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75059982
Teringjantje, wat een weer!

Zo maar even omkleden en dan naar m'n ouders.

Ik was een beetje dom vandaag Had SO gemaakt over figuurlijk taalgebruik. Ze moesten de juiste uitdrukking bij de zinnen zetten, maar ik was vergeten de uitdrukkingen door elkaar te hosselen dus zo werd het wel heel makkelijk Desondanks toch nog 1 of 2 onvoldoendes . En m'n les over de stam liep in de soep (en ook nog opgenomen). Ik ga het volgende week nog eens op een andere manier proberen. M'n donderpreek over de slechte cijfers was niet zo heftig, maar ze waren wel muisstil, dus de boodschap kwam wel aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_75060984
Vik, zo zie je maar, de lln verwachten gewoon niet dat ze op volgorde staan !

Zo hee, mijn hoofd loopt helemaal over... Alle objecten moeten genummerd worden aan de hand van de plaatsing in de vitrines, en beschreven worden. Er zijn 6 zalen, 8 hoofdstukken, ca. 500 objecten. En het moet maandag af.

Blerg. Hoofdpijn nu en ik kan geen nummer of objectlijst meer zien. Ga naar huis, morgen weer een dag.
[/klaag]
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75061156
Bijna weekend!
Druk dagje gehad maar toch nog ff lijstje:

O: 2 boterham schinken
T: appel
L: patatje speciaal + frik
T: kiwi
D: nog onbekend (denk nasi)
T: 6 biertjes (morgen vroeg toch sporten)

Fijn weekend alvast! En beterschap voor de ziek zwak en misselijken!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_75061191
Ik heb op de boekenbeurs een boek kookboek over chocolade én een muffinreceptenboek gekocht. Ha!
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:07:42 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75061543
zo..ik ga me wagen aan artisan bread in 5 minutes a day. Sinds dat ik vorig jaar ben begonnen met m'n eigen brood bakken staat supermarktbrood me tegen. Dit brood maak ik nu, en het deeg kan ik tot 2 weken in de koelkast bewaren. Verse broodjes in het weekend, warm brood bij de soep..ik ben benieuwd.

OMdat het nu 2 uur moet rijzen eet ik nu een bakje yoghurt met muesli, straks restje brocollisoep met vers brood!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:09:50 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75061602
*crosspost*

Ditte gaat straks de oven in, gevuld dus met lamsgehakt, rijst, munt, knoflook, peterselie, ei, sambal enzzzz...
pi_75061842
hier staan de lamsribjes op kamertempertuur te komen en staat alles voor de couscous al klaar lekkere combinatie straks nomnomnom honger
quote:
Spicy Casablanca Couscous

You need:

Oil (supposed to be olive)
1 garlic clove, finely chopped
1 teaspoon ground paprika
1 teaspoon ground coriander
1 tablespoon ground cumin
1 red onion, or 6 spring onions
350ml veg stock & few saffron strands
8oz couscous
2 red chillies, chopped and de-seeded
50g toasted pine nuts
the juice and grated peel of 1 lemon

Heat the oil in a pan, and add the garlic, paprika, coriander and cumin. Fry this for a minute. Then add the stock, saffron and the onions. Bring to the boil, and pour the couscous in. Remove from heat, stir well, and cover the pan with a tight lid. Leave for 5 mins.

The pine nuts can now be toasted in a dry frying pan, over a high heat, for a couple of minutes, until they go slightly brown.

Once the couscous has soaked in all the water, add the chillies, lemon juice and peel, and the nuts.

Stir.

Eat.
Ja doei.
pi_75062006
Ziet er lekker uit Uniekhoorn!
Zoiets wil ik binnekort ook een keertje maken
pi_75062202
Hier eten we boerenkool

OMG mijn vader zit naar Shaun the Sheep te kijken Moet ik me over hem nou ook al zorgen gaan maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:32:47 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75062220
Syrena !
pi_75062254

iemand of iets heeft het wachtwoord van mijn hotmail/msn veranderd...
Ja doei.
pi_75062299
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena !
Hij heeft het echt helemaal afgekeken Normaal zapt hij overal langs enzo hahaha.
Oh en nog bedankt voor je reacties op mijn moeder (mijn oma had vasculaire dementie en de zus van mijn oma idd Alzheimer, maar die woonde in Amerika, dus dat hebben we niet zo meegekregen hoe dat ging).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')