En nu maar hopen dat je gyn niet toevallig vrij heeft genomen om Sinterklaas te spelen. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik weer bijna ongesteld moet worden, want ik ben weer zo vreselijk onhandig vandaag! Met als toppunt dat ik net m'n telefoon liet vallen toen ik werd gebeld en 'm maar snel weer uitgedrukt heb omdat ik zo moest lachen. En ik weet dus niet wie me belde..
Het is eigenlijk helemaal nog geen tijd voor me om ongesteld te worden, maar regelmaat is al zolang zo ver te zoeken dat het me niets zou verbazen. Maar dat zul je altijd zien ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je gyn niet toevallig vrij heeft genomen om Sinterklaas te spelen. Ofzo.
Ik wil nu eindelijk wel eens weten hoe zo'n Gynefix is.
Ik deed het oppassen van mijn 12e tot mijn 15e. Daarna ging ik ook de horeca in. Dat was idd andere koek. Niet eens qua loon, maar de fooien tikten lekker aan!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Laureline het volgende:
Zo, de hele dag gewerkt, nog een avond te gaan wil ik alles afkrijgen op mijn schema. En mijn meneer wil ergens lekker uit eten, dat moet ook nog tussendoor. Luxeproblemen!Met eten gaat het niet zo netjes, de mini tracteerde mij net op een Indisch saucijzenbroodje, en gisteren heb ik bij de Duvel een halve zak kaasknabbels opgegeten (die van de HEMA
), en divers strooigoed. Ik zie er wel nog strak uit, zal wel het slaaptekort zijn.
Wb het oppassen, dat heb ik helemaal nooit gedaan. Niet alleen vond ik alle kleine kinderen stom vroeger, maar ik werkte toen ik net 15 was al in de horeca waar ik iedere dag met 150 tot 200 gulden naar huis ging. Sinds die tijd kan ik wel heel goed met geld omgaan, ik wil gewoon altijd dat gevoel blijven houden dat ik 'teveel' heb.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik weer bijna ongesteld moet worden, want ik ben weer zo vreselijk onhandig vandaag! Met als toppunt dat ik net m'n telefoon liet vallen toen ik werd gebeld en 'm maar snel weer uitgedrukt heb omdat ik zo moest lachen. En ik weet dus niet wie me belde..
Ik ben er inmiddels achter wie het was.quote:
Ja, het is net wat pittiger, ruller gehakt! En het bladerdeeg is ook van die soort met allemaal knapperige kleine korreltjes er bovenop, soort meel/strooisel, wat ze bij Turkse pasteitjes ook wel eens hebben. Hm. lastig uitleggen. Geen idee of je die soort ook gewoon als doe-het-zelver kan kopen, ik bak nooit. Of zou het iets zijn dat je er overheen moet strooien?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik deed het oppassen van mijn 12e tot mijn 15e. Daarna ging ik ook de horeca in. Dat was idd andere koek. Niet eens qua loon, maar de fooien tikten lekker aan!![]()
Een Indisch saucijzenbroodje klinkt als iets wat ik enorm lekker zou kunnen vinden!
quote:Spicy Casablanca Couscous
You need:
Oil (supposed to be olive)
1 garlic clove, finely chopped
1 teaspoon ground paprika
1 teaspoon ground coriander
1 tablespoon ground cumin
1 red onion, or 6 spring onions
350ml veg stock & few saffron strands
8oz couscous
2 red chillies, chopped and de-seeded
50g toasted pine nuts
the juice and grated peel of 1 lemon
Heat the oil in a pan, and add the garlic, paprika, coriander and cumin. Fry this for a minute. Then add the stock, saffron and the onions. Bring to the boil, and pour the couscous in. Remove from heat, stir well, and cover the pan with a tight lid. Leave for 5 mins.
The pine nuts can now be toasted in a dry frying pan, over a high heat, for a couple of minutes, until they go slightly brown.
Once the couscous has soaked in all the water, add the chillies, lemon juice and peel, and the nuts.
Stir.
Eat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |