Als jij een leuke titel verzint wil ik hem best aanpassen, ik ga geen TT´s verzinnenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:17 schreef TheFrankey het volgende:
Wil een mod er een leuke TT van maken
nu alquote:Op woensdag 25 november 2009 12:24 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Er staan geen zwaailichten meer dus de hunt is afgelopen
In het begin één, was al snel weg...quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Andyy het volgende:
Er waren toch geen horloges voorbij gekomen he?
wel speakers, maar allemaal ipod geralteerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat waren de highlights? Nog leuke speakers of een Ps3?
Oh, is niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
In het begin één, was al snel weg...
[ afbeelding ]
Hij was uitgezet omdat de site vastliepquote:Op woensdag 25 november 2009 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Heel toevallig doet ook het forum het niet zodat je ook geen prijzen meer kan vergelijken tijdens de hunt.
ben benieuwd!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de ibood box van 40 euro kunnen bestellen
Nu hopen dat er iets leuks in zit
Die wilde ik ook bestellen. Een wachtrij van 10 min en toen hield ik het niet meer en moest ik naar de toilet. Kom ik terug van de toilet staat het betaalscherm,quote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef TommyGun het volgende:
Weinig spannends idd. Maar zo'n B&D schuurapp. besteld voor m'n pa's verjaardag.
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef PeRi het volgende:
Is de hunt afgelopen? Lees ik dat hier goed? Nouja wat stom!
Jawel, vlak voor het einde heb ik er één gezien.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Andyy het volgende:
Er waren toch geen horloges voorbij gekomen he?
Ik ben gelukkig niet teleurgesteld. Wilde eigenlijk ook de popcorn hour bestellen (was al bij het betaalscherm) maar realiseerde me dat ik het eigenlijk niet nodig heb, daarom niet verder gegaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef Zapper het volgende:
Het is iedere keer weer een teleurstelling hier, maar de volgende keer is weer iedereen enthousiast
Vind je het niet een beetje een open deur dat de site het moeilijk krijgt bij de populaire artikelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Het voelt bij ibood allemaal weer een beetje als doorgestoken kaart, men wil wel, maar men KAN niet. Op het moment dat een populair artikel voorbij komt zoals de box gaat de site down, of werkt ie opeens niet meer naar behoren. Dat heeft dan niets meer te maken met de site in de gaten houden zoals men pretendeert, het is zo meer een loterij. Ibood, ik ben er klaar mee. Genoeg andere aanbiedingssites.
Uur of 11 was het.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Tot hoelaat is die hunt doorgegaan ?
Er zijn volgens mij ook ene hoop klachten over de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet teleurgesteld. Wilde eigenlijk ook de popcorn hour bestellen (was al bij het betaalscherm) maar realiseerde me dat ik het eigenlijk niet nodig heb, daarom niet verder gegaan.
Waarom zou je geen prijzen kunnen vergelijken als het forum het niet doet.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Verhaal
Ik ook. Zo tussen 0:30 en 1:00 was het gewoon geen doen. Weet niet hoe het later was, maar zal vast niet veel beter zijn geweest.quote:
Ohja hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Ron.666 het volgende:
Damn ik baal, had ik eindelijk die Popcorn, was ik klaar om te betalen en heb ik de pagina van iDeal voor me. Druk ik op de backspace. Ik word een pagina teruggezet en opeens bestaat de popcorn niet meer. Ik denk dus dat iemand die een van de mysterie boxen heeft besteld er een popcorn in zal hebben.
Inderdaad. Belachelijk dat ze geen tijdelijke extra server capaciteit bijschakelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral van de server. Toch een aantal mooie producten voorbij zien komen.
Omdat bij de helft van de artikelen essentiele dingen zoals een typenummer e.d. niet vermeld werden. In tegenstelling tot de normale aanbiedingen, waar dit wel het geval is normaal. Tevens wordt op het forum ook altijd wel een post geplaatst bij een artikel met de prijs erbij, dus kan je zien wat het ding "normaal" op de ibood site kost itt tot de prijs tijdens de hunt.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen prijzen kunnen vergelijken als het forum het niet doet.
Via google zie je binnen 10 sec of het product ergens anders goedkoper is.
Ze hebben alles voor de middag verkocht. De dagelijkse hunt krijgen ze vandaag waarschijnlijk ook nog wel uitverkocht. Lijkt me dat ze prima zaken doen dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef neo2000 het volgende:
Bijzonder overigens dat een bedrijf dat het primair moet hebben van internetverkopen, schijnbaar de importantie niet inziet van een degelijke, stabiele portal/webomgeving.. Dat een server een keer de load neit aan kan is 1 ding, maar dat de hele site compleet onbereikbaar is tijdens ELKE hunt is toch op z'n minst droevig te noemen. Maar ach, ze verkopen die zooi toch wel.
Als je op bestellen drukte kreeg je volgens mij wel altijd het typenummer te zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Omdat bij de helft van de artikelen essentiele dingen zoals een typenummer e.d. niet vermeld werden. In tegenstelling tot de normale aanbiedingen, waar dit wel het geval is normaal. Tevens wordt op het forum ook altijd wel een post geplaatst bij een artikel met de prijs erbij, dus kan je zien wat het ding "normaal" op de ibood site kost itt tot de prijs tijdens de hunt.
Ja,quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dionysiou het volgende:
Komt er in de middag nog een hunt dan?
Ik was dus degene die op de popcorn zat te wachten en... ik had hetzelfde! Alleen drukte ik niet op backspace. Ik zat in het betaalscherm, helemaal blij! Hij liep niet door dus ik heb gerefreshed en hop! Zit in ineens in het scherm van het volgende artikel Godver! Ik baalde echt ontiegelijk! Nu maar weer afwachten tot de 110 weer bij IBood zelf komt. Dit was de 100. Ook niet verkeerd hoor maar als ik dan toch mag kiezenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Ron.666 het volgende:
Damn ik baal, had ik eindelijk die Popcorn, was ik klaar om te betalen en heb ik de pagina van iDeal voor me. Druk ik op de backspace. Ik word een pagina teruggezet en opeens bestaat de popcorn niet meer. Ik denk dus dat iemand die een van de mysterie boxen heeft besteld er een popcorn in zal hebben.
Waar heb je het nummer kunnen vinden? Heb hetzelfde met een koffieapparaatquote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef spanishgirl het volgende:
Klote Ibood, Heb een artikel gekocht en betaald 175 euro, geen bevestiging gehad.. toen maar eens gebeld met de klantenservice. Ze hebben het artikel niet meer dus enige wat zij kunnen doen is crediteren![]()
Dus ik vraag hoe lang dat gaat duren, nou mevrouw 5 werkdagen![]()
stik met je domme kutsite.
Dat magazijn ziet er groot uit.quote:
Leuk item!quote:
euhmm.. kijk anders eens op ibood.nl... misschien staat het daar welquote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef spanishgirl het volgende:
Weet iemand de openingstijden van de klantenservice(telefonisch)?
Kon het nergens vinden, zelfs het telefoonnummer kon ik niet vinden.. dat heb ik gevonden via de telefoongids.. Vandaar dat ik het hier even vroeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
euhmm.. kijk anders eens op ibood.nl... misschien staat het daar wel![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Meddo het volgende:
Nou nou
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: xxxxxxxx
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Creative Labs EP-830 In-Ear Hoofdtelefoon -
Creative Labs
1 ¤ 29,95 ¤ 29,95 Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag ¤ 29,95
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 31,90
(coupon)Korting - ¤ 1,95
Totaalbedrag ¤ 29,95
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:08 schreef intraxz het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUUUUuuu11!_!!!!!!!!!!11122""1@
[ afbeelding ]
Annuleren die hap.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:11 schreef intraxz het volgende:
Maar ik heb ze wél morgen al binnen
k heb ze maar besteldquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Fastmatti het volgende:
Het is weer fijn vandaag. Oordopjes net nu ik geen oordopjes meer nodig heb.
[ afbeelding ]
Verzendkosten vind ik trouwens vrij hoog voor zo'n goedkoop en klein product.
ja wat de fuckquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Fastmatti het volgende:
Het is weer fijn vandaag. Oordopjes net nu ik geen oordopjes meer nodig heb.
[ afbeelding ]
Verzendkosten vind ik trouwens vrij hoog voor zo'n goedkoop en klein product.
Arme jij, zo herkenbaarquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef versteegrob het volgende:
GVD ! Geen koffiemachine omdat dat kut systeem bij Ibood een fout heeft gemaakt. Had hem besteld rond 3 uur in de nacht, alles netjes gedaan. In de ochtend was het koffieapparaat er nog een keer maar door dat de bestelling niet verwerkt is krijg ik nu mijn geld terug, dikke deceptie dit. Kan ik weer Senseo drinken, KOTS !
Ik heb zijn goedkopere broertje al maandenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef Lonker het volgende:
119 euro voor een scheeraparaat.. moet niet erger worden
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef -J-D- het volgende:
Dit gaan we eens volgen!
Ben nog een iBood-beginneling maar het lijkt boeiend!
lolquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''
Site voor Tokkies, right?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''
quote:Ik heb deze gekocht. Had de hele transactie in +/- 5 seconden afgerond, inclusief het afwegen of ik hem moest kopen of niet. Aangezien ik de laatste tijd nogal veel via internet heb gekocht, en mijn vriendin hier niet echt blij mee is, moet ik de optie openhouden of ik hem misschien gelijk moet doorverkopen (vriendin weet nog van nix hehehe).
En jaja I know, mijn vriendin is niet de baas in huis maar ik heb al heel wat krediet verbruikt de laatste tijd, om het zo maar te zeggen
Edit: Iemand trouwens ervaring met dit product? Kan niet echt goed iets vinden op internet en het lijkt wel alsof dit product niet bestaat of verouderd is?
Haha niet per see, maar die reacties daar zijn altijd een beetje kansloos...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Site voor Tokkies, right?
En voor degene die in de supermarkt ook de Snickers en Marsen niet kunnen laten liggen bij de kassa's.
Kreeg de email net ook, kan me er niks bij voorstellen dat hun de beste webwinkel van 2009 zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef Meddo het volgende:
Beste iBOOD’ers,
iBOOD is door jullie uitgeroepen tot Beste en meest Populaire webwinkel van het jaar 2009!
In de categorie E-commerce streden we om deze award met alle grote webwinkels. Meer dan 1,3 miljoen internetters hebben gestemd en dankzij jullie hebben we deze award binnen gesleept. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie support en vertrouwen!
iBOOD perfect?
Nog lang niet ! iBOOD heeft in 2010 van alles in petto om jou steeds beter van dienst te kunnen zijn: nog betere deals, veel meer Boxen, snellere support, nieuwe functies op de website en het forum, de beste merken en iBOOD mobiel!
Hunt stats
Deze Hunt zijn er letterlijk duizenden producten over de site gevlogen. In slechts 11 uur en 20 minuten was het complete iBOOD magazijn leeg gekocht. Het drukste moment van de dag was tijdens de iBOOD Box met 20326 clicks op de “Ik neem er een knop” in amper een halve minuut.
Doordat duizenden iBOOD’ers tegelijk aan het posten en bestellen waren moesten we het forum helaas uitschakelen. Jullie kunnen erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het forum er weer bij te hebben tijdens de volgende Hunt!
1000 euro voor jouw mening
Dit is jouw kans om iBOOD te verbeteren! Doe mee aan de iBOOD gebruikerswedstrijd en maak met jouw idee, waarmee je iBOOD wilt verbeteren, kans op ¤ 1000 op je bankrekening!
Daarnaast maken de 10 runners up kans op een iBOOD Box en andere leuke iBOOD gadgets!
Team iBOOD
Die staan gewoon op de overzicht website's zoals: http://www.dailyoffers.nl/quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:47 schreef Onnoman het volgende:
zijn er nog meer sites die lijken op ibood?
ahh ik heb al wat gevonden:
http://www.1dayfly.nl/
www.webkoop.nl
www.liveshoppingguide.de
www.myliveshopping.de
www.dailyoffers.nl
http://www.jouwaanbieding.nl/
een grote dikke dildoquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef Meddo het volgende:
Beste iBOOD’ers,
iBOOD is door jullie uitgeroepen tot Beste en meest Populaire webwinkel van het jaar 2009!
In de categorie E-commerce streden we om deze award met alle grote webwinkels. Meer dan 1,3 miljoen internetters hebben gestemd en dankzij jullie hebben we deze award binnen gesleept. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie support en vertrouwen!
iBOOD perfect?
Nog lang niet ! iBOOD heeft in 2010 van alles in petto om jou steeds beter van dienst te kunnen zijn: nog betere deals, veel meer Boxen, snellere support, nieuwe functies op de website en het forum, de beste merken en iBOOD mobiel!
Hunt stats
Deze Hunt zijn er letterlijk duizenden producten over de site gevlogen. In slechts 11 uur en 20 minuten was het complete iBOOD magazijn leeg gekocht. Het drukste moment van de dag was tijdens de iBOOD Box met 20326 clicks op de “Ik neem er een knop” in amper een halve minuut.
Doordat duizenden iBOOD’ers tegelijk aan het posten en bestellen waren moesten we het forum helaas uitschakelen. Jullie kunnen erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het forum er weer bij te hebben tijdens de volgende Hunt!
1000 euro voor jouw mening
Dit is jouw kans om iBOOD te verbeteren! Doe mee aan de iBOOD gebruikerswedstrijd en maak met jouw idee, waarmee je iBOOD wilt verbeteren, kans op ¤ 1000 op je bankrekening!
Daarnaast maken de 10 runners up kans op een iBOOD Box en andere leuke iBOOD gadgets!
Team iBOOD
quote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef Meddo het volgende:
Bijzondere aanbieding vandaag![]()
Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen
Tot je doorklikt, dan zie je dat er 0,00 staat!quote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef Meddo het volgende:
En verzendkosten terwijl je een email met code krijgt
de code is een jaar geldig, misschien dat mensen het dan cadeau doen ofzo.. heb ik ook gehadquote:
en?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de ibood box van 40 euro kunnen bestellen
Nu hopen dat er iets leuks in zit
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag wel de ipod wekker gekocht
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is nog niet verstuurd. Even afwachten dus.
Wel vertellen wat erin zit he!quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!
Hij is al uitverkocht.. Jammer wel, ik had hem denk ik wel gekocht andersquote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef Twizu het volgende:
Als iemand een camera zoekt. Ibood heeft nu een redelijk goede voor ¤49,95!
Ik baal ik echt dat ik nét een veel te dure camera heb gekocht.
Ik was iets te laatquote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is dat ik een camera (100 euro) net heb gekocht als sint/kerst/verjaardag cadeau voor iemand, anders had ik deze genomen.
Wat verwacht je danquote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ibood sirenes (USB) zijn net binnen.Beetje wc-rol formaat en enige geluid wat er van komt is een draaiende mechanisme. Na 5 sec. absoluut de behoefte om het ding weer uit te zetten. Zeker niet meer dan 1,95 waard
Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.quote:
Misschien moeten ze er stukje software bij maken zodat die automatisch aangaat als er een hunt isquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.![]()
![]()
En wat is het?quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!
Ik ben nog niet thuisquote:
Net alsof zoiets bescherming nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:51 schreef TommyGun het volgende:
B&D schuurapp. binnen. Ze moeten wel leren inpakken bij iBood; een grote doos, helemaal geen beschermmateriaal en dan een koffertje met daarin het schuurapparaat.
HD Speler van JVC, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Catch22- het volgende:
best lekker als je zon hd cam in je box hebt
Nieuwwaarde 1000 euroquote:Op woensdag 2 december 2009 00:35 schreef zomer86 het volgende:
[..]
HD Speler van JVC, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt.
Nee,, maar wel duurder dan die doosquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof zoiets bescherming nodig heeft.
bij die mysteryboxen van priceattack zit daar niet alle afgedankte troep in wat snel weg moet?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef Twizu het volgende:
Ik zit te twijfelen over die bloeddrukmeter. Ben wel benieuwd, maar van de andere kant heb je er niks aan
En er zijn MysteryBoxen bij Priceattack.nl
Vorige pagina.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk al eens een iBood-box gekocht en gekregen? Ben best wel benieuwd wat daar in zit.
Bij een MP3 speler die Ibood niet kon leveren kreeg ik het geld pas terug na 10 werkdagen / 2 weken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef versteegrob het volgende:
Heb het geld van de mislukte bestelling tijdens de ibood hunt nog steeds niet terug gekregen, toch 360 euro. Duurt lang
De andere 500 mensen die een box zonder dure dingen hebben vertellen dit uit schaamte natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maar wat! Hoe kunnen ze zulke dure dingen in een doos van ¤40 stoppen
.
quote:
Let op: Bezorgd voor Kerstmisquote:
Hoe groot acht je de kans met 20.000 clicks voor een paar boxen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die box klinkt wel aardig, volgende keer maar eens proberen te krijgen.
1/2000quote:Op zondag 6 december 2009 10:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans met 20.000 clicks voor een paar boxen.
je bent hier op fok, onze moeders koken nogquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef neo2000 het volgende:
Bestelling die ik laatst gedaan heb is hier heul niet voorbij gekomen..!(pannenset)
Ik dacht dat ik in GC zat in plaats van in PUB!?quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
je bent hier op fok, onze moeders koken nog
Ja, ik heb nog getwijfeld om die te bestellen. Uiteindelijk toch niet gedaan (aangezien ik eigenlijk broke benquote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in GC zat in plaats van in PUB!?![]()
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ah zo te horen maar goed dat ik die pannenset niet heb besteld danquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
Sola maakt rommel
De pannen en bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Garantie: My Ass!
Ibood stuur je naar Sola, Sola stuurt je naar Ibood, etc, etc, etc
Een maand of 2 geleden kom ik bij een Sola winkel en daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Ibood is leuk voor goedkope gadgets en elektronica, voor de rest blijf er een eind weg
Bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjesquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
Sola maakt rommel
De pannen en bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Garantie: My Ass!
Ibood stuur je naar Sola, Sola stuurt je naar Ibood, etc, etc, etc
Een maand of 2 geleden kom ik bij een Sola winkel en daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Ibood is leuk voor goedkope gadgets en elektronica, voor de rest blijf er een eind weg
Ik wil de programmeerbare!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:18 schreef TommyGun het volgende:
Best handig zo'n stekkerdoos, maar die heb ik al een.
Gebruikt in de afwasmachine?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:21 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Klinkt bekend, helaas
Nja...quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
...daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Maar wel een goedequote:Op woensdag 9 december 2009 00:03 schreef ToT het volgende:
Duur speeltje vandaag zeg!
Denk dat dat heel krapjes wordt dan..quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verzenden? Het is vandaag verstuurd namelijk, ik moet het zaterdag hebben.
Heel ergquote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat dat heel krapjes wordt dan..
Ik had het laatst één dag na de 'verzonden' melding.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verzenden? Het is vandaag verstuurd namelijk, ik moet het zaterdag hebben.
Vanmiddag werd het afgeleverd. Mooi op tijd dus gelukkig.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had het laatst één dag na de 'verzonden' melding.
Ik zie het nut er niet echt van inquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Deze accu's heb ik maar besteld nu op iBood. Handig voor de iPhone.
Als ik de reacties op de site zo lees laat ik 'm maar liggen denk ik. Al leek hij me wel handig voor mn iPod in het vliegtuig, kan ik tenminste langer dan 8 uur video kijken. Maar het vermogen schijnt niet echt top te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
serieus ?? denk dat beiden nu wat tegenvallen de laatste tijd, of raken wij verwend ? ....quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb het idee dat 1dayfly de laatste tijd betere / interessantere aanbiedingen heeft dan Ibood.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef aardappel het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
k onderbroeken van 1dayfly zijn idd.quote:Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef Ted038 het volgende:
[..]
serieus ?? denk dat beiden nu wat tegenvallen de laatste tijd, of raken wij verwend ? ....
zodra ze een Sony 52w5500 rond de 1.000 ¤ aanbieden binnen een half jaar ben ik overigens bereid dit terug te trekken![]()
nu weer die BB boxershorts bij 1dayfy.nl, 2 voor 30, die zijn elders op internet wel goedkoper te krijgen en daar kan je WEL je kleuren uitkiezen .... (o.a. www.webvoordeel.nu, 17 euri voor 2 stuks)
Ook overgehaald door deze reclame: http://www.garagetv.be/vi(...)inger_Drums_wmv.aspx =)quote:
Godver die had ik moeten hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ook overgehaald door deze reclame: http://www.garagetv.be/vi(...)inger_Drums_wmv.aspx =)
Ik heb een andere versie van de Philips2go en de iPhone is daar niet mee op te laden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voorspelbaar maar wel leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ook overgehaald door deze reclame: http://www.garagetv.be/vi(...)inger_Drums_wmv.aspx =)
Niet meer in de aanbieding, er zijn op internet nog wel wat kortingscoupons te vinden voor megagadgets.nlquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godver die had ik moeten hebben
Of is ie vandaag nog in de aanbieding?
Merendeel van de op internet aangeboden BB boxershorts zijn nep. Zelfde soort als die je in Turkije koopt.quote:Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef Ted038 het volgende:
[..]
nu weer die BB boxershorts bij 1dayfy.nl, 2 voor 30, die zijn elders op internet wel goedkoper te krijgen en daar kan je WEL je kleuren uitkiezen .... (o.a. www.webvoordeel.nu, 17 euri voor 2 stuks)
waarom denk je dat zo goedkoop is?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef marocc het volgende:
Lijken wel respartijen.. wat een rotzooi man
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef marocc het volgende:
Lijken wel respartijen.. wat een rotzooi man
Maar de site is wel baggerquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar daar wordt een product niet slechter van.
Tof dingquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef Ted038 het volgende:
ze hebben (weer) de action camera ContourHD voor 190 euri bij www.1dayfly.nl ....
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef aardappel het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Zitten waarschijnlijk van die korrels in die warmte opnemen. Heb hier ook van die zakjes liggen. Op zich werkt het wel, maar hooguit voor een minuut of 10.quote:
Ze hebben het daar over ''Suprise boxes"quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb zo'n ShopABox besteld bij http://www.shopabox.nl/page/index
De 1e van hun. Ben benieuwd.
Ik dacht meer omdat het de eerste is bij hun zullen ze groot uitpakken. Vandaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over ''Suprise boxes"
Het is dus surprise lutsers.
Maar zo`n doos, en dan bij shop a box. Laat weten wat erin zit, ik doe het niet na
Ik ben ook aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik dacht meer omdat het de eerste is bij hun zullen ze groot uitpakken. Vandaar.
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.quote:
Neenee! Want je had al een Wakeup light van je vuurwerkbudget gekocht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.
Ja, ook..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Neenee! Want je had al een Wakeup light van je vuurwerkbudget gekocht.
Ik ben gewoon overal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
Hilarisch dat je in dit soort topics altijd dezelfde mensen tegenkomt
Wat bedoel je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
Hilarisch dat je in dit soort topics altijd dezelfde mensen tegenkomt
Ze komen met regelmaat langs bij iBoodquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
Ik baal er trouwens van dat ik die HDMI-kabels heb gemist.
Dadelijk zit er alleen een lolly in en doeken ze de hele zaak weer op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, ook..
Klopt inderdaad. Maar ik ben van plan in 2010 veeel minder tot weinig impulsaankopen te gaan doen. Dus ik sluit het jaar af met deze box.
Ik denk dat er dan niet veel op iBood zitten. Misschien later de nacht?quote:
Ik hoop voor je dat er een Next Door Nikki in zit Dion..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.
Dat zou wel helemaal super zijn zeg!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er een Next Door Nikki in zit Dion..
Bij de Action liggen ze ook voor twee euro.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
Ik baal er trouwens van dat ik die HDMI-kabels heb gemist.
Gejailbreakt oftwel, geen garantie van Apple.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef Cortax het volgende:
Iemand hier ervaring mee? http://www.onedayprice.nl/
Goede aanbieding vandaag. Of zit er nog een addertje onder het gras mbt sim-lock/firmware?
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50120&cache=no is 'm toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een Alfa Romeo Mito Turbo 1.4 Rood voor ¤ 19.950 op Onedayonly.nl. Keertje wat anders dan wat hdmi kabels.
Zou nooit een auto durven te kopen via een dagsite.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50120&cache=no is 'm toch?
nieuwprijs: ¤ 19.650![]()
Ik quotete iemand andersquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk van die korrels in die warmte opnemen. Heb hier ook van die zakjes liggen. Op zich werkt het wel, maar hooguit voor een minuut of 10.
Maar even serieus. Wie stopt er nu zijn zweetsloffen in de magnetron of oven.![]()
Dat sowieso niet neequote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou nooit een auto durven te kopen via een dagsite.
Ik denk dat ze er maar eentje hebben!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef intraxz het volgende:
Ze hebben denk ik ook maar een paar auto´s.
tja 400 eu meer betalen dan de nieuwprijs (Y) nicequote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50120&cache=no is 'm toch?
nieuwprijs: ¤ 19.650![]()
300quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tja 400 eu meer betalen dan de nieuwprijs (Y) nice
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat dacht je ervan dat ze gewoon geen auto hebbenze zullen wel een dealtje hebben gemaakt met een dealer (dubbel
)
quote:NB. Van Vliet Personenauto's BV is de feitelijke verkopende partij. OneDayOnly verzorgt de communicatie omtrent deze aanbieding.
Ze kunnen zich niet nog zo'n debacle permitteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:25 schreef neo2000 het volgende:
Feit dat er geen hunt is geweest rond oudjaar/nieuwjaar op ibood is natuurlijk al droevig genoeg..
+1 post..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |