Tot je doorklikt, dan zie je dat er 0,00 staat!quote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef Meddo het volgende:
En verzendkosten terwijl je een email met code krijgt

de code is een jaar geldig, misschien dat mensen het dan cadeau doen ofzo.. heb ik ook gehadquote:

en?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de ibood box van 40 euro kunnen bestellen
Nu hopen dat er iets leuks in zit

Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag wel de ipod wekker gekocht

De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is nog niet verstuurd. Even afwachten dus.

Wel vertellen wat erin zit he!quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!

Hij is al uitverkocht.. Jammer wel, ik had hem denk ik wel gekocht andersquote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef Twizu het volgende:
Als iemand een camera zoekt. Ibood heeft nu een redelijk goede voor ¤49,95!
Ik baal ik echt dat ik nét een veel te dure camera heb gekocht.

Ik was iets te laatquote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is dat ik een camera (100 euro) net heb gekocht als sint/kerst/verjaardag cadeau voor iemand, anders had ik deze genomen.

Wat verwacht je danquote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ibood sirenes (USB) zijn net binnen.Beetje wc-rol formaat en enige geluid wat er van komt is een draaiende mechanisme. Na 5 sec. absoluut de behoefte om het ding weer uit te zetten. Zeker niet meer dan 1,95 waard

Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.quote:

Misschien moeten ze er stukje software bij maken zodat die automatisch aangaat als er een hunt isquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.![]()
![]()

En wat is het?quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!

Ik ben nog niet thuisquote:

Net alsof zoiets bescherming nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:51 schreef TommyGun het volgende:
B&D schuurapp. binnen. Ze moeten wel leren inpakken bij iBood; een grote doos, helemaal geen beschermmateriaal en dan een koffertje met daarin het schuurapparaat.

HD Speler van JVC, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Catch22- het volgende:
best lekker als je zon hd cam in je box hebt

Nieuwwaarde 1000 euroquote:Op woensdag 2 december 2009 00:35 schreef zomer86 het volgende:
[..]
HD Speler van JVC, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt.

Nee,, maar wel duurder dan die doosquote:

Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof zoiets bescherming nodig heeft.

bij die mysteryboxen van priceattack zit daar niet alle afgedankte troep in wat snel weg moet?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef Twizu het volgende:
Ik zit te twijfelen over die bloeddrukmeter. Ben wel benieuwd, maar van de andere kant heb je er niks aan
En er zijn MysteryBoxen bij Priceattack.nl

Vorige pagina.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk al eens een iBood-box gekocht en gekregen? Ben best wel benieuwd wat daar in zit.

Bij een MP3 speler die Ibood niet kon leveren kreeg ik het geld pas terug na 10 werkdagen / 2 weken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef versteegrob het volgende:
Heb het geld van de mislukte bestelling tijdens de ibood hunt nog steeds niet terug gekregen, toch 360 euro. Duurt lang

De andere 500 mensen die een box zonder dure dingen hebben vertellen dit uit schaamte natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maar wat! Hoe kunnen ze zulke dure dingen in een doos van ¤40 stoppen
.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |