Ik heb zijn goedkopere broertje al maandenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef Lonker het volgende:
119 euro voor een scheeraparaat.. moet niet erger worden

Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef -J-D- het volgende:
Dit gaan we eens volgen!
Ben nog een iBood-beginneling maar het lijkt boeiend!

lolquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''

Site voor Tokkies, right?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''

quote:Ik heb deze gekocht. Had de hele transactie in +/- 5 seconden afgerond, inclusief het afwegen of ik hem moest kopen of niet. Aangezien ik de laatste tijd nogal veel via internet heb gekocht, en mijn vriendin hier niet echt blij mee is, moet ik de optie openhouden of ik hem misschien gelijk moet doorverkopen (vriendin weet nog van nix hehehe).
En jaja I know, mijn vriendin is niet de baas in huis maar ik heb al heel wat krediet verbruikt de laatste tijd, om het zo maar te zeggen
Edit: Iemand trouwens ervaring met dit product? Kan niet echt goed iets vinden op internet en het lijkt wel alsof dit product niet bestaat of verouderd is?

Haha niet per see, maar die reacties daar zijn altijd een beetje kansloos...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Site voor Tokkies, right?
En voor degene die in de supermarkt ook de Snickers en Marsen niet kunnen laten liggen bij de kassa's.

Kreeg de email net ook, kan me er niks bij voorstellen dat hun de beste webwinkel van 2009 zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef Meddo het volgende:
Beste iBOOD’ers,
iBOOD is door jullie uitgeroepen tot Beste en meest Populaire webwinkel van het jaar 2009!
In de categorie E-commerce streden we om deze award met alle grote webwinkels. Meer dan 1,3 miljoen internetters hebben gestemd en dankzij jullie hebben we deze award binnen gesleept. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie support en vertrouwen!
iBOOD perfect?
Nog lang niet ! iBOOD heeft in 2010 van alles in petto om jou steeds beter van dienst te kunnen zijn: nog betere deals, veel meer Boxen, snellere support, nieuwe functies op de website en het forum, de beste merken en iBOOD mobiel!
Hunt stats
Deze Hunt zijn er letterlijk duizenden producten over de site gevlogen. In slechts 11 uur en 20 minuten was het complete iBOOD magazijn leeg gekocht. Het drukste moment van de dag was tijdens de iBOOD Box met 20326 clicks op de “Ik neem er een knop” in amper een halve minuut.
Doordat duizenden iBOOD’ers tegelijk aan het posten en bestellen waren moesten we het forum helaas uitschakelen. Jullie kunnen erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het forum er weer bij te hebben tijdens de volgende Hunt!
1000 euro voor jouw mening
Dit is jouw kans om iBOOD te verbeteren! Doe mee aan de iBOOD gebruikerswedstrijd en maak met jouw idee, waarmee je iBOOD wilt verbeteren, kans op ¤ 1000 op je bankrekening!
Daarnaast maken de 10 runners up kans op een iBOOD Box en andere leuke iBOOD gadgets!
Team iBOOD

Die staan gewoon op de overzicht website's zoals: http://www.dailyoffers.nl/quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:47 schreef Onnoman het volgende:
zijn er nog meer sites die lijken op ibood?
ahh ik heb al wat gevonden:
http://www.1dayfly.nl/
www.webkoop.nl
www.liveshoppingguide.de
www.myliveshopping.de
www.dailyoffers.nl
http://www.jouwaanbieding.nl/

een grote dikke dildoquote:

quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef Meddo het volgende:
Beste iBOOD’ers,
iBOOD is door jullie uitgeroepen tot Beste en meest Populaire webwinkel van het jaar 2009!
In de categorie E-commerce streden we om deze award met alle grote webwinkels. Meer dan 1,3 miljoen internetters hebben gestemd en dankzij jullie hebben we deze award binnen gesleept. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie support en vertrouwen!
iBOOD perfect?
Nog lang niet ! iBOOD heeft in 2010 van alles in petto om jou steeds beter van dienst te kunnen zijn: nog betere deals, veel meer Boxen, snellere support, nieuwe functies op de website en het forum, de beste merken en iBOOD mobiel!
Hunt stats
Deze Hunt zijn er letterlijk duizenden producten over de site gevlogen. In slechts 11 uur en 20 minuten was het complete iBOOD magazijn leeg gekocht. Het drukste moment van de dag was tijdens de iBOOD Box met 20326 clicks op de “Ik neem er een knop” in amper een halve minuut.
Doordat duizenden iBOOD’ers tegelijk aan het posten en bestellen waren moesten we het forum helaas uitschakelen. Jullie kunnen erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het forum er weer bij te hebben tijdens de volgende Hunt!
1000 euro voor jouw mening
Dit is jouw kans om iBOOD te verbeteren! Doe mee aan de iBOOD gebruikerswedstrijd en maak met jouw idee, waarmee je iBOOD wilt verbeteren, kans op ¤ 1000 op je bankrekening!
Daarnaast maken de 10 runners up kans op een iBOOD Box en andere leuke iBOOD gadgets!
Team iBOOD

quote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef Meddo het volgende:
Bijzondere aanbieding vandaag![]()
Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen

Tot je doorklikt, dan zie je dat er 0,00 staat!quote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef Meddo het volgende:
En verzendkosten terwijl je een email met code krijgt

de code is een jaar geldig, misschien dat mensen het dan cadeau doen ofzo.. heb ik ook gehadquote:

en?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de ibood box van 40 euro kunnen bestellen
Nu hopen dat er iets leuks in zit

Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag wel de ipod wekker gekocht

De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is nog niet verstuurd. Even afwachten dus.

Wel vertellen wat erin zit he!quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!

Hij is al uitverkocht.. Jammer wel, ik had hem denk ik wel gekocht andersquote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef Twizu het volgende:
Als iemand een camera zoekt. Ibood heeft nu een redelijk goede voor ¤49,95!
Ik baal ik echt dat ik nét een veel te dure camera heb gekocht.

Ik was iets te laatquote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is dat ik een camera (100 euro) net heb gekocht als sint/kerst/verjaardag cadeau voor iemand, anders had ik deze genomen.

Wat verwacht je danquote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ibood sirenes (USB) zijn net binnen.Beetje wc-rol formaat en enige geluid wat er van komt is een draaiende mechanisme. Na 5 sec. absoluut de behoefte om het ding weer uit te zetten. Zeker niet meer dan 1,95 waard

Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.quote:

Misschien moeten ze er stukje software bij maken zodat die automatisch aangaat als er een hunt isquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.![]()
![]()

En wat is het?quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!

Ik ben nog niet thuisquote:

Net alsof zoiets bescherming nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:51 schreef TommyGun het volgende:
B&D schuurapp. binnen. Ze moeten wel leren inpakken bij iBood; een grote doos, helemaal geen beschermmateriaal en dan een koffertje met daarin het schuurapparaat.

HD Speler van JVC, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Catch22- het volgende:
best lekker als je zon hd cam in je box hebt

Nieuwwaarde 1000 euroquote:Op woensdag 2 december 2009 00:35 schreef zomer86 het volgende:
[..]
HD Speler van JVC, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt.

Nee,, maar wel duurder dan die doosquote:

Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof zoiets bescherming nodig heeft.

bij die mysteryboxen van priceattack zit daar niet alle afgedankte troep in wat snel weg moet?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef Twizu het volgende:
Ik zit te twijfelen over die bloeddrukmeter. Ben wel benieuwd, maar van de andere kant heb je er niks aan
En er zijn MysteryBoxen bij Priceattack.nl

Vorige pagina.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk al eens een iBood-box gekocht en gekregen? Ben best wel benieuwd wat daar in zit.

Bij een MP3 speler die Ibood niet kon leveren kreeg ik het geld pas terug na 10 werkdagen / 2 weken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef versteegrob het volgende:
Heb het geld van de mislukte bestelling tijdens de ibood hunt nog steeds niet terug gekregen, toch 360 euro. Duurt lang

De andere 500 mensen die een box zonder dure dingen hebben vertellen dit uit schaamte natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maar wat! Hoe kunnen ze zulke dure dingen in een doos van ¤40 stoppen
.

quote:

Let op: Bezorgd voor Kerstmisquote:

Hoe groot acht je de kans met 20.000 clicks voor een paar boxen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die box klinkt wel aardig, volgende keer maar eens proberen te krijgen.

1/2000quote:Op zondag 6 december 2009 10:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans met 20.000 clicks voor een paar boxen.

je bent hier op fok, onze moeders koken nogquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef neo2000 het volgende:
Bestelling die ik laatst gedaan heb is hier heul niet voorbij gekomen..!(pannenset)

Ik dacht dat ik in GC zat in plaats van in PUB!?quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
je bent hier op fok, onze moeders koken nog

Ja, ik heb nog getwijfeld om die te bestellen. Uiteindelijk toch niet gedaan (aangezien ik eigenlijk broke benquote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in GC zat in plaats van in PUB!?![]()
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]

Ah zo te horen maar goed dat ik die pannenset niet heb besteld danquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
Sola maakt rommel
De pannen en bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Garantie: My Ass!
Ibood stuur je naar Sola, Sola stuurt je naar Ibood, etc, etc, etc
Een maand of 2 geleden kom ik bij een Sola winkel en daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Ibood is leuk voor goedkope gadgets en elektronica, voor de rest blijf er een eind weg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |