Ja,quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dionysiou het volgende:
Komt er in de middag nog een hunt dan?
Ik was dus degene die op de popcorn zat te wachten en... ik had hetzelfde! Alleen drukte ik niet op backspace. Ik zat in het betaalscherm, helemaal blij! Hij liep niet door dus ik heb gerefreshed en hop! Zit in ineens in het scherm van het volgende artikel Godver! Ik baalde echt ontiegelijk! Nu maar weer afwachten tot de 110 weer bij IBood zelf komt. Dit was de 100. Ook niet verkeerd hoor maar als ik dan toch mag kiezenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Ron.666 het volgende:
Damn ik baal, had ik eindelijk die Popcorn, was ik klaar om te betalen en heb ik de pagina van iDeal voor me. Druk ik op de backspace. Ik word een pagina teruggezet en opeens bestaat de popcorn niet meer. Ik denk dus dat iemand die een van de mysterie boxen heeft besteld er een popcorn in zal hebben.
Waar heb je het nummer kunnen vinden? Heb hetzelfde met een koffieapparaatquote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef spanishgirl het volgende:
Klote Ibood, Heb een artikel gekocht en betaald 175 euro, geen bevestiging gehad.. toen maar eens gebeld met de klantenservice. Ze hebben het artikel niet meer dus enige wat zij kunnen doen is crediteren![]()
Dus ik vraag hoe lang dat gaat duren, nou mevrouw 5 werkdagen![]()
stik met je domme kutsite.
Dat magazijn ziet er groot uit.quote:
Leuk item!quote:
euhmm.. kijk anders eens op ibood.nl... misschien staat het daar welquote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef spanishgirl het volgende:
Weet iemand de openingstijden van de klantenservice(telefonisch)?
Kon het nergens vinden, zelfs het telefoonnummer kon ik niet vinden.. dat heb ik gevonden via de telefoongids.. Vandaar dat ik het hier even vroeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
euhmm.. kijk anders eens op ibood.nl... misschien staat het daar wel![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Meddo het volgende:
Nou nou
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: xxxxxxxx
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Creative Labs EP-830 In-Ear Hoofdtelefoon -
Creative Labs
1 ¤ 29,95 ¤ 29,95 Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag ¤ 29,95
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 31,90
(coupon)Korting - ¤ 1,95
Totaalbedrag ¤ 29,95
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:08 schreef intraxz het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUUUUuuu11!_!!!!!!!!!!11122""1@
[ afbeelding ]
Annuleren die hap.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:11 schreef intraxz het volgende:
Maar ik heb ze wél morgen al binnen
k heb ze maar besteldquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Fastmatti het volgende:
Het is weer fijn vandaag. Oordopjes net nu ik geen oordopjes meer nodig heb.
[ afbeelding ]
Verzendkosten vind ik trouwens vrij hoog voor zo'n goedkoop en klein product.
ja wat de fuckquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Fastmatti het volgende:
Het is weer fijn vandaag. Oordopjes net nu ik geen oordopjes meer nodig heb.
[ afbeelding ]
Verzendkosten vind ik trouwens vrij hoog voor zo'n goedkoop en klein product.
Arme jij, zo herkenbaarquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef versteegrob het volgende:
GVD ! Geen koffiemachine omdat dat kut systeem bij Ibood een fout heeft gemaakt. Had hem besteld rond 3 uur in de nacht, alles netjes gedaan. In de ochtend was het koffieapparaat er nog een keer maar door dat de bestelling niet verwerkt is krijg ik nu mijn geld terug, dikke deceptie dit. Kan ik weer Senseo drinken, KOTS !
Ik heb zijn goedkopere broertje al maandenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef Lonker het volgende:
119 euro voor een scheeraparaat.. moet niet erger worden
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef -J-D- het volgende:
Dit gaan we eens volgen!
Ben nog een iBood-beginneling maar het lijkt boeiend!
lolquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''
Site voor Tokkies, right?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Je bent met deze reactie al geslaagd voor het ''ibood-reactie niveau''
quote:Ik heb deze gekocht. Had de hele transactie in +/- 5 seconden afgerond, inclusief het afwegen of ik hem moest kopen of niet. Aangezien ik de laatste tijd nogal veel via internet heb gekocht, en mijn vriendin hier niet echt blij mee is, moet ik de optie openhouden of ik hem misschien gelijk moet doorverkopen (vriendin weet nog van nix hehehe).
En jaja I know, mijn vriendin is niet de baas in huis maar ik heb al heel wat krediet verbruikt de laatste tijd, om het zo maar te zeggen
Edit: Iemand trouwens ervaring met dit product? Kan niet echt goed iets vinden op internet en het lijkt wel alsof dit product niet bestaat of verouderd is?
Haha niet per see, maar die reacties daar zijn altijd een beetje kansloos...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Site voor Tokkies, right?
En voor degene die in de supermarkt ook de Snickers en Marsen niet kunnen laten liggen bij de kassa's.
Kreeg de email net ook, kan me er niks bij voorstellen dat hun de beste webwinkel van 2009 zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef Meddo het volgende:
Beste iBOOD’ers,
iBOOD is door jullie uitgeroepen tot Beste en meest Populaire webwinkel van het jaar 2009!
In de categorie E-commerce streden we om deze award met alle grote webwinkels. Meer dan 1,3 miljoen internetters hebben gestemd en dankzij jullie hebben we deze award binnen gesleept. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie support en vertrouwen!
iBOOD perfect?
Nog lang niet ! iBOOD heeft in 2010 van alles in petto om jou steeds beter van dienst te kunnen zijn: nog betere deals, veel meer Boxen, snellere support, nieuwe functies op de website en het forum, de beste merken en iBOOD mobiel!
Hunt stats
Deze Hunt zijn er letterlijk duizenden producten over de site gevlogen. In slechts 11 uur en 20 minuten was het complete iBOOD magazijn leeg gekocht. Het drukste moment van de dag was tijdens de iBOOD Box met 20326 clicks op de “Ik neem er een knop” in amper een halve minuut.
Doordat duizenden iBOOD’ers tegelijk aan het posten en bestellen waren moesten we het forum helaas uitschakelen. Jullie kunnen erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het forum er weer bij te hebben tijdens de volgende Hunt!
1000 euro voor jouw mening
Dit is jouw kans om iBOOD te verbeteren! Doe mee aan de iBOOD gebruikerswedstrijd en maak met jouw idee, waarmee je iBOOD wilt verbeteren, kans op ¤ 1000 op je bankrekening!
Daarnaast maken de 10 runners up kans op een iBOOD Box en andere leuke iBOOD gadgets!
Team iBOOD
Die staan gewoon op de overzicht website's zoals: http://www.dailyoffers.nl/quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:47 schreef Onnoman het volgende:
zijn er nog meer sites die lijken op ibood?
ahh ik heb al wat gevonden:
http://www.1dayfly.nl/
www.webkoop.nl
www.liveshoppingguide.de
www.myliveshopping.de
www.dailyoffers.nl
http://www.jouwaanbieding.nl/
een grote dikke dildoquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef Meddo het volgende:
Beste iBOOD’ers,
iBOOD is door jullie uitgeroepen tot Beste en meest Populaire webwinkel van het jaar 2009!
In de categorie E-commerce streden we om deze award met alle grote webwinkels. Meer dan 1,3 miljoen internetters hebben gestemd en dankzij jullie hebben we deze award binnen gesleept. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie support en vertrouwen!
iBOOD perfect?
Nog lang niet ! iBOOD heeft in 2010 van alles in petto om jou steeds beter van dienst te kunnen zijn: nog betere deals, veel meer Boxen, snellere support, nieuwe functies op de website en het forum, de beste merken en iBOOD mobiel!
Hunt stats
Deze Hunt zijn er letterlijk duizenden producten over de site gevlogen. In slechts 11 uur en 20 minuten was het complete iBOOD magazijn leeg gekocht. Het drukste moment van de dag was tijdens de iBOOD Box met 20326 clicks op de “Ik neem er een knop” in amper een halve minuut.
Doordat duizenden iBOOD’ers tegelijk aan het posten en bestellen waren moesten we het forum helaas uitschakelen. Jullie kunnen erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het forum er weer bij te hebben tijdens de volgende Hunt!
1000 euro voor jouw mening
Dit is jouw kans om iBOOD te verbeteren! Doe mee aan de iBOOD gebruikerswedstrijd en maak met jouw idee, waarmee je iBOOD wilt verbeteren, kans op ¤ 1000 op je bankrekening!
Daarnaast maken de 10 runners up kans op een iBOOD Box en andere leuke iBOOD gadgets!
Team iBOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |