Dat magazijn ziet er groot uit.quote:
Leuk item!quote:
euhmm.. kijk anders eens op ibood.nl... misschien staat het daar welquote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef spanishgirl het volgende:
Weet iemand de openingstijden van de klantenservice(telefonisch)?
Kon het nergens vinden, zelfs het telefoonnummer kon ik niet vinden.. dat heb ik gevonden via de telefoongids.. Vandaar dat ik het hier even vroeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
euhmm.. kijk anders eens op ibood.nl... misschien staat het daar wel![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Meddo het volgende:
Nou nou
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: xxxxxxxx
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Creative Labs EP-830 In-Ear Hoofdtelefoon -
Creative Labs
1 ¤ 29,95 ¤ 29,95 Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag ¤ 29,95
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 31,90
(coupon)Korting - ¤ 1,95
Totaalbedrag ¤ 29,95
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:08 schreef intraxz het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUUUUuuu11!_!!!!!!!!!!11122""1@
[ afbeelding ]
Annuleren die hap.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:11 schreef intraxz het volgende:
Maar ik heb ze wél morgen al binnen
k heb ze maar besteldquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Fastmatti het volgende:
Het is weer fijn vandaag. Oordopjes net nu ik geen oordopjes meer nodig heb.
[ afbeelding ]
Verzendkosten vind ik trouwens vrij hoog voor zo'n goedkoop en klein product.
ja wat de fuckquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Fastmatti het volgende:
Het is weer fijn vandaag. Oordopjes net nu ik geen oordopjes meer nodig heb.
[ afbeelding ]
Verzendkosten vind ik trouwens vrij hoog voor zo'n goedkoop en klein product.
Arme jij, zo herkenbaarquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef versteegrob het volgende:
GVD ! Geen koffiemachine omdat dat kut systeem bij Ibood een fout heeft gemaakt. Had hem besteld rond 3 uur in de nacht, alles netjes gedaan. In de ochtend was het koffieapparaat er nog een keer maar door dat de bestelling niet verwerkt is krijg ik nu mijn geld terug, dikke deceptie dit. Kan ik weer Senseo drinken, KOTS !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |