Als jij een leuke titel verzint wil ik hem best aanpassen, ik ga geen TT´s verzinnenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:17 schreef TheFrankey het volgende:
Wil een mod er een leuke TT van maken
nu alquote:Op woensdag 25 november 2009 12:24 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Er staan geen zwaailichten meer dus de hunt is afgelopen
In het begin één, was al snel weg...quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Andyy het volgende:
Er waren toch geen horloges voorbij gekomen he?
wel speakers, maar allemaal ipod geralteerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat waren de highlights? Nog leuke speakers of een Ps3?
Oh, is niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
In het begin één, was al snel weg...
[ afbeelding ]
Hij was uitgezet omdat de site vastliepquote:Op woensdag 25 november 2009 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Heel toevallig doet ook het forum het niet zodat je ook geen prijzen meer kan vergelijken tijdens de hunt.
ben benieuwd!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de ibood box van 40 euro kunnen bestellen
Nu hopen dat er iets leuks in zit
Die wilde ik ook bestellen. Een wachtrij van 10 min en toen hield ik het niet meer en moest ik naar de toilet. Kom ik terug van de toilet staat het betaalscherm,quote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef TommyGun het volgende:
Weinig spannends idd. Maar zo'n B&D schuurapp. besteld voor m'n pa's verjaardag.
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef PeRi het volgende:
Is de hunt afgelopen? Lees ik dat hier goed? Nouja wat stom!
Jawel, vlak voor het einde heb ik er één gezien.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Andyy het volgende:
Er waren toch geen horloges voorbij gekomen he?
Ik ben gelukkig niet teleurgesteld. Wilde eigenlijk ook de popcorn hour bestellen (was al bij het betaalscherm) maar realiseerde me dat ik het eigenlijk niet nodig heb, daarom niet verder gegaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef Zapper het volgende:
Het is iedere keer weer een teleurstelling hier, maar de volgende keer is weer iedereen enthousiast
Vind je het niet een beetje een open deur dat de site het moeilijk krijgt bij de populaire artikelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Het voelt bij ibood allemaal weer een beetje als doorgestoken kaart, men wil wel, maar men KAN niet. Op het moment dat een populair artikel voorbij komt zoals de box gaat de site down, of werkt ie opeens niet meer naar behoren. Dat heeft dan niets meer te maken met de site in de gaten houden zoals men pretendeert, het is zo meer een loterij. Ibood, ik ben er klaar mee. Genoeg andere aanbiedingssites.
Uur of 11 was het.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Tot hoelaat is die hunt doorgegaan ?
Er zijn volgens mij ook ene hoop klachten over de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet teleurgesteld. Wilde eigenlijk ook de popcorn hour bestellen (was al bij het betaalscherm) maar realiseerde me dat ik het eigenlijk niet nodig heb, daarom niet verder gegaan.
Waarom zou je geen prijzen kunnen vergelijken als het forum het niet doet.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Verhaal
Ik ook. Zo tussen 0:30 en 1:00 was het gewoon geen doen. Weet niet hoe het later was, maar zal vast niet veel beter zijn geweest.quote:
Ohja hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Ron.666 het volgende:
Damn ik baal, had ik eindelijk die Popcorn, was ik klaar om te betalen en heb ik de pagina van iDeal voor me. Druk ik op de backspace. Ik word een pagina teruggezet en opeens bestaat de popcorn niet meer. Ik denk dus dat iemand die een van de mysterie boxen heeft besteld er een popcorn in zal hebben.
Inderdaad. Belachelijk dat ze geen tijdelijke extra server capaciteit bijschakelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral van de server. Toch een aantal mooie producten voorbij zien komen.
Omdat bij de helft van de artikelen essentiele dingen zoals een typenummer e.d. niet vermeld werden. In tegenstelling tot de normale aanbiedingen, waar dit wel het geval is normaal. Tevens wordt op het forum ook altijd wel een post geplaatst bij een artikel met de prijs erbij, dus kan je zien wat het ding "normaal" op de ibood site kost itt tot de prijs tijdens de hunt.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen prijzen kunnen vergelijken als het forum het niet doet.
Via google zie je binnen 10 sec of het product ergens anders goedkoper is.
Ze hebben alles voor de middag verkocht. De dagelijkse hunt krijgen ze vandaag waarschijnlijk ook nog wel uitverkocht. Lijkt me dat ze prima zaken doen dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef neo2000 het volgende:
Bijzonder overigens dat een bedrijf dat het primair moet hebben van internetverkopen, schijnbaar de importantie niet inziet van een degelijke, stabiele portal/webomgeving.. Dat een server een keer de load neit aan kan is 1 ding, maar dat de hele site compleet onbereikbaar is tijdens ELKE hunt is toch op z'n minst droevig te noemen. Maar ach, ze verkopen die zooi toch wel.
Als je op bestellen drukte kreeg je volgens mij wel altijd het typenummer te zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Omdat bij de helft van de artikelen essentiele dingen zoals een typenummer e.d. niet vermeld werden. In tegenstelling tot de normale aanbiedingen, waar dit wel het geval is normaal. Tevens wordt op het forum ook altijd wel een post geplaatst bij een artikel met de prijs erbij, dus kan je zien wat het ding "normaal" op de ibood site kost itt tot de prijs tijdens de hunt.
Ja,quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dionysiou het volgende:
Komt er in de middag nog een hunt dan?
Ik was dus degene die op de popcorn zat te wachten en... ik had hetzelfde! Alleen drukte ik niet op backspace. Ik zat in het betaalscherm, helemaal blij! Hij liep niet door dus ik heb gerefreshed en hop! Zit in ineens in het scherm van het volgende artikel Godver! Ik baalde echt ontiegelijk! Nu maar weer afwachten tot de 110 weer bij IBood zelf komt. Dit was de 100. Ook niet verkeerd hoor maar als ik dan toch mag kiezenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef Ron.666 het volgende:
Damn ik baal, had ik eindelijk die Popcorn, was ik klaar om te betalen en heb ik de pagina van iDeal voor me. Druk ik op de backspace. Ik word een pagina teruggezet en opeens bestaat de popcorn niet meer. Ik denk dus dat iemand die een van de mysterie boxen heeft besteld er een popcorn in zal hebben.
Waar heb je het nummer kunnen vinden? Heb hetzelfde met een koffieapparaatquote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef spanishgirl het volgende:
Klote Ibood, Heb een artikel gekocht en betaald 175 euro, geen bevestiging gehad.. toen maar eens gebeld met de klantenservice. Ze hebben het artikel niet meer dus enige wat zij kunnen doen is crediteren![]()
Dus ik vraag hoe lang dat gaat duren, nou mevrouw 5 werkdagen![]()
stik met je domme kutsite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |