Tof dingquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef Ted038 het volgende:
ze hebben (weer) de action camera ContourHD voor 190 euri bij www.1dayfly.nl ....
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef aardappel het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Zitten waarschijnlijk van die korrels in die warmte opnemen. Heb hier ook van die zakjes liggen. Op zich werkt het wel, maar hooguit voor een minuut of 10.quote:
Ze hebben het daar over ''Suprise boxes"quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb zo'n ShopABox besteld bij http://www.shopabox.nl/page/index
De 1e van hun. Ben benieuwd.
Ik dacht meer omdat het de eerste is bij hun zullen ze groot uitpakken. Vandaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over ''Suprise boxes"
Het is dus surprise lutsers.
Maar zo`n doos, en dan bij shop a box. Laat weten wat erin zit, ik doe het niet na
Ik ben ook aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik dacht meer omdat het de eerste is bij hun zullen ze groot uitpakken. Vandaar.
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.quote:
Neenee! Want je had al een Wakeup light van je vuurwerkbudget gekocht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.
Ja, ook..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Neenee! Want je had al een Wakeup light van je vuurwerkbudget gekocht.
Ik ben gewoon overal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
Hilarisch dat je in dit soort topics altijd dezelfde mensen tegenkomt
Wat bedoel je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
Hilarisch dat je in dit soort topics altijd dezelfde mensen tegenkomt
Ze komen met regelmaat langs bij iBoodquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
Ik baal er trouwens van dat ik die HDMI-kabels heb gemist.
Dadelijk zit er alleen een lolly in en doeken ze de hele zaak weer op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, ook..
Klopt inderdaad. Maar ik ben van plan in 2010 veeel minder tot weinig impulsaankopen te gaan doen. Dus ik sluit het jaar af met deze box.
Ik denk dat er dan niet veel op iBood zitten. Misschien later de nacht?quote:
Ik hoop voor je dat er een Next Door Nikki in zit Dion..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.
Dat zou wel helemaal super zijn zeg!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er een Next Door Nikki in zit Dion..
Bij de Action liggen ze ook voor twee euro.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
Ik baal er trouwens van dat ik die HDMI-kabels heb gemist.
Gejailbreakt oftwel, geen garantie van Apple.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef Cortax het volgende:
Iemand hier ervaring mee? http://www.onedayprice.nl/
Goede aanbieding vandaag. Of zit er nog een addertje onder het gras mbt sim-lock/firmware?
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50120&cache=no is 'm toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een Alfa Romeo Mito Turbo 1.4 Rood voor ¤ 19.950 op Onedayonly.nl. Keertje wat anders dan wat hdmi kabels.
Zou nooit een auto durven te kopen via een dagsite.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50120&cache=no is 'm toch?
nieuwprijs: ¤ 19.650![]()
Ik quotete iemand andersquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk van die korrels in die warmte opnemen. Heb hier ook van die zakjes liggen. Op zich werkt het wel, maar hooguit voor een minuut of 10.
Maar even serieus. Wie stopt er nu zijn zweetsloffen in de magnetron of oven.![]()
Dat sowieso niet neequote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou nooit een auto durven te kopen via een dagsite.
Ik denk dat ze er maar eentje hebben!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef intraxz het volgende:
Ze hebben denk ik ook maar een paar auto´s.
tja 400 eu meer betalen dan de nieuwprijs (Y) nicequote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50120&cache=no is 'm toch?
nieuwprijs: ¤ 19.650![]()
300quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tja 400 eu meer betalen dan de nieuwprijs (Y) nice
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat dacht je ervan dat ze gewoon geen auto hebbenze zullen wel een dealtje hebben gemaakt met een dealer (dubbel
)
quote:NB. Van Vliet Personenauto's BV is de feitelijke verkopende partij. OneDayOnly verzorgt de communicatie omtrent deze aanbieding.
Ze kunnen zich niet nog zo'n debacle permitteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:25 schreef neo2000 het volgende:
Feit dat er geen hunt is geweest rond oudjaar/nieuwjaar op ibood is natuurlijk al droevig genoeg..
+1 post..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |