quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef marocc het volgende:
Lijken wel respartijen.. wat een rotzooi man
Maar de site is wel baggerquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar daar wordt een product niet slechter van.
Tof dingquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef Ted038 het volgende:
ze hebben (weer) de action camera ContourHD voor 190 euri bij www.1dayfly.nl ....
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef aardappel het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Zitten waarschijnlijk van die korrels in die warmte opnemen. Heb hier ook van die zakjes liggen. Op zich werkt het wel, maar hooguit voor een minuut of 10.quote:
Ze hebben het daar over ''Suprise boxes"quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb zo'n ShopABox besteld bij http://www.shopabox.nl/page/index
De 1e van hun. Ben benieuwd.
Ik dacht meer omdat het de eerste is bij hun zullen ze groot uitpakken. Vandaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over ''Suprise boxes"
Het is dus surprise lutsers.
Maar zo`n doos, en dan bij shop a box. Laat weten wat erin zit, ik doe het niet na
Ik ben ook aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik dacht meer omdat het de eerste is bij hun zullen ze groot uitpakken. Vandaar.
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.quote:
Neenee! Want je had al een Wakeup light van je vuurwerkbudget gekocht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht onder het mom van; ik steek geen vuurwerk af, dus is dit wel een leuke optie.
Ja, ook..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Neenee! Want je had al een Wakeup light van je vuurwerkbudget gekocht.
Ik ben gewoon overal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
Hilarisch dat je in dit soort topics altijd dezelfde mensen tegenkomt
Wat bedoel je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
Hilarisch dat je in dit soort topics altijd dezelfde mensen tegenkomt
Ze komen met regelmaat langs bij iBoodquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
Ik baal er trouwens van dat ik die HDMI-kabels heb gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |