Let op: Bezorgd voor Kerstmisquote:
Hoe groot acht je de kans met 20.000 clicks voor een paar boxen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die box klinkt wel aardig, volgende keer maar eens proberen te krijgen.
1/2000quote:Op zondag 6 december 2009 10:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans met 20.000 clicks voor een paar boxen.
je bent hier op fok, onze moeders koken nogquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef neo2000 het volgende:
Bestelling die ik laatst gedaan heb is hier heul niet voorbij gekomen..!(pannenset)
Ik dacht dat ik in GC zat in plaats van in PUB!?quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
je bent hier op fok, onze moeders koken nog
Ja, ik heb nog getwijfeld om die te bestellen. Uiteindelijk toch niet gedaan (aangezien ik eigenlijk broke benquote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in GC zat in plaats van in PUB!?![]()
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ah zo te horen maar goed dat ik die pannenset niet heb besteld danquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
Sola maakt rommel
De pannen en bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Garantie: My Ass!
Ibood stuur je naar Sola, Sola stuurt je naar Ibood, etc, etc, etc
Een maand of 2 geleden kom ik bij een Sola winkel en daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Ibood is leuk voor goedkope gadgets en elektronica, voor de rest blijf er een eind weg
Bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjesquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
Sola maakt rommel
De pannen en bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Garantie: My Ass!
Ibood stuur je naar Sola, Sola stuurt je naar Ibood, etc, etc, etc
Een maand of 2 geleden kom ik bij een Sola winkel en daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Ibood is leuk voor goedkope gadgets en elektronica, voor de rest blijf er een eind weg
Ik wil de programmeerbare!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:18 schreef TommyGun het volgende:
Best handig zo'n stekkerdoos, maar die heb ik al een.
Gebruikt in de afwasmachine?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:21 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Bestekset zitten hier na 1 jr gebruik helemaal vol met kleine roestplekjes
Klinkt bekend, helaas
Nja...quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Prowl het volgende:
...daar kosten de ibood aanbiedingen exact hetzelfde of zelfs goedkoper!
Maar wel een goedequote:Op woensdag 9 december 2009 00:03 schreef ToT het volgende:
Duur speeltje vandaag zeg!
Denk dat dat heel krapjes wordt dan..quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verzenden? Het is vandaag verstuurd namelijk, ik moet het zaterdag hebben.
Heel ergquote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat dat heel krapjes wordt dan..
Ik had het laatst één dag na de 'verzonden' melding.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verzenden? Het is vandaag verstuurd namelijk, ik moet het zaterdag hebben.
Vanmiddag werd het afgeleverd. Mooi op tijd dus gelukkig.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had het laatst één dag na de 'verzonden' melding.
Ik zie het nut er niet echt van inquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Deze accu's heb ik maar besteld nu op iBood. Handig voor de iPhone.
Als ik de reacties op de site zo lees laat ik 'm maar liggen denk ik. Al leek hij me wel handig voor mn iPod in het vliegtuig, kan ik tenminste langer dan 8 uur video kijken. Maar het vermogen schijnt niet echt top te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Deze accu's heb ik maar besteld nu op iBood. Handig voor de iPhone.
serieus ?? denk dat beiden nu wat tegenvallen de laatste tijd, of raken wij verwend ? ....quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb het idee dat 1dayfly de laatste tijd betere / interessantere aanbiedingen heeft dan Ibood.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef aardappel het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
k onderbroeken van 1dayfly zijn idd.quote:Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef Ted038 het volgende:
[..]
serieus ?? denk dat beiden nu wat tegenvallen de laatste tijd, of raken wij verwend ? ....
zodra ze een Sony 52w5500 rond de 1.000 ¤ aanbieden binnen een half jaar ben ik overigens bereid dit terug te trekken![]()
nu weer die BB boxershorts bij 1dayfy.nl, 2 voor 30, die zijn elders op internet wel goedkoper te krijgen en daar kan je WEL je kleuren uitkiezen .... (o.a. www.webvoordeel.nu, 17 euri voor 2 stuks)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |