Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maar hij maakt 't toch maar wel elke keer.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij moet het zo maken dat het niet uitvalt
dat welquote:Op woensdag 25 november 2009 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hij maakt 't toch maar wel elke keer.
En wie ben jij om dat zomaar te zeggenquote:
waaromquote:
Danny.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat zomaar te zeggen?
marcquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
ga dan itjeertje helpen met de serversquote:
beetje rustiger aan kon geen kwaad inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel gezopen gister dat je er bang voor was
maar het is toch goed gekomenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje rustiger aan kon geen kwaad inderdaad.
jazekerquote:Op woensdag 25 november 2009 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het is toch goed gekomen
smakelijkquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ff ontbijten en zo.
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, ontbijten met de laptop erbij dus.
de koffie staat een halve meter verderop, dat zie ik als een veilige afstand.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op dat je er geen koffie over heen morst
Slaap ze en dank je!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting bed, truste
En voor indah, prettige dag
trustenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting bed, truste
En voor indah, prettige dag
lijkt me ook welquote:Op woensdag 25 november 2009 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de koffie staat een halve meter verderop, dat zie ik als een veilige afstand.
VFquote:Op woensdag 25 november 2009 07:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ook maar een ontbijten en koffie
je bent in nijns gekropenquote:Op woensdag 25 november 2009 08:12 schreef Muck het volgende:
Koud buiten!
Gelukkig heb ik mijnkonijnenjas
aan
onder anderequote:
quote:
Ammehoelaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 074 goldfinger1963
02. 046 wel.o.k
03. 041 Ladylike
04. 035 Dr_Flash
05. 032 Fha
06. 031 Klonk
07. 023 indahnesia.com
08. 021 MPG
09. 017 BrandX
10. 016 FFSletop
11. 010 vrolijke-frits
12. 009 Pien85
13. 008 marcb1974
14. 006 _F.U.B.A.R_
15. 006 DaMart
16. 004 OA
17. 001 cablegunmaster
18. 001 VergaderEend
19. 001 Nijns
20. 001 john-frusciante
Reeks-statistieken!
senseoquote:Op woensdag 25 november 2009 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wellicht is dit al eens eerder gemeld maar:
Wanneer je koffie uit een Senseo®-apparaat drinkt, is deze vaak wat aan de slappe (waterige kant). Dit kun je eenvoudig voorkomen. Doe een pad in het apparaat. Laat het water warm worden, dus tot het lampje onafgebroken brandt, en druk de knop voor één kop koffie in. Laat het water even doorlopen, ongeveer een seconde, maar laat het nog niet in je kopje stromen. Doe het apparaat uit, zet deze weer aan, wacht een klein minuutje en druk nogmaals op de knop voor één kop koffie. De koffie is nu veel voller en sterker van smaak.
Een scheutje kokend water (als je het in de buurt hebt) werkt ook.
Enjoy!
Whehehe in de sandwichquote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren het best gepresteerd op het NK Koffiebonenplukken?
03. 041 Ladylike
04. 035 Dr_Flash
05. 032 Fha
quote:
oeh, blootquote:Op woensdag 25 november 2009 08:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh mensen
even een tvp geloof ik
Ik ga het weer druk krijgen
* LL stroopt mouwen op en haalt koffie
best fris zo met blote onderarmen
quote:
Ik ga het vanmiddag gewoon even proberen!quote:Op woensdag 25 november 2009 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wanneer je koffie uit een Senseo®-apparaat drinkt, is deze vaak wat aan de slappe (waterige kant). Dit kun je eenvoudig voorkomen. Doe een pad in het apparaat. Laat het water warm worden, dus tot het lampje onafgebroken brandt, en druk de knop voor één kop koffie in. Laat het water even doorlopen, ongeveer een seconde, maar laat het nog niet in je kopje stromen. Doe het apparaat uit, zet deze weer aan, wacht een klein minuutje en druk nogmaals op de knop voor één kop koffie. De koffie is nu veel voller en sterker van smaak.
Enjoy!
Doe maar, ik vond het verschil significantquote:Op woensdag 25 november 2009 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga het vanmiddag gewoon even proberen!
collegaquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent in nijns gekropen![]()
[..]
onder andere![]()
[..]
colega
nog 2 en half uurquote:Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Hallow binnenkomers
@muck: verstandig
Ik hoop dat vandaag snel gaat
Succes!!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles
morgen ga ik proberen of ik ook 70-640 kan halen
of te wel het aval putje van de organisatiequote:Op woensdag 25 november 2009 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf. Normaal gesproken liggen in alle vergaderzalen stekkerdozen. Maar die dingen zijn maar WAT makkelijk voor thuisEn jah, als er dan eens een keer eentje nodig is, wie _MOET_ er dan voor zorgen? Ja, IT natuurlijk
![]()
IT is tenslotte DE voetveeg van de organisatie niewaar?![]()
Krijg de hik
Pas op dat je er niet van af valtquote:
Die post was door de downtime ruim een uur vertraagdquote:
Kuuk!quote:
Razend druk.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef MPG het volgende:
Kuuk!
Das lang geleden!
Hoe is het nog in het Bredase?
goede tipquote:Op woensdag 25 november 2009 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Enjoy!
alweerquote:Op woensdag 25 november 2009 08:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh mensen
even een tvp geloof ik
Ik ga het weer druk krijgen
* LL stroopt mouwen op en haalt koffie
best fris zo met blote onderarmen
verstandigquote:Op woensdag 25 november 2009 09:18 schreef Muck het volgende:
Zo, eerst maar eens een afspraak gemaakt bij de dokter.
Ik ben al meer dan een week verschrikkelijk benauwd en dat bevalt me niets
wandel ze LLquote:
MPGquote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die post was door de downtime ruim een uur vertraagd.
kuukskequote:
Idemquote:
Gelukkig is het bijna Kerstvakantie.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 november 2009 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna Kerstvakantie.
het werktquote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k probeert voorzichtig of fok werkt
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna Kerstvakantie.
Dat heb je als je in het onderwijs werkt.quote:
bij mij valt de kerstvakantie dit jaar op vrijdagquote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb je als je in het onderwijs werkt.
Volgend jaar heb ik nóg meer meelij met je.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
bij mij valt de kerstvakantie dit jaar op vrijdag
kloptquote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb je als je in het onderwijs werkt.
ik heb helemaal geen kerstvakantiequote:Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij valt de kerstvakantie dit jaar op vrijdag
als fok het zou doen zouden we wel hard kunnen gaanquote:
O, was het weer even down? Niks van gemerkt... ik werk gewoon te hardquote:Op woensdag 25 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als fok het zou doen zouden we wel hard kunnen gaan![]()
DM
Dat niet neequote:Op woensdag 25 november 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was het weer even down? Niks van gemerkt... ik werk gewoon te hard.
Liep het weer synchroon met mijn werktijd? Dan moet ik jullie even waarschuwen dat mijn pauze er bijna op zitquote:
denk hetquote:Op woensdag 25 november 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was het weer even down? Niks van gemerkt... ik werk gewoon te hard.
hoe lang heeft het er weer uit gelegen?quote:
oeiquote:Op woensdag 25 november 2009 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liep het weer synchroon met mijn werktijd? Dan moet ik jullie even waarschuwen dat mijn pauze er bijna op zit.
toch zou ik niet graag kerst met mijn schoonouders bij jou doorbrengenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen kerstvakantie
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch zou ik niet graag kerst met mijn schoonouders bij jou doorbrengen
Weet ik het. Meer dan een half uur iigquote:Op woensdag 25 november 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang heeft het er weer uit gelegen?
in huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Het wordt ineens kil in huis... en ook al geeft de thermometer aan dat het nog 17,7 graden is hier, zelfs ik heb nu toch maar even de verwarming aangezet.
dan is het goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bijna 3 uur niets gepostquote:Op woensdag 25 november 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
bijna 3 uur niets gepost
het is ook geen lekker weer buitenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Het wordt ineens kil in huis... en ook al geeft de thermometer aan dat het nog 17,7 graden is hier, zelfs ik heb nu toch maar even de verwarming aangezet.
nou welquote:
kleine probleempjes kan je het ondertussen niet meer noemenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijk.
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?quote:
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kleine probleempjes kan je het ondertussen niet meer noemen
klein maar hardnekkig.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijk.
volgens het management hier moet je het uitbesteden, dan ben je overal vanafquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?
[..]
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens het management hier moet je het uitbesteden, dan ben je overal vanaf
Fhaquote:
ik ben geen ITerquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klein maar hardnekkig.
helaas heb ik deze ervaring altijd op dell servers![]()
(en dat is anders dan dat dell servers altijd deze ervaring geven)
quote:
hij is ingehuurd door de overheidquote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingen![]()
.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingen![]()
.
Ja, duhquote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaan![]()
het gaat ze vooral om te verkopen
Bottle!quote:
Nee, die twee vergaderingen heb ik al gehad nuquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?
Volgende week weer?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die twee vergaderingen heb ik al gehad nu.
Mijn bankrekening zegt dat ik dat niet magquote:
Dan vraag ik me af waar jij je oordeel hier op baseert...quote:
Mja, maar gelukkig leveren ze wel technische ondersteuning. EN ja, daar maakt FOK! nu ook gebruik van.quote:[..]
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaan![]()
het gaat ze vooral om te verkopen
Ik doe het thuis wel, de senseo ziet er hier te ranzig uitquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar, ik vond het verschil significant
quote:
Wat flauwquote:Op woensdag 25 november 2009 13:52 schreef MPG het volgende:
Mijn bankrekening zegt dat ik dat niet mag.
Ah, ik heb nog een mooi klusje voor jou. Je mag vandaag de Senseo schoonmaken.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe het thuis wel, de senseo ziet er hier te ranzig uit
Ja hequote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat flauw
Ik ga even naar de apotheek wandelen en misschien nog even naar Enschede. Daag![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat flauw
Ik ga even naar de apotheek wandelen en misschien nog even naar Enschede. Daag![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog een mooi klusje voor jou. Je mag vandaag de Senseo schoonmaken.
storing wordt korter.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk dat ze het langzamer hand onder controle krijgen
bedoel ikquote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
storing wordt korter.
nog even en we merken het NIET meer
of druk aan het werkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
ondertussen is iedereen in slaap gesukkeld
dan moet je wat etenquote:
quote:
ik nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ben ik ook.
ik ben 4 dingen tegelijk bezig maar moet wachten op antwoord.
dus ff snel fokken tussen door.
Nou iddquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL is ook druk aan het werk![]()
d'r baas moet eens iemand gaan aannemen zo kan ze niet fokken
de prioriteiten van d'r baas zijn zoveel mogelijk geld binnen krijgen en zo weinig mogelijk uitgevenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gek
tijd voor pauze.. koffie en een knopper![]()
Okay mn collega is dus echt definitief ontslagen
zal morgen wel de update hebben, wat er nou gaat gebeuren en hoe lang ik haar taken moet overnemen (oftewel: mag ze uitwerken enzo).
4 uur heeft ze gesprek hier. Vanavond maar ff uitvragen
dat ben je alquote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gek
tijd voor pauze.. koffie en een knopper![]()
Okay mn collega is dus echt definitief ontslagen
zal morgen wel de update hebben, wat er nou gaat gebeuren en hoe lang ik haar taken moet overnemen (oftewel: mag ze uitwerken enzo).
4 uur heeft ze gesprek hier. Vanavond maar ff uitvragen
Op jou jaquote:
zie vorige replyquote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben je al![]()
smakelijk.
![]()
wel te hopen dat ze dan snel een ander aannemen in haar plaats
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op jou ja
en ja
was tof wijf
[..]
zie vorige reply
en thanx
Ik hoop het ook, want zo kan het niet verder
geen tijd voor fok man
Ik verwaarloos mn haremquote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet, geen tijd voor mij
*proestquote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet, geen tijd voor mij
duidelijkquote:
jij zou de leiding over willen nemen, ben wat gek om jou in mn harem te latenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk
ben blij dat ik niet in jouw harem zit
ik val niet op mannenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij zou de leiding over willen nemen, ben wat gek om jou in mn harem te laten
een wolf heeft ook de leiding over andere mannenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een wolf heeft ook de leiding over andere mannen
maar neukt ze niet (hoop ik)
Op Surveillance Fiets?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]op die fiets
denk het ook niet
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Surveillance Fiets?
en net zeg je nog niet van mannen te houden?
ik geloof je niet meer
trutquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Surveillance Fiets?
en net zeg je nog niet van mannen te houden?
ik geloof je niet meer
valt het wel meequote:
Kan ik beter vallen hequote:
1 voor jou.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik beter vallen he
Er zijn gewoon nog 3 broodjes over
Ja, ik was net ff drukdrukdrukquote:
niet lang meerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik beter vallen he
* wel.o.k checked fotoboek nog eensquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt het wel mee![]()
zolang het niet van 3 hoog is
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik beter vallen he
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef Klonk het volgende:
Kom net mijn buurman buiten tegen, begint ie te klagen dat het koud is, vreemd als je in een t-shirt en spijkerbroek buiten loopt
het is niet koud, het is gewoon geen zomer, dat is het verschil het is nog steeds lekker buiten, je moet alleen wat meer aantrekkenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als dat niet meer kan is het koud. hij heeft wel punt
ons?quote:
mn vent loopt 365 dagen per jaar in een tshirt en heeft het nooit koudquote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef Klonk het volgende:
Kom net mijn buurman buiten tegen, begint ie te klagen dat het koud is, vreemd als je in een t-shirt en spijkerbroek buiten loopt
zachterquote:
78 kg is toch niet echt zwaarquote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k checked fotoboek nog eens
gewoon omvallen is al pijnlijk genoeg.
als ik bij jou binnen ben heb ik toch ook mijn t-shirt uit?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ons?
[..]
mn vent loopt 365 dagen per jaar in een tshirt en heeft het nooit koud
doet het zelfs met dit weer soms uit binnen
je hebt van die rare mensen...
[..]
zachter
en je regenjas aan zeker?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bij jou binnen ben heb ik toch ook mijn t-shirt uit?
zwaarder dan ik ooit ben geweest, maar valt inderdaad mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
78 kg is toch niet echt zwaar
maar iets anders aanquote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bij jou binnen ben heb ik toch ook mijn t-shirt uit?
Neequote:
er op gaan staan werkt beterquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik eigenlijk weeg
toch maar eens die weegschaal afstoffen
45 denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik eigenlijk weeg
toch maar eens die weegschaal afstoffen
Ik zie het voor me...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeHou je collega's maar eens ondersteboven, de vuile jatkezen
nou succes dan maarquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef sararaats het volgende:
hey koffieboontjes.
ik moet vandaag naaar het ziekenhuis voor een echografie
en de cockring niet te vergeten....quote:
dat zie je dan bedoel jequote:
dat is voor watjesquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de cockring niet te vergeten....
Wrs welquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er op gaan staan werkt beter
Ik denk iets meer... kilotje of 9 meerquote:
voor een leuk iets of een minder leuk iets?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef sararaats het volgende:
hey koffieboontjes.
ik moet vandaag naaar het ziekenhuis voor een echografie
dat zeggen de echt onzekere mannen altijd jaquote:
Goed planquote:
Whehe.quote:[..]
mn vent loopt 365 dagen per jaar in een tshirt en heeft het nooit koud
doet het zelfs met dit weer soms uit binnen
je hebt van die rare mensen...
Idem hier.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwaarder dan ik ooit ben geweest, maar valt inderdaad mee.
niet te min mag je nog steeds niet op mij vallen
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor een leuk iets of een minder leuk iets?
in dat geval succesquote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.
te snel of te langzaam?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeggen de echt onzekere mannen altijd ja
dan maar een watjequote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeggen de echt onzekere mannen altijd ja
te laatquote:
juistquote:
quote:
eerst zeg je iets, waarop ik zeg: jah dat zeggen de onzekere mannen, waarop jij zwijgt..quote:
nog 25 minuten en dan gaan we operatie stofwolk uitvoeren. (als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 25 november 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te laat![]()
[..]
juist
en ik ga niet uitwijden
zo, nog een half uur en dan is mn (soon to be ex)collega er en nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Dat kunnen we niet hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 25 minuten en dan gaan we operatie stofwolk uitvoeren. (als ik het niet vergeet)
doe maar niet uitwijden, straks bedenkt gf zich nog en wil hij er ook 1
Heeeeeyquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 25 minuten en dan gaan we operatie stofwolk uitvoeren. (als ik het niet vergeet)
doe maar niet uitwijden, straks bedenkt gf zich nog en wil hij er ook 1
denk het ook nietquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb 't fotolijstje gemaaktNu issie nie meer stuk en kannie weer zelfstandig staan
whehehe die blauwe plekken krijg ik alleen van de gereedschapsriemquote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het 1x geprobeerd met zo'n ding...
[..]
denk het ook niet![]()
krijg jij blauwe plekken van
purschuim doet wonderenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb 't fotolijstje gemaaktNu issie nie meer stuk en kannie weer zelfstandig staan
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het 1x geprobeerd met zo'n ding...
[..]
denk het ook niet![]()
krijg jij blauwe plekken van
Nee, een stukje verpakking van de suikerklontjes en een heleboel plakbandquote:
ducktapequote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, een stukje verpakking van de suikerklontjes en een heleboel plakband
whehehequote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bob de bouwer...
[..]
whehehe die blauwe plekken krijg ik alleen van de gereedschapsriem![]()
(wijst meteen ff naar de reactie op pien)
helemaal mee eensquote:
quote:[..]
groot geschapen spraak
MacGyverquote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, een stukje verpakking van de suikerklontjes en een heleboel plakband
je maatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar die dingen moeten precies op maat zijn
Wie niet sterk is moet slim zijnquote:
Oh dit vind ik echt slecht...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
maar die dingen moeten precies op maat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zee tape dusquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dit vind ik echt slecht...
jij als vroegere distributeur van dat soort spul moet toch weten dat dat niet waar isnou... je zou een auto kunnen omvouwen tot een nieuw lijstje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
zee tape dus
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
jij als vroegere distributeur van dat soort spul moet toch weten dat dat niet waar isgewoon "seven rings of hell" aanschaffen, daar zit heus wel een goede tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik gehoord
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heb het over de cockringquote:Op woensdag 25 november 2009 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je maaten je viel niet op mannen
[..]
jij als vroegere distributeur van dat soort spul moet toch weten dat dat niet waar isde kunststof dingen zijn niet zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de metalen zijn veel beter en die moet je dus in de goede maat kopen.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
niet zo goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het over de cockring![]()
[..]
de kunststof dingen zijn niet zo goed![]()
de metalen zijn veel beter en die moet je dus in de goede maat kopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon "seven rings of hell" aanschaffen, daar zit heus wel een goede tussen
heb ik gehoord
geweldig, oprotten nou...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die dicht gaat, ik zeg dat die dicht mag. Ik ben het er gewoon mee eens.
plasseksquote:
B&C (jeweet wel die klanten die vaker opt toilet zaten met zn tweetjes)quote:
das stevig kunststif na 15 jaar intensief gebruikquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet zo goed?
Okay nou pis ik in mn broek
hebben den en ik toch al heel onze relatie geen problemen mee
en bedanktquote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
B&C (jeweet wel die klanten die vaker opt toilet zaten met zn tweetjes)
nee thanx..
als je het echt wilt weten (zie je flash, ook hier delen oude mensen alle prive dingenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das stevig kunststif na 15 jaar intensief gebruik
Sorriequote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedanktnou heb ik een MI
quote:
Kansloos.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
wokjequote:
dat is best langquote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten (zie je flash, ook hier delen oude mensen alle prive dingen), we zitten nu aan de 2e op al die tijd ja
flikker toch gewoon op man.. komt iemand ook even de boel verzieken..quote:
Laterquote:
Goed zo doe dat maar is.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flikker toch gewoon op man.. komt iemand ook even de boel verzieken..
* LL gaat maar weer mails sturen
[..]
Later
ik was ze (gelukkig) al bijna vergetenquote:
Bijna!quote:
heb je de verlengsnoeren nou al gevondenquote:
Prima antwoordquote:
Kutwijf.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima antwoord
Wie ben jij om dat te zeggen? Kansloos
ik heb opeens t gevoel dat dit een grap is die ik uit moet leggen![]()
niet aan mij want ik dacht het al toen hij het postte, maar slechte dingen negeer ik gewoonquote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima antwoord
Oh, jij zag t dus ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet aan mij want ik dacht het al toen hij het postte, maar slechte dingen negeer ik gewoon
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima antwoord
Ik haat helemaal geen vreemdelingen...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou wat weer een vreemdelingenhaat in dit topicEerst die lieve FF en nu moeten jullie die arme Ben ook weer is te pakken nemen. Durven jullie wel. Boehoe.
D'OH!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou wat weer een vreemdelingenhaat in dit topicEerst die lieve FF en nu moeten jullie die arme Ben ook weer is te pakken nemen. Durven jullie wel. Boehoe.
Rij voorzichtig.quote:
veels te vroegquote:
ik ben nog niet weggeweestquote:
Ik ga er zo ook maar eens een eind aan makenquote:
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook maar eens een eind aan maken
whehehequote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!
Gister wou hij ook al op een spoorbaan iets gaan doenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!
Hij moet écht in therapiequote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister wou hij ook al op een spoorbaan iets gaan doenWas ik weer
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?![]()
Ik ga zo eens lopen naar de goeie bus![]()
Doei!
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur geweest, ik kap met werken voor vandaag. Drukke dag geweest, veel gedaan maar veel ook nog niet kunnen doen... ik ben dus bang dat jullie het morgen ook zonder mij moeten stellen hier.
OAquote:
Flesquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?![]()
Ik ga zo eens lopen naar de goeie bus![]()
Doei!
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur geweest, ik kap met werken voor vandaag. Drukke dag geweest, veel gedaan maar veel ook nog niet kunnen doen... ik ben dus bang dat jullie het morgen ook zonder mij moeten stellen hier.
quote:
quote:
drinken werkt goed tegen hongerquote:Op woensdag 25 november 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]Bolle is het bord al aan het schoonmaken. Nog steeds honger.. maar ik drink eerst maar thee
Eten is veeel lekkerderquote:Op woensdag 25 november 2009 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
drinken werkt goed tegen honger
meestal welquote:
Muckquote:Op woensdag 25 november 2009 18:14 schreef Muck het volgende:
Ah koffie én een koekje
Mijn collega's zorgen goed voor me
quote:
dat klinkt ook lekkerquote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef OA het volgende:
We zijn nu kipkluifjes aan het grillen![]()
En OAdin wokt wat aardappels/groenten/etc...
Wat eet iedereen lekker vandaagquote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef OA het volgende:
We zijn nu kipkluifjes aan het grillen![]()
En OAdin wokt wat aardappels/groenten/etc...
wat had jij met kip Fha ?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat eet iedereen lekker vandaagen iedereen kip lijkt het wel, ik had ook kip
Ik doe geen kip door mijn macaroni hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat eet iedereen lekker vandaagen iedereen kip lijkt het wel, ik had ook kip
macaroni met ham en kaasquote:Op woensdag 25 november 2009 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe geen kip door mijn macaroni hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |